Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mieheni laittoi minun kotiarestiin kesämökille tottelemattomuuden takia..

Vierailija
27.06.2007 |

mieheni lukitsi minun kesämökin kamariin ja jätti pelkän tv:n seuraksi. Olen ollut jo viikon siellä huoneessa ja tänään uskalsin murtaa oven auki ja pääsin tähän toiseen huoneeseen jossa tämä tietsikka on.

Pelkään kauheesti milloinka hän tulee takaisin ja mitä tapahtuu kun hän huomaa että en totellut häntä vaan tulin ulos huoneesta.

Ruokaa hän jätti minulle toiseen huoneeseen. Pesulle en ole päässyt koko viikolla siis ja mies sanoo että tämä on minun parhaaksi jotta opin kunnioittamaan häntä. Puhelimeni hän vei mukanaan.

Helpottaa että saan kertoa tässä nyt jollekulle.

Hän ei ole käynyt täällä viikkoon ja on itse töissä. Haluan karata täältä mutta mihin menen ja jos hän saa minut kiinni, mitä sitten?

Kommentit (102)

Vierailija
41/102 |
27.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta onpa nyt puhdas olo! Huhuh.. ihan olen uusi ihminen.

ap.

Vierailija
42/102 |
27.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

on nettiyhteys ja suihku. Vau!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/102 |
27.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

en siis aio mennä kenekään oville kolkuttelemaan, löytäsin itseni kohta putkasta ja saan vaan ongelmia. aion hommata ruoat muuta kautta..

Tämä mökki on meillä vapaasti käytössä mutta eipä täällä juuri ole tullut käytyä.

Vierailija
44/102 |
27.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

mutta onpa nyt puhdas olo! Huhuh.. ihan olen uusi ihminen.

ap.

Vierailija
45/102 |
27.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloitin n. 3.5 v. sitten ilmaispeleillä.

Voitin ilmaisturnauksessa pari euroa ja siitä se kierre lähti. Piti sijoittaa pari euroa jotta pääsi rahapeleihin mukaan, olinha kuitenkin pärjännyt ilmaispeleissä, joten olin varmaaan hyvä myös rahapelissä.

Ilmeisen varmana taidoistani menin mukaan yhä ísompiin peleihin ja hävisin sitä mukaa isompia summia. Toki toisinaan voitin hyvinkin, mutta loppupeleissä se kaikki meni talon suihin.

Nyt reilussa vuodessa olen hävinnyt nettipokeriin n. 2 000 euroa. Vaikka luulee olevansa hyvä/kokeilee onneaan, ei se ole vaivan väärti, turmiolan tommi tulee ja korjaa loppupeleissä jokaisen.

ap.

Vierailija
46/102 |
27.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitenkähän tuo ilmakivääri tehoaa akrhuun? kana sillä ainakin kuolee mutta ajattelin enempi hommata kananmunia.

Turvakotiin ei huolita lapsettomia muuten.

ap.

Vierailija
47/102 |
27.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

se on siis KARHu.. mitä lapsia täällä oikein on?

Vierailija
48/102 |
27.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

oeln tosi onnellinen että mies ei vienyt tätä konetta mukanaan. Mutta nyt täällä tuntuu hiljenevän, pitääköhän minunkin tästä pistää toimeksi.

Voi tulla kertomaan sitten myöhemmin mitä minulle kuuluu jos joku haluaa. Vaikka provonahan te mua pidätte, ehkä parempikin niin.

ap.

Vierailija
49/102 |
27.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tarinoita saa jättää kesken.

Vierailija
50/102 |
27.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

jännitää niin että en saa nukuttua ilalla

Vierailija
51/102 |
29.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on ihan hyvä kirjoittamaan mutta yksiyiskohtia pitäisi vielä paljon hioa että olisi uskottavaa.

Vierailija
52/102 |
30.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

meikäläistä pilkataan kuin vierasta possua.

Olen kotona ja aamuvirkkuna aukaisin koneen vaikka yleensä katson vaan tylsänä telkkua, mutta ketjuni oli nostettu joten sepä yllätys.

En mennyt katsomaan miestäni, kuhan vaan suunnittelin. Se ravintolakin on kuulema ollut suljettuna nyt muutaman päivän, mikä on yllätys, ovessa on lappu. Tekis mieli ottaa selville missä siellä mennään.

Poliisit ovat käyneet mökillä ja odottelemme heidän yhteydenottoa.

Mutta kerron kuulumisia myöhemmin, minulla on nyt menoa.

Se Viruvalgia on muuten ylltäävän pahaa :(

ap.

Vierailija
53/102 |
08.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

miks mä tänkin menin tekeen?

Vierailija
54/102 |
27.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin mökin, saunan ja kanalan tien varrella ja muutama karhukin vilahti metsän kätköissä. :D

Vierailija
55/102 |
27.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikooka ap lähteä tappamaan jotain kanoja ilmakiväärillä?

Vierailija
56/102 |
27.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bite lip

Get fan

Get chair

Get gem

go east

Press button

Bite lip

Go out

Vierailija
57/102 |
27.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta JOS tämä ei ole provo, niin mene ihmeessä poliisin kotisivuille www piste poliisi piste fi ja etsi sieltä lähimmän poliisiaseman yhteystiedot. Siellä on mitä todennäköisimmin sähköpostiosoite, johon voit laittaa viestiä. Jos sinulla ei ole muuta sähköpostiohjelmaa, niin käy avaamassa itsellesi vaikka luukku-osoite.

Kenen tahansa tuollaisessa tilanteessa olevan luulisi kyllä menevän ensin poliisin sivuille eikä tulevan äitien palstalle neuvoja kyselemään, joten provoksi minäkin kyllä tätä luulen.

Vierailija
58/102 |
27.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

tällaisten provojen aloittajilla on tapana tulla aina jatkamaan stooria meidän muiden ratoksi! haluaisin jo kovasti tietää miten kanantappo meni ja tuliko vastaan karhu vaiko mies 10 pitsaa kainalossaan :)

Vierailija
59/102 |
27.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja on saanut varmaan vaikutteita Idols-Aria koskevista lehtijutuista tuohon pokeriuraansa...

Vierailija
60/102 |
07.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ottiko mies yhteyttä, tuliko ero, saiko turpiinsa?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi yksi