Haaveammattisi lapsena ja mikä susta sitten tuli ? Oletko tyytyväinen työhösi ?
Mulla haaveena lentoemäntä . Valmistuin 6 vuotta sitten ekonomiksi. En ole tyytyväinen nykyiseen työhöni.
Kommentit (26)
Joo ja en.... mä tiedän että olen hyvä hoitaja, mutta sitten on se ristiriita olla kotona äiti, ku ne on todellakin kaksi eri asiaa
Voi kun toisten lapsia on paljon helpompi kasvattaa ku omia
äidiksi tulin. Pitäis keksiä joku toiveAMMATTI
lopulta minusta tuli lentoemäntä. olen kohtuullisen tyytyväinen työhöni.
Ei ole vieläkään ammattia ja 30 lähestyy..
uskon, että tulevaisuudessakin löydän mielenkiintoisia työpaikkoja.
miss Marplen, Sherlock Holmesin tai Hercule Poirotin apulainen :)
Nyt juuri mietin että mihin sitä lähtisi opiskelemaan. Pelkään oikiksen tappavan jäljellä olevan vapaan luovuuden. Ehkä filosofiaa, mutta mihinkäs sieltä työllistyy. En tiedä.
lentoemäntä. Se oli suuri haaveeni ala-asteelta lukioon asti. Minusta ei tullut lentoemäntää, vaan kielten opettaja.
Paitsi halusin äidiksi ja vaimoksi ja monta monta lasta. :D
Naimisissa olen, ja lapsikin on, mutta saattaapi jäädä ainoaksi. Ehkä jopa omasta halusta.
Ammatiltani olen ravintolakokki ja tykkään kyllä työstäni. :)
Itse asiassa opiskelinkin vuoden verran matikanopettajaksi, mutta sitten minusta tulikin diplomi-insinööri. Olen kohtuullisen tyytyväinen.
Ei minusta tullut kirurgia(onneksi), mutta päädyin naimisiin sellaisen kanssa ;)
Minusta tuli opettaja. En ole kovin tyytyväinen. Olen koko ajan miettinyt uutta alaa, joka kiinnostaisi. En vain keksi mitään.
Ja minusta tuli laivatarjoilija. Ja olen ollut tyytyväinen työhöni.
Haaveilin lääkärin tai ekonomin ammatista. Ekonomi minusta sitten tulikin. Lääketiede ei kiinnostanut enää teininä. Olen tyytyväinen.
Tuskin olisin ollut opettajaankaan. Ehkä parempi näin.
mutta päädyin konttorirotaksi.
en ole ollenkaan tyytyväinen..
psykologi musta tuli. Olen osittain tyytyväinen, osittain en. Ehkä sittenkin olisin sopinut kätilöksi paremmin...
Tienaan varmaan paremmin ja vapaammin, mutta en ole muuten tyytyväinen.
ei jatkuvasti tarvitse sinnitellä, jotta tajuaa.
tuli toimittaja lopulta, monen mutkan kautta
tuli toimittaja lopulta, monen mutkan kautta
t: kohta 4. n lapsen naimisissa oleva kotiäiti=)