Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Suurin salaisuutesi?

Vierailija
28.06.2007 |

Kommentit (68)

Vierailija
41/68 |
28.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

" kiltti ja viaton neitsyt" naimisiin mennessäni vaan olin asunut avoliitossa erään toisen miehen kanssa...

Vierailija
42/68 |
28.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

useimpina useammankin lasin :(

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/68 |
28.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka mulla on aviomies ja lapsia.

Vierailija
44/68 |
28.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaivattu vauva on saanut alkunsa koeputkihedelmöityshoidolla.

Ja että kaksi vuotta sitten keskiraskaudessa menettämämme vauvanalku oli myös koeputkiheldemöityksellä alkunsa saanut. Että suren nimettömänä tuhkattua vauvanalkuamme varmaan koko ikäni.

Vierailija
45/68 |
28.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mielenterveysongelmia, alkoholismia, väkivaltaa, jatkuvaa turvattomuutta ja pelkoa lapsuudenkodissani.

Vierailija
46/68 |
28.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

T: 7

Vierailija:

eihän seiska asu vantaalla? :)

Vierailija
47/68 |
28.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

tätä en voi kertoa kenellekään kun ei minun salaisuuteni. Liikaa salaisuuksia.

Erään isää kukaan ei tiedä, eli hänen lapsensa eivätkä lapsenlapsensa eivät koskaan tule tietämään alkuperäänsä. Liian rankkoja juttuja. Mitä väliä sillä enää nykyään olisi vaikka olisi kenen sota-ajan lapsi.

Vierailija
48/68 |
28.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuollaisen asian? Miten uskallat luottaa hänen vaitioloonsa?

Vierailija
49/68 |
28.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

monen vuoden yrityksen tulos joka sai alkunsa koeputkihoidosta. " Täydelliselle" näyttävä " ajoitus" on vain sattumaa.

Vierailija
50/68 |
28.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

...vähän naisen/äidin mallia jo teini-ikäiselle tyttärelle, että tajuaa sitten itsekin jakaa kaikille vastaantulijoille!

Vierailija
51/68 |
28.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei täsmää nimikirjaimet...

tiedän vaan yhden tapauksen... ;) se " naapurin mies" kun kuksi muakin, mutta olettaisin kuksivan yhä naapurin naista... heh. :)

Vierailija
52/68 |
28.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä sen huomaisi jos ei olisi isänsä poika, outoa jos ei ihmiset sitä huomaa. Olen itsekin isältäni perinyt suoraan monia ilmeitä.

Vierailija
53/68 |
28.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä esim. olen sisarussarjastamme aivan eri näköinen, selkeästi kyllä isäni tyttö, mutta äidin piirteitä musta ei sitten löydykään mitään. Mutta äitini on todistettavasti äitini, heh. ;)

Vierailija
54/68 |
28.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

...kaikista lapsista nyt ei vain huomaa, että on isänsä tai äitinsä poika/tytär. On tainu jäädä sulla koulussa muutama asia oppimatta..

Vierailija
55/68 |
28.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kulkenut huonossa seurassa, elänyt kaksoiselämää, käyttänyt huumeita, tanssinut rautatiekiskoilla Tampereella keskellä yötä, tehnyt abortin puolisoltani salaa (lapsi ei ollut hänen).

Vierailija
56/68 |
28.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millaiset välit sinulla on nykyään veljeesi? Minkä ikäisiä olitte kun hyväksikäyttö tapahtui? Tiedän yhden vastaavan tapauksen, tosin isosisko käytti pikkuveljeään hyväksi.

Vierailija
57/68 |
28.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valehtelen hänen mielenrauhansa vuoksi. Hän kuvittelee minun istuvan toimistossa päivät pitkät, vaikka todellisuus on toinen. Olen kuitenkin koettanut pitää huoplen siitä, että " asiakkaiden" on vaikea jäljittää minua tai edes nähdä naamaani. Meidän työporukassa melkein kaikilla perheellisillä sama tilanne.

Vierailija
58/68 |
28.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutten silloin sitä kunnolla tajunnut, olin tosi nuori ja itsetunto huono. Ajattelin vaan että onpa imartelevaa kun joku minustakin tykkää. Onneksi mitään ei tapahtunut ja mulla on nyt jo omakin perhe :)

Vierailija
59/68 |
28.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valtiolla hommissa. Repikää siitä.

Vierailija
60/68 |
28.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

tällä hetkellä varmasti kukaan ei tiedä, että minä, täydellinen ja hymyilevä, kaunis nuori äiti jaksan päivästä toiseen mielialalääkkeellä.

Suosittelen, se vie pahat ajatukset ja tunteet pois ja jättää vain ne hyvät tunteet tilalle, lasten kiukuttelua jaksaa loputtomiin, laulaa ja hyssyttää heitä.

Mikään ei harmita, kaikki tuntuu kivalle ja naurattaa - olkoonkin että osa elämästä jää tietyllä tavalla elämättä. Tämä on minun valintani!