Mieheni laittoi minun kotiarestiin kesämökille tottelemattomuuden takia..
mieheni lukitsi minun kesämökin kamariin ja jätti pelkän tv:n seuraksi. Olen ollut jo viikon siellä huoneessa ja tänään uskalsin murtaa oven auki ja pääsin tähän toiseen huoneeseen jossa tämä tietsikka on.
Pelkään kauheesti milloinka hän tulee takaisin ja mitä tapahtuu kun hän huomaa että en totellut häntä vaan tulin ulos huoneesta.
Ruokaa hän jätti minulle toiseen huoneeseen. Pesulle en ole päässyt koko viikolla siis ja mies sanoo että tämä on minun parhaaksi jotta opin kunnioittamaan häntä. Puhelimeni hän vei mukanaan.
Helpottaa että saan kertoa tässä nyt jollekulle.
Hän ei ole käynyt täällä viikkoon ja on itse töissä. Haluan karata täältä mutta mihin menen ja jos hän saa minut kiinni, mitä sitten?
Kommentit (102)
en siis aio mennä kenekään oville kolkuttelemaan, löytäsin itseni kohta putkasta ja saan vaan ongelmia. aion hommata ruoat muuta kautta..
Tämä mökki on meillä vapaasti käytössä mutta eipä täällä juuri ole tullut käytyä.
Vierailija:
mutta onpa nyt puhdas olo! Huhuh.. ihan olen uusi ihminen.ap.
Aloitin n. 3.5 v. sitten ilmaispeleillä.
Voitin ilmaisturnauksessa pari euroa ja siitä se kierre lähti. Piti sijoittaa pari euroa jotta pääsi rahapeleihin mukaan, olinha kuitenkin pärjännyt ilmaispeleissä, joten olin varmaaan hyvä myös rahapelissä.
Ilmeisen varmana taidoistani menin mukaan yhä ísompiin peleihin ja hävisin sitä mukaa isompia summia. Toki toisinaan voitin hyvinkin, mutta loppupeleissä se kaikki meni talon suihin.
Nyt reilussa vuodessa olen hävinnyt nettipokeriin n. 2 000 euroa. Vaikka luulee olevansa hyvä/kokeilee onneaan, ei se ole vaivan väärti, turmiolan tommi tulee ja korjaa loppupeleissä jokaisen.
ap.
mitenkähän tuo ilmakivääri tehoaa akrhuun? kana sillä ainakin kuolee mutta ajattelin enempi hommata kananmunia.
Turvakotiin ei huolita lapsettomia muuten.
ap.
Vierailija:
se on siis KARHu.. mitä lapsia täällä oikein on?
oeln tosi onnellinen että mies ei vienyt tätä konetta mukanaan. Mutta nyt täällä tuntuu hiljenevän, pitääköhän minunkin tästä pistää toimeksi.
Voi tulla kertomaan sitten myöhemmin mitä minulle kuuluu jos joku haluaa. Vaikka provonahan te mua pidätte, ehkä parempikin niin.
ap.
jännitää niin että en saa nukuttua ilalla
Ap on ihan hyvä kirjoittamaan mutta yksiyiskohtia pitäisi vielä paljon hioa että olisi uskottavaa.
meikäläistä pilkataan kuin vierasta possua.
Olen kotona ja aamuvirkkuna aukaisin koneen vaikka yleensä katson vaan tylsänä telkkua, mutta ketjuni oli nostettu joten sepä yllätys.
En mennyt katsomaan miestäni, kuhan vaan suunnittelin. Se ravintolakin on kuulema ollut suljettuna nyt muutaman päivän, mikä on yllätys, ovessa on lappu. Tekis mieli ottaa selville missä siellä mennään.
Poliisit ovat käyneet mökillä ja odottelemme heidän yhteydenottoa.
Mutta kerron kuulumisia myöhemmin, minulla on nyt menoa.
Se Viruvalgia on muuten ylltäävän pahaa :(
ap.
Näin mökin, saunan ja kanalan tien varrella ja muutama karhukin vilahti metsän kätköissä. :D
Aikooka ap lähteä tappamaan jotain kanoja ilmakiväärillä?
Bite lip
Get fan
Get chair
Get gem
go east
Press button
Bite lip
Go out
mutta JOS tämä ei ole provo, niin mene ihmeessä poliisin kotisivuille www piste poliisi piste fi ja etsi sieltä lähimmän poliisiaseman yhteystiedot. Siellä on mitä todennäköisimmin sähköpostiosoite, johon voit laittaa viestiä. Jos sinulla ei ole muuta sähköpostiohjelmaa, niin käy avaamassa itsellesi vaikka luukku-osoite.
Kenen tahansa tuollaisessa tilanteessa olevan luulisi kyllä menevän ensin poliisin sivuille eikä tulevan äitien palstalle neuvoja kyselemään, joten provoksi minäkin kyllä tätä luulen.
tällaisten provojen aloittajilla on tapana tulla aina jatkamaan stooria meidän muiden ratoksi! haluaisin jo kovasti tietää miten kanantappo meni ja tuliko vastaan karhu vaiko mies 10 pitsaa kainalossaan :)
Ja on saanut varmaan vaikutteita Idols-Aria koskevista lehtijutuista tuohon pokeriuraansa...
ottiko mies yhteyttä, tuliko ero, saiko turpiinsa?
mutta onpa nyt puhdas olo! Huhuh.. ihan olen uusi ihminen.
ap.