teutonia fun system
nyt on hilkulla niiden osto, onko kokemuksia, kulkeeko muulla kuin asfaltilla?
Kommentit (9)
Pahalla loskasäällä tosiaan eturenkaat jumahtavat, sen sijaan pakkaslumessa pääsee eteenpäin töksähtelemättä. Meillä on silti talvikäyttöä varten toiset rattaat kunnon renkailla. Mutta kesällä (ja syksyllä) Funit on kyllä todella kätevät! En keksi mitään moitittavaa :)
lähti hieman ennen aikojaan.. Koitetaan pärjäillä ilman toisia rattaita talvellakin, saa nähdä kuinka käy!
on vaan kuulemma pieni ratasosa, ei isompi kaksivuotias enää mahdu. Teutoniaa taas on kehuttu tilavaksi. Kerran olen jo joutunut rattaat myymään, kun alle 2 -vuotiaalla alkoi olemaan ahdasta ja jalat roikkumaan ulkona, toista kertaa en halua samaa virhettä tehdä.
Sen ikäinenhän jo juoksee äidin kanssa 5km lenkkejä. =)
jos käytät rattaita et halua pitää lasta lähelläsi. ;) Eli koko rattaat ovat ihan turha ostos.
Pyörät töksähtävät aika helposti sadevesikouruihin yms., muuten olen tykännyt. En osaa sanoa, ovatko Bugaboot paremmat.
Vierailija:
on vaan kuulemma pieni ratasosa, ei isompi kaksivuotias enää mahdu. Teutoniaa taas on kehuttu tilavaksi. Kerran olen jo joutunut rattaat myymään, kun alle 2 -vuotiaalla alkoi olemaan ahdasta ja jalat roikkumaan ulkona, toista kertaa en halua samaa virhettä tehdä.
ihmettelen kenen kaksvuotias on niin jätti että ei niihin mahdu?!
t:190 & 179 senttiset vanhemmat ja piiiitkä poju
no, tuli jo ostettua, täytyypä vaan sitten taistella!