Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten 27v. nainen pukeutuu ruokaravintolaan ja terassille?!

Vierailija
27.06.2007 |

Olen ihan pihalla tästä nykyajan touhusta :) Ja menossa kaverin kanssa syömään ja istumaan iltaa... En haluais nolata itseäni yli - tai alipukeutumisella. Onko farkut ok alaosa (esim. tumman harmaat, matalavyötäröiset)? Mitä yläosaksi? Kiltit auttakaa :)

Kommentit (49)

Vierailija
41/49 |
28.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

heijastuu myös muille!

Pidä kivaa!

T: 35-vuotias " täti" ;)

Vierailija
42/49 |
28.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuitenkin terassilla ja normaalissa (?) ruokaravintolassa nyt voi olla vähän rennommin.

H&M ja Ellos myyvät niin hirveän laatuisia rytkyjä, ettei mitään määrää. Kannattais alkaa tarkkailla enempi vaatteiden laatua kuin vaatteiden ostopaikkaa. Ihan vinkiksi vaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/49 |
28.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä maailmassa et elätte. Kyllä se muoti on nykyään kaikilla melkein sama. Ihan yksi lysti onko 15 vai 35.

AP:ltä haluaisin kysyä, että mitä ihmettä sä puet kotona sitten päälle?

Vierailija
44/49 |
28.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

H&M, Ellos, Lindex-rytkyt kestää juuri sen ajan mitä pitääkin: yhden kauden. Itse en ainakaan jaksa katsoa samoja vaatteita vuodesta toiseen, siksi ei ole tarvetta ostaa kalliita merkkivaatteita. Niitäkin on kyllä muutama, mutta kaapin pohjalle ne on jääneet kun ovat niin ajattomia ja klassisia, siis tylsiä minun makuuni.

Ainoat vaatekappaleet joita olen tykännyt käyttää useamman vuoden, ovat kaksi H&M neulepaitaa jotka olen ostanut vuonna 2003. Niitä on pidetty paljon ja pesty usein, ja edelleen ovat yllättävää kyllä ihan kuosissaan eivätkä kulahtaneet. Siihen hintaan tosin saisivat vaikka ollakin jo kulahtaneita.

T: ei vielä mummoutunut äiti 26 v

Vierailija:

H&M ja Ellos myyvät niin hirveän laatuisia rytkyjä, ettei mitään määrää. Kannattais alkaa tarkkailla enempi vaatteiden laatua kuin vaatteiden ostopaikkaa. Ihan vinkiksi vaan.

Vierailija
45/49 |
28.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Missä maailmassa et elätte. Kyllä se muoti on nykyään kaikilla melkein sama. Ihan yksi lysti onko 15 vai 35.

AP:ltä haluaisin kysyä, että mitä ihmettä sä puet kotona sitten päälle?

Vierailija
46/49 |
28.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

H&M, Ellos, Lindex-rytkyt kestää juuri sen ajan mitä pitääkin: yhden kauden. Itse en ainakaan jaksa katsoa samoja vaatteita vuodesta toiseen, siksi ei ole tarvetta ostaa kalliita merkkivaatteita. Niitäkin on kyllä muutama, mutta kaapin pohjalle ne on jääneet kun ovat niin ajattomia ja klassisia, siis tylsiä minun makuuni.

Ainoat vaatekappaleet joita olen tykännyt käyttää useamman vuoden, ovat kaksi H&M neulepaitaa jotka olen ostanut vuonna 2003. Niitä on pidetty paljon ja pesty usein, ja edelleen ovat yllättävää kyllä ihan kuosissaan eivätkä kulahtaneet. Siihen hintaan tosin saisivat vaikka ollakin jo kulahtaneita.

Vierailija
47/49 |
28.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ihme että Suomi on täynnä törkysuisia ja -käytöksisiä teinipissiksiä, kun heidän vanhempansakaan eivät ole aikuisiksi kasvaneet.

Niin ja lantiofarkut eivät edelleenkään ole mikään ruokaravintolaan sopiva asuste.

Vierailija
48/49 |
28.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että mieluummin pidän laadukkaita vaatteita (ei välttämättä merkkivaatteita), joissa ei värit haalistu parin pesun jälkeen ja vaatteet venahda. Oikeasti noi Henkan ja maukan t-paidat ja neuleet ON kamalan näköisiä aika pian muutaman käyttökerran jälkeen. Neuleet nyppyyntyy.

Ja kun ostaa huonolaatuista vaatetta, ne eivät käytön jälkeen enää kelpaa edes Uffille tai kirpparille. Haaskausta.

Vierailija:

Vierailija:

Vierailija
49/49 |
28.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teinien muoti on varmaan aina ja ikuisesti " ihan kauhean törkeää" näistä säkkäräpermismammoista.

Niin, jostain kumman syystä yli kolmekymppiset AIKUISET naiset kuvittelevat voivansa pukeutua kuin 15-vuotiaat. Ihan vaan vinkiksi, teinien muoti on nykypäivänä tosi törkeää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme yhdeksän