Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi ihmiset eivät vastaa tekstiviesteihin??

Vierailija
27.06.2007 |

Siis niin rasittavaa !! Mulla on todella monta kertaa käynyt niin, että viesteihin ei viitsitä vastata ja sitten ihmettelen itse, että missä vika, onko viesti mennyt perille vai ei jne. Ja myöhemmin kuulen jostain, että kyllä se viesti perille meni.

Eikä ole kyse siitä, että jatkuvasti vaivaisin ihmisiä lähettelemällä kymmeniä viestejä.

Esimerkki: Eräs entinen työkaverini piti minua hyvänä ystävänään (tai niin luulin) ja soitteli vähän väliä ja juteltiin vanhasta työpaikasta ja kaikesta muusta. No kerran sitten laitin hälle viestiä, että tulisitkos meille istumaan iltaa vai onko sulla jotain muuta menoa. Ei mitään vastausta!!

Yksi tuttu vaihtoi työpaikkaa ja lähetin hänelle jotain kyselyä, että miten on viihtynyt uudessa paikassa yms. yleistä. Ei mitään vastausta jälleen.

Ja monta muuta esimerkkiä.

Mikä ihme siinä on, ettei voi edes vastata vaikka niin, että tänään on muuta menoa, en valitettavasti pääse tulemaan.

Tai kiitos ihan hyvin olen viihtynyt, hauskaa kesän jatkoa. Tms

ARGH. Todella rasittavaa odotella vastausta ja sitten ihmetellä, kun mitään ei kuulu. Varmasti jokainen ehtii edes muutaman päivän sisällä viestiin vastaamaan, vaikka kiireinen olisikin.

Kommentit (41)

Vierailija
1/41 |
27.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silloin kun tekstari tulee ei useinkaan ole sopiva hetki ruveta rustaamaan vastausta ja sit se vaan unohtuu. Jos on kiireellistä asiaa niin älkää ikinä laittako mulle tekstareita, en minä niitä edes lue välttämättä kuin muutaman päivän päästä

Vierailija
2/41 |
27.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kyllä varmaan silti joskus puhelinta näpelöidessäsi muistat ne viestit, miksi ihmeessä ei voi vastata mitään.

Aina ei viitsi soittaa, jos on vaikkapa töissä tms. ja haluaa kysäistä asiaa lyhyesti eikä juoruta toisen kanssa tuntikaupalla.

Siksi minäkin lähetin viestinä kysymyksen tuletko meille, kun tämän ihmisen kanssa joka puhelu venyy yli tunnin mittaiseksi ja aina ei ole aikaa ja halua juoruta niin kauan. Sen juoruilun ois voinut jättää siihen, kun oltaisiin tavattu. Niin..siis jos se toinen olisi vaivautunut jotain vastaamaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/41 |
27.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaivan sen laukusta jos kuulen että se soi.

Vierailija
4/41 |
27.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutti toiselle paikkakunnalle ja kovasti vannottiin, että pidetään yhteyttä. Täällä asuessa pidettiin tiiviisti yhteyttä.

Mä olen lähettänyt s-postia muutamaankin otteeseen ja mitään vastausta ei kuulu. Ei oikein huvita laittaa vaikka tekstiviestiä ja kysellä, että huomaatko, että olen laittanut sulle s-postia. En usko, että on huomaamisesta kyse, kai ihminen puolen vuoden aikana joskus s-postinsa lukee.

Vierailija
5/41 |
27.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei niin kiireinen voi olla kukaan. Välinpitämättömyyttä.

Vierailija
6/41 |
27.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viestitteletkö omiytuisiin aikoihin ja kännissä? Oletko rasittava perskärpänen?

Vierailija
7/41 |
27.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

No aivan NAURETTAVAA taas tuokin, että perheellisellä ei olisi aikaa vastata tekstariin.

Kyllä nyt joka ikisellä ihmisellä on joskus aikaa se 3min, joka siihen viestin näpyttelyyn korkeintaan menee!!

Jos ei muuta niin ota vaikka se puhelin paskomisen ajaksi vessaan mukaan, niin saa ihmiset vastauksensa kyselyihin.

Vierailija
8/41 |
27.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

tulipahan vaan mieleen

Vierailija
9/41 |
27.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mielestäni ole rasittava, kun nimenomaan harvoin laitan tällaisia kyselyitä, mutta mun kohdalleni tosi moni tapaus jo tullut, kun ei vain viitsitä mitään vastata.

Aika outoa sekin, että kaveri kyllä jaksaa soitella mulle harvase päivä tunnin puheluita, mutta tekstariin ei olisi aikaa tai halua vastata !?!?

Ja tältäkin henkilöltä tuli kerran viesti, että olet paras ystäväni... joopa joo

Niin ja se vielä, että ihan selvinpäin ja järkeviä viestejä olen laittanut.

Vierailija
10/41 |
27.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mikset itse soittanut?

Vierailija
11/41 |
27.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos joku aina soittaa eikä koskaan lähetä tekstaria niin hänelle kannattaa soittaa koska hän mieluummin puhuu puhelimessa kuin kirjoittaa tekstiviestejä.

Vierailija
12/41 |
27.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

että kun olen laittanut tekstiviestiä, niin hän vastaakin sähköpostiin. Eipä tuu läheskään päivittäin avattua konetta ja luettua sähköposteja.....

Ehkä ei henno maksaa tekstiviesteistä ja sähköpostilla voi vastata ilmaiseksi :)

Vierailija
13/41 |
27.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

no juuri siksi, kun joka ikisessä puhelussa meni tuntikaupalla eikä mulla ole sitten taas aikaa joka ilta olla yli tuntia puhelimessa !

Ja mitä järkeä on juoruta se tunti, kun idea oli siinä, että kutsuin hänet meille juoruamaan.

Olisi vain tarvinnut näpytellä se joo tai ei

Vierailija
14/41 |
27.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

vastata tekstiviesteihin kuin istua höpöttämässä puhelimessa. Viestiin voin vastata silloin kun on sopiva hetki, mutta tuntuu että puhelin soi aina väärään aikaan (=just kun ollaan syömässä tai laittamassa lapsia päivä/yöunille)

Vierailija
15/41 |
27.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kukaan ei kyllä ole ottanut huomioon sitä, että minä tykkään lähetellä viestejä. Olen monelle ihmiselle sanonut suoraan, että en voi sietää puhelimessa juoruamista.

Joskus on joku lyhyt asia, johon tarvisin vastauksen, enkä tuntikausien jaaritteluja aivan muista asioista. No kun lähetän sen kysymyksen vaikka että pääsetkö tänään illalla tulemaan?

Niin joka helvetin kerta sitten puhelin soi ja taas tämä ihminen kertoo sen pääseekö tulemaan ja sen jälkeen puhuu ja puhuu ja puhuu ja puhuu tuntikaupalla niin, että itse olen myöhästyä illan tapaamisesta ja siellä ei sitten enää puhuttavaa olekaan, kun hän on jo ne kaikki puhelimessa juorunnut.

Ja aina, jos yrittää lopettaa puhelua esim. nyt mun on mentävä, niin ikinä ei saa puhelua loppumaan monenkaan sanomisen jälkeen. Aina vaan toinen aloittaa siellä, että vielä olisi tämä juttu plaa plaa plaa...

Vierailija
16/41 |
27.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja odottaa niihin aina takaisin viestiä.

Esim. saattaa tekstata, että luinpa tuossa kokeeseen. No mitä mun siihen pitää vastata??? Aha, no hyvä, niin opiskelijan kai kuuluukin tehdä?

Saattaa myös kysyä reseptejä ja kun kerron jonkun älyttömän jutun, vaikka, että miten pehmeäksi pehmennetään margariini, niin se ei riitä vaan sitten hän vielä tokaisee, että leivonpa siksi ja siksi, kun ajattelin sille tarjota ja odottaa aina, että siihenkin vastaan.

Yleisesti viestiketjut ovat 4-5 viestin mittaisia, vaikka asiaa ei olisi ollut ollenkaan. Ja jos en vastaa niin kyselee heti viestillä, että etkö saanut viestiä.

Rahaa palaa aika lailla...

Vierailija
17/41 |
27.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

on kyllä nykyisin jo, ja viestit on menneet perille. Vastausta ei vain viitsitä näpytellä.

Vierailija
18/41 |
27.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mun ole pakko vastailla, ellen halua.

Vierailija
19/41 |
27.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis et voi vastata vaikka muutaman päivän sisällä??? Sulla on 24h kiire?? Todella moukkamaista antaa toisen odottaa ja ihmetellä

Vierailija
20/41 |
27.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

En viitsi. Sillä hyvä. Minun ei ole pakko. Se on rasittavaa. Ymmärrä jo.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi yksi