Onko sinun vaikea uskoa, että aikuinen nainen ei halua lapsia?
Voitko ymmärtää päätöksen tehnyttä ja hyväksyä, että muille ihmisille sopii erilainen elämä kuin itsellesi?
Kommentit (48)
Ymmärrä en kuitenkaan. Miten paljosta lapseton jää paitsi! Ja ihan oikeasti, kukaan ei kadu tehtyjä lapsiaan mutta tekemättömiä kyllä.
Vierailija:
Voitko ymmärtää päätöksen tehnyttä ja hyväksyä, että muille ihmisille sopii erilainen elämä kuin itsellesi?
Minulla on yksi lapsetoon ystävä joka hiljattain teetti sterilisaation ja ymmärrän häntä oikein hyvin.
Hyvä ettei kaikki tee, jos ekologisesti ajatellaan, tai psykologisesti. Ei tähän maailmaan kaivata lisää ei-toivottuja lapsia.
Sen sijaan ihmiset, jotka " elävät ja antavat muidenkin elää" , ilahduttavat joka kerta kun heitä tässä maailmassa kohtaa.
ei ole hyväksyttävää sanoa kenellekään.
todella monet olisivat voineet mieluummin valita lapsettomuuden kuin hankkia niitä lapsia. ;(
Jokainen vastatkoon omista ratkaisuistaan. Kyllä lapsiakin saavat sellaiset, joiden niitä ei " kuuluisi" saada. Ikävä kyllä.
Minä olen itse miettinyt sitä, että jotkut hormonaalisetkin syyt saattavat vaikuttaa naisen haluun hankkia tai olla hankkimatta lapsia. Eli voisiko olla niin, että ei ole täysin oma valinta, haluaako lapsia vai ei - vaan hormonit saattavat vaikuttaa tähän valintaan?