Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä te olette tänne kirjoittaneet, kun olette saannet kirjoituskiellon?

Vierailija
27.06.2007 |

Minäkin olen kirjoitellut tänne vaikka mitä mutta en ikinä saanut kieltoa kirjoittaa. Minulle on uhkailtu jo poliisilla ja lastensuojelulla ja vaikka millä, olen saanut ketjuni " häviämään" .

Kiinnostaa että minkälaisista asioista saa ihan kirjoituskiellon vaikkakin vain vähäksi aikaa ja miten se kielto on teille ilmoitettu, tuleeko ruutuun vain joku teksti vai mitä tapahtuu?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
27.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Vierailija
2/4 |
28.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

tekemällä muutamia vähän samantapaisia aloituksia. Itse sain bannauksen pilailtuani seksivinkki-ketjuun, joku siitä oli ottanut itseensä.

Kerran sain myös kahden viikon bannauksen, kun täällä oli taas näitä aiheita " eivät vanhemmat voi valvoa lapsiaan, kyllä ne vain kuolevat yhtäkkiä ja se on normaalia, ja mitä traumoja lapsi saisikaan jos häntä koko ajan valvottaisiin" - ja itse kirjoitin tekstin, jossa sitten yritin havainnollistaa ajatuksen omituisuutta teemalla " itsenäinen lapsi on kuollessaankin onnellinen, koska häntä ei ole liikaa vartioitu" .

Se meni kai yli hilseen.

Sitten piti pari viikkoa käyttää naapurin verkkoyhteyttä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
28.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta onneksi on käytössä kolme konetta, jolta kirjoitella =)

En edes tiedä kauanko bänni kesti.

Vierailija
4/4 |
28.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paskanna ison neekerin oven taakse, soita kelloa ja sano että poikas suli auringossa!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi kahdeksan