Mitä te olette tänne kirjoittaneet, kun olette saannet kirjoituskiellon?
Minäkin olen kirjoitellut tänne vaikka mitä mutta en ikinä saanut kieltoa kirjoittaa. Minulle on uhkailtu jo poliisilla ja lastensuojelulla ja vaikka millä, olen saanut ketjuni " häviämään" .
Kiinnostaa että minkälaisista asioista saa ihan kirjoituskiellon vaikkakin vain vähäksi aikaa ja miten se kielto on teille ilmoitettu, tuleeko ruutuun vain joku teksti vai mitä tapahtuu?
Kommentit (4)
tekemällä muutamia vähän samantapaisia aloituksia. Itse sain bannauksen pilailtuani seksivinkki-ketjuun, joku siitä oli ottanut itseensä.
Kerran sain myös kahden viikon bannauksen, kun täällä oli taas näitä aiheita " eivät vanhemmat voi valvoa lapsiaan, kyllä ne vain kuolevat yhtäkkiä ja se on normaalia, ja mitä traumoja lapsi saisikaan jos häntä koko ajan valvottaisiin" - ja itse kirjoitin tekstin, jossa sitten yritin havainnollistaa ajatuksen omituisuutta teemalla " itsenäinen lapsi on kuollessaankin onnellinen, koska häntä ei ole liikaa vartioitu" .
Se meni kai yli hilseen.
Sitten piti pari viikkoa käyttää naapurin verkkoyhteyttä.
Mutta onneksi on käytössä kolme konetta, jolta kirjoitella =)
En edes tiedä kauanko bänni kesti.
Paskanna ison neekerin oven taakse, soita kelloa ja sano että poikas suli auringossa!
ap