Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Suurin salaisuutesi?

Vierailija
28.06.2007 |

Kommentit (68)

Vierailija
21/68 |
28.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuopuksen isä on " lähipiiristä" ja yhdennäköisyyttä löytyy kun tietää etsiä...

Tiesin, että tyttö aavisteli jotain joten päätin kertoa totuuden. Siittämistapaa kaunistelin kyllä aika reilusti, en halunnut sitä kuormaa tytön harteille. Nyt alkaa olemaan niin iso, että arvaa varmaan loputkin.

Enkä tosiaan tiedä olenko toiminut oikein. Tämä on ensimmäinen kerta kun asiasta " puhun" .

Vierailija
22/68 |
28.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

jälkeenpäin aina ahdisti ja omatunto painoi. Enää en vuosiin ole pettänyt, mutta omatunto painaa raskaana vieläkin ja ahdistaa, kun ajattelenkin, kuinka sikamaisesti olen käyttäytynyt. En voi antaa itselleni anteeksi. En myöskään halua kertoa miehelleni. En voisi tuhota hänen elämäänsä sillä tavalla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/68 |
28.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

jälkeenpäin aina ahdisti ja omatunto painoi. Enää en vuosiin ole pettänyt, mutta omatunto painaa raskaana vieläkin ja ahdistaa, kun ajattelenkin, kuinka sikamaisesti olen käyttäytynyt. En voi antaa itselleni anteeksi. En myöskään halua kertoa miehelleni. En voisi tuhota hänen elämäänsä sillä tavalla.

Vierailija
24/68 |
28.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

eka ja vika kerta kun suuni tästä aukasen.

Vierailija
25/68 |
28.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki ihastelee, että kyllä siinä on aikaansaava ja tarmokas nuori nainen... Ja mun tekisi vain mieli luovuttaa loppumetreillä.

Eipä tämä mun salaisuus niin kovin kauhea ole ja mieskin tästä tietää, että ehkä tätä ei voi edes salaisuudeksi lukea.

Tsemppia teille, joilla oli huomattavasti rankemmat stoorit! :)

Vierailija
26/68 |
28.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen eräs av:n tunnetuimmista nikeistä ja täys provo.

Vierailija
27/68 |
28.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

me kuksittiin metsätiellä sillä reissulla, kun tämä mies lähti hakemaan jäätelöä ja suklaata juuri sairaalasta keskenmenon takia kotiutuneelle vaimolleen :( Tapahtui 15 vuotta sitten . Olin nuori, kokematon ja ajattelematon; mies miinua 10 vuotta vanhempi.

Vierailija
28/68 |
28.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehelleni olen kertonut ja muutama läheinen ystävä tietää.

Vierailija
29/68 |
28.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän erään tapauksen, missä vaimo sai keskenmenon sukupuolitaudin takia, ei edes tiennyt sairastavansa sitä ja tartuttajiakin oli vain yksi, oma petturimies.

Siihen loppui se suhde.

Vierailija:

me kuksittiin metsätiellä sillä reissulla, kun tämä mies lähti hakemaan jäätelöä ja suklaata juuri sairaalasta keskenmenon takia kotiutuneelle vaimolleen :( Tapahtui 15 vuotta sitten . Olin nuori, kokematon ja ajattelematon; mies miinua 10 vuotta vanhempi.

Vierailija
30/68 |
28.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain tietää asiasta ollessani 19v kun löysin vankikirjan vai mikä olikaan. Järkytys oli suuri, en ole kertonut kellekaan en edes siskolleni. Vanhempienpi kanssa asiasta puhuttiin... vahan.

Vierailija
31/68 |
28.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuo mies on edelleen yhdessä saman vaimon kanssa kera parin lapsen. Itsekin onnelista perhe-elämää vietän omalla tahollani. Nuoruuden ajattelamttomuutta ja joku kolmenmympin riisi sillä äijällä silloin!

Vierailija
32/68 |
28.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

olin niin kännissä, ettei minusta ollut estelijäksi. Mies oli rakastunut minuun, on kai edelleen.

Vierailija
33/68 |
28.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä mies oli erittäin läheinen äidilleni, kerran asiasta yleisesti puhuttiin äidin kanssa ja äiti kysyi olenhan minä säästynyt. Sanoi miettineensä erästä toista miestä ja ollut tarkkana ettei jättänyt minua kahden miehen kanssa. Sitten sanoi ettei tätä hyväksikäyttäjä miestä ainakaan epäile..:(

En raaskinut kertoa, eipä se enää ketään hyödyttäisi.

Lisäksi kuopukseni isä on " väärä" . Olin niin unentokkurassa että kuvittelin harrastavani seksiä toisen miehen kanssa. Järkytyin aikasta pahasti kun lopulta heräsin kunnolla. Ja vielä enemmän huomattuani olevani raskaana. Mies on kuitenkin hyvä isä lapselleen, mutta silti en pääse eroon ajatuksesta että hän on väärä isä lapselleni.

Vierailija
34/68 |
28.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä mies oli erittäin läheinen äidilleni, kerran asiasta yleisesti puhuttiin äidin kanssa ja äiti kysyi olenhan minä säästynyt. Sanoi miettineensä erästä toista miestä ja ollut tarkkana ettei jättänyt minua kahden miehen kanssa. Sitten sanoi ettei tätä hyväksikäyttäjä miestä ainakaan epäile..:(

En raaskinut kertoa, eipä se enää ketään hyödyttäisi.

Lisäksi kuopukseni isä on " väärä" . Olin niin unentokkurassa että kuvittelin harrastavani seksiä toisen miehen kanssa. Järkytyin melko pahasti kun lopulta heräsin kunnolla. Ja vielä enemmän huomattuani olevani raskaana. Mies on kuitenkin hyvä isä lapselleen, mutta silti en pääse eroon ajatuksesta että hän on väärä isä lapselleni.

Vierailija
35/68 |
28.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun kuopus sai alkunsa, olin niin unentokkurassa että kuvittelin olevani toisen miehen kanssa sängyssä. Järkytyin aika pahasti kun heräsin kunnolla. Kukaan ei tiedä tästä, eikä tule tietämäänkään. Vaikka mies on hyvä isä lapselleen, en pääse irti ajatuksesta, että isän piti olla toinen mies. Ei koskaan pitänyt mennä tämän miehen kanssa sänkyyn, vaan toisen... Jokseenkin hyväksikäytetty olo, mutta miksi kaataa sitä miehen niskaan, hän kuvitteli minun olleen halukas (niin kuin olisin toiselle miehelle ollutkin).

Vierailija
36/68 |
28.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

töitä" koneella... että pitäkäähän vähän silmällä...

Vierailija
37/68 |
29.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko miettinyt mitä sanot lapselle kun kysymyksiä tulee?

Tsemppiä!

Vierailija
38/68 |
28.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen jo kolmevuotiaan lapsen yh, enkä ole seurustellut kertaakaan eron jälkeen. En jaksa kyselyitä, siksi kerron vauvasta vasta kun hän on syntynyt. Muutama ystävä toki tietää, mutta sukulaiset ei.

Vierailija
39/68 |
28.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

miten pohjattoman surullinen olen siitä, ettemme ole vieläkään onnistuneet saamaan lasta. Olen puhunut joillekin asiasta ja lapsen saannin yrityksestä, mutta kukaan ei tiedä, miten rikki loppujen lopuksi asiasta olen.. Henkisesti todella raskasta. Mietin hoitoihin lähtöä, tai että ainakin selvitettäisiin missä vika. Jospa tilanne siitä helpottaisi.

Kiitos kun sain avautua.

Vierailija
40/68 |
28.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

todella rankkaa väkivaltaa, mielenterveysongelmia, päihdeongelmia, köyhyyttä, jopa nälkää

rapussa ja kerrostalon saunassa nukuttuja öitä jne jne

suurin osa tutuista pitää minua helpon elämän eläneenä

hyvät (oikeat) ystävät kyllä tietää.