Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oisko syytä mennä gynelle vai...? Pliis, sanokaa jotain.

Vierailija
27.06.2007 |

Osaako joku sanoa, mistä on kyse vai onko mistään:

Nyt on jo muutaman kierron aikana tuntunut tällein muutama päivä ennen ovulointia aika kipeetäkin nipistelyä jossain ehkä munasarjojen tienoilla (en ole varma, osaanko paikantaa oikein) ja muutenkin tuntuu vähä epämiellyttävältä. Välillä ihmeen tuntusta, sellaista epämiellyttävää tuntemusta alapäässä.

Varmaan vaikea tän perusteella sanoa mitään. Meillä on kyllä suvussa vaikka mitä naistentauteja...

Kiitos jos osaatte sanoa jotain.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
29.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

vois kattoo miltä sun munasarjat näyttää... kyllä mulla on yksityisellä ultrattu joka kerta kun oon käyny ihan normisti vaikka ei mitään tartte edes epäillä olevan... saat mielen rauhan eikä maksa niin paljoa että olisit konkurssissa... varsinkin jos suvussa on syöpiä tai muuta niin kyllä mä menisin...

Vierailija
2/3 |
29.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä oviskivut on usein myös ennen ovulaatiota, varsinkin jos kehittyy iso follikkeli, jonka läpimitta voi olla jopa 2,5cm. Kyllähän sellainen nipistelee siellä kuin kysta konsanaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
27.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta minulla on ollut myös iskiasta, ja en siksi ole vielä kallistunut gynen vaivan puolelle. Mutta eikö tuo sinun kipusi voisi viitata ihan normaaliin ovulaatiokipuun.

t. pari päivää sitten täällä ristiselkäkipuja valittanut

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan viisi