Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten 27v. nainen pukeutuu ruokaravintolaan ja terassille?!

Vierailija
27.06.2007 |

Olen ihan pihalla tästä nykyajan touhusta :) Ja menossa kaverin kanssa syömään ja istumaan iltaa... En haluais nolata itseäni yli - tai alipukeutumisella. Onko farkut ok alaosa (esim. tumman harmaat, matalavyötäröiset)? Mitä yläosaksi? Kiltit auttakaa :)

Kommentit (49)

Vierailija
21/49 |
28.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan ensin tiedoksi se, että persevakoani en ajatellut vilautella, se toppi on tarpeeksi pitkä :)

Toisekseen, jännä keskustelu tuli. Täytyy myöntää että olen kai sitten yksi näistä tyylittömistä wannabe-teineistä, sillä minusta farkut kyllä sopii tämänkin ikäiselle naiselle. Työssäni (joskus taas sitten...) joudun pukeutua asiallisesti jakkupukuihin ja suoriin housuihin, joten itse ajattelin että farkut vois olla enemmän terassipukeutumista kuin ne suorat housut. Mutta kun en ole vuosiin oikein missään käynyt (siis iltaelämässä), niin ajattelin tarkistaa =)

-ap

Vierailija
22/49 |
28.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Ihan ensin tiedoksi se, että persevakoani en ajatellut vilautella, se toppi on tarpeeksi pitkä :)

Toisekseen, jännä keskustelu tuli. Täytyy myöntää että olen kai sitten yksi näistä tyylittömistä wannabe-teineistä, sillä minusta farkut kyllä sopii tämänkin ikäiselle naiselle. Työssäni (joskus taas sitten...) joudun pukeutua asiallisesti jakkupukuihin ja suoriin housuihin, joten itse ajattelin että farkut vois olla enemmän terassipukeutumista kuin ne suorat housut. Mutta kun en ole vuosiin oikein missään käynyt (siis iltaelämässä), niin ajattelin tarkistaa =)

-ap

täällä nyt saa aiheesta kun aiheesta sopan....

ehkä noi on vaan kateellisia kun jotkut edes käy joskus jossain ja viitsii miettiä pukeutumistaan :)

hauskaa iltaa!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/49 |
27.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai nyt edes jotain tissien peitoksi laitan ;), mutta mitä?

-ap

Vierailija
24/49 |
27.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos jo alle kolmekymppisenä olet ihan pihalla tälläisistä asioista ??

Vierailija
25/49 |
27.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiku laita joku toppi tai paita, joka näyttää päälläsi hyvältä. Mitään kovin tiukkoja ja liian lyhyitä en onneksi enää käytä juuri kukaan. t.2

Vierailija
26/49 |
27.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon aika jumissa lasten kanssa kaikesta sivistyksestä... Mutta kiitos teille muille vastauksista! Pitää koittaa katsoa jos jotain löytyis vaatekaapista, ostoksille en oikein enää pääse ennen h-hetkeä.

Vierailija:

jos jo alle kolmekymppisenä olet ihan pihalla tälläisistä asioista ??

Vierailija
27/49 |
27.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esim. Anttilan sivuilla on kohtuulliset kuvatkin, muista firmoista en tiedä mutta veikkaisin että hyviä kuvia piisaa.

Toimitus yleensä aika nopeaa, alle viikossa. Ensi viikonlopuksi ei tietty ehdi, mutta vastaisuudessa sitten!

(BTW: Anttilan systeemi on muutenkin ihan hyvä, ainakin tällaiselle kokemattomalle nettishoppaajalle. Kirjaudut sisään, täytät korin, odotat pakettia ja maksat laskun kotona. Siinä kaikki)

Vierailija
28/49 |
27.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja farkut ylipäätään. Kunpa me suomalaiset naiset osaisimme pukeutua naisellisesti ja kauniisti, aikuismaisesti ja välttäen liian paljastavia vaatteita. Ei tulisi mieleenkään lähteä ulos farkuissa. Laittaisin hameen tai siistit, kesäiset suorat housut ja korkokengät.

Vierailija
29/49 |
28.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai on farkut jonkun mielestä huono idea... Kyllä nuo päällä ainakin ihan hyvältä näyttää, on mun vartalolle sopivat ja takapuolikin näyttää (ainakin oman miehen mielestä ;)) hyvältä noissa. Olin ajatellut että hyvin istuvat farkut on ihan naiselliset. Hame ei tule nyt kysymykseen, kun pitäis pyörällä mennä. Suorat housut joita mulla on on aika " talvisia" kaikki, hankittu työvaatteeiksi toimistohommiin.

Mitkä värit on yläosassa " in" ? Mulla on pari ns. parempaa toppia tuolla kaapissa ainakin, mutta on aika räväkän värisiä. Toinen oranssi, kukkakuvioinen, satiini-tyyppistä kangasta, leikkaus rintojen alta, leveät olkaimet. Toinen aniliininpunainen, nyöriolkaimet joissa puuhelmet koristeena, aika avonainen kaula-aukko, pitkä malli, helmassa vähän rimssua. Voiko jompaa kumpaa näinä päivänä käyttää? Mukaan ottaisin jonkun jakun.

Kiitos jos joku vielä jaksaa auttaa mammaa mäessä :)

-ap

Vierailija
30/49 |
28.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis nimenomaan farkkujahan maailmalla pidetään. Itse asun Pohjois-Italiassa ja kyllä täällä nuorista naisista suurin osa kulkee hyvinistuvissa farkuissa ja korkeissa koroissa. Se on klassikkoasu. Ehdottomasti mielestäni hyvä valinta.

Tuo anilliininvärinen toppi kuulosti kivalta ja sopii hyvin harmaisiin farkkuihin. Musta ap kuulostaa hyvältä tyypiltä jolla on asenne kohdallaan. Laita nuo vaatteet, nätti meikki ja tukka kivasti. Ja se hyvä pylly pyörimään itsevarmasti ;)

Vierailija
31/49 |
28.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tummanharmaita farkkujakin näkee joka toisella, valitettavasti. Naiset kuvittelevat näyttävänsä seksikkäältä ahtaessaan itsensä teinivaatteisiin. 27-vuotias on kyllä jo aikuinen nainen, ei mikään nuori tyttö.

Palasin juuri Italiasta ja sain siellä paljon kehuja pukeutumisestani, johon kuului naisellinen (ei paljastava) hame. Farkkuja siellä käyttivät teinit.

No, eipä ole minun asiani jos joku oikeasti kuvittelee, että harmaat farkut on sopiva asu kesäiselle terassille tai ravintolaan.

Terv. nro 9

Vierailija
32/49 |
28.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi helvetissä te ostatte marketista vaatteita? Eikö teitä hävetä? Näyttää järkyttävältä.

Vierailija
33/49 |
28.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina saan kuulla miten nätisti olen taas pukeutunut - käytän paljon hameita yms. naisellista.

t. kahden alle 2v.n äiti, jumissa kotona kuten sinäkin :)

Vierailija
34/49 |
28.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Miksi helvetissä te ostatte marketista vaatteita? Eikö teitä hävetä? Näyttää järkyttävältä.

Vierailija
35/49 |
28.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jalkaan tietty tolppakorot, joilla on kiva heilua tanssilattialla ja pyöritellä sitä omasta mielestä hyvältä näyttävää takapuolta. Auta armias...

Vierailija
36/49 |
28.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

millainen hame, millainen yläosa, kengät, asusteet jne. sinun mielestäsi olisi sopiva?

ei ap

Vierailija
37/49 |
28.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja korolliset sandaalit... varmasti puree.

Vierailija
38/49 |
28.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Palasin juuri Italiasta ja sain siellä paljon kehuja pukeutumisestani, johon kuului naisellinen (ei paljastava) hame. Farkkuja siellä käyttivät teinit.

Vierailija
39/49 |
28.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aion syödä hyvin ja istua iltaa terassilla. Kysyn neuvoja, kun en itse tiedä miten olis kiva pukeutua, ei tarvi nyt hermostua :)

-ap

Vierailija
40/49 |
28.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Ja farkut ylipäätään. Kunpa me suomalaiset naiset osaisimme pukeutua naisellisesti ja kauniisti, aikuismaisesti ja välttäen liian paljastavia vaatteita. Ei tulisi mieleenkään lähteä ulos farkuissa. Laittaisin hameen tai siistit, kesäiset suorat housut ja korkokengät.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi kuusi