Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mieheni laittoi minun kotiarestiin kesämökille tottelemattomuuden takia..

Vierailija
27.06.2007 |

mieheni lukitsi minun kesämökin kamariin ja jätti pelkän tv:n seuraksi. Olen ollut jo viikon siellä huoneessa ja tänään uskalsin murtaa oven auki ja pääsin tähän toiseen huoneeseen jossa tämä tietsikka on.

Pelkään kauheesti milloinka hän tulee takaisin ja mitä tapahtuu kun hän huomaa että en totellut häntä vaan tulin ulos huoneesta.

Ruokaa hän jätti minulle toiseen huoneeseen. Pesulle en ole päässyt koko viikolla siis ja mies sanoo että tämä on minun parhaaksi jotta opin kunnioittamaan häntä. Puhelimeni hän vei mukanaan.

Helpottaa että saan kertoa tässä nyt jollekulle.

Hän ei ole käynyt täällä viikkoon ja on itse töissä. Haluan karata täältä mutta mihin menen ja jos hän saa minut kiinni, mitä sitten?

Kommentit (102)

Vierailija
81/102 |
28.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap.

Vierailija
82/102 |
28.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

pari minuuttia viikossa. ap.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/102 |
28.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikä todellakaan mikään turkkilainen tms. enempää en halua kertoa kun inhoon kaikenlaista yelistämistä. Hänen perheensä on muutoin ihan hyvin toimeentulevaa porukkaa.

ap.

Vierailija
84/102 |
28.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan aikuisten oikeesti jos tarinasi on totta niin hae myös apua itsellesi. Tollainen kokemus jättää kyllä syvät jäljet itsetuntoon. Etkö ymmärrä et miehesi ei ole normaali? Turhaa etsit itsestäsi vikoja.

Vierailija
85/102 |
28.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun käki kukkuu, niin monta vuotta (sinun kohdallasi päiviä/tunteja) on jäljellä. Toivottavasti et ampunut sitä kesken kukkumisen, taidatpa sitten tehdä itsarin, kun itse sen kukunnan keskeytit.

Vierailija
86/102 |
28.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ukossa tässä on vikaa ja paljon. Ei minua nämä kokemukset ole hirveesti järkyttäneet mutta sen olen päättänyt että tämä loppuu tähän.

En haudo muutenkaan itsaria. Harmittaa että missasin sen käen, sehän munii munansa toisten lintujen pesiin.

ap.

Vierailija
87/102 |
28.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kyllä varmaan joisinkin jo aika paljon....Miksi olet ollut miehesi kanssa noin kauan? Miksi et jättänyt miestäsi jo kun teki tuon ruotsitempun? Rakkaudestako olet hänen kanssaan pysynyt? Kuulostaa kyllä et sulla on huono itsetunto kun olet anatanut miehesi kohdella sinua noin huonosti. Mikä sai sit pysymään mökillä viikon? miksi et murtautunut ulos heti? Luulitko et mies tulee tunnin kuluttua takaisin ja saatte asiat selvitettyä? Kuulostaa säälittävältä. Miksi et tee rikosilmoitusta miehestäsi? Onko sinulla huono omatunto vai tunnetko sääliä vieläkin miestäsi kohden?

Vierailija
88/102 |
28.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja luuletko että mies eron jälkeen luovuttaa vaan kovin helposti. Saattaa tehdä apeen elämästä helvettiä vielä vuosia eron jälkeenkin. Tuollainen ihminen ottaa eron todella henkilökohtaisesti ja on varmasti katkera lopun elämäänsä kun " vaimo otti ja lähti vaikka hän, täydellinen aviomies teki kaikkensa vaimon onnen eteen" .

Vierailija
89/102 |
28.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

tämän olevan tosi. Lööppi voisi olla jotain saman tyylistä kuin aloitusotsikkosi.

Vierailija
90/102 |
28.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

varsinkin tälläsessa asiassa.

pelkään häntä ja tykkään samalla. Ei nämä asiat ole helppoja, ystävänikin ovat aina olleet mieheni puolella. En halunnut lähtee aiemmin mökiltä kun se oli kivaakin löhöillä ja kattoo tv:tä niinkauna kun karkkia, limua ja sipsejä riitti, sitten jäi vaan hernekeittoa jälejlle ja alkoi vituttaan. Olen itsekkni outo, tiedetään.

ap.

Vierailija
91/102 |
28.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elä nyt paskaa jauha! Feikki selvästi koko juttu!

Vierailija
92/102 |
28.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos tulee vielä tohon kukkumaan niin..

Vierailija
93/102 |
28.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ainoa kontakti oli tuo sikalan isäntäpariskunta. Mutta onneksi on tää netti edes. Täällä sataa nyt, ajattelin että lähden kävelemään tonne tielle jo iskää vastaan vaan empä taida. Mietin sitä mitkä auton jäljet ne oli tossa pihassa eilen illalla, varmaan jos ne ois mieheni niin ois se tullut vielä takasin.

Vierailija
94/102 |
28.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

palaan asiaan. Olen varmaan jo tänä iltana kotona.

ap.

Vierailija
95/102 |
28.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhteiseen kotiinneko?

Vierailija
96/102 |
29.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen nyt sitten vanhempien luona ja matka oli pitkä ja viime yön nukuin sikeesti kuin vauva. Nukkuuko vauvat sikeesti muuten?

Kaikki meni muuten ok, mutta isäni huomasi hakisessaan minua että mökin ulkonurkalla oli ollut tulipalo, eli siis mökin nurkkalla oli lieskan jäljet.

En tiedä oliko ukkonen aiheuttanut vai oliko joku yrittänyt ehkä sytyttää mökkiä palamaan. Hirveä ajatus.

Mieheeni en ole yrittänyt edes ottaa yhteyttä, haluan nyt levätä vaan ja olen onnellinen että kaikki on ohi.

Vierailija
97/102 |
29.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

joko olet palauttanut munat sikalaan?

Vierailija
98/102 |
29.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

En tiedä oliko ukkonen aiheuttanut vai oliko joku yrittänyt ehkä sytyttää mökkiä palamaan. Hirveä ajatus.

Mieheeni en ole yrittänyt edes ottaa yhteyttä, haluan nyt levätä vaan ja olen onnellinen että kaikki on ohi.

Vierailija
99/102 |
29.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai siis seuraisin ulkoapäin mitä siellä näkyy,vakoilisin. Jotenkin tuntuu että ehkä hän ei ole edes töissä. Lupasin isälle että en ota mitään yhteyttä ennenkuin poliisit ovat käyneet mökillä, tutkimassa asiat.

Mutta toisaalt haluaisin nähdä hänet niin vaikka siis erotakkin haluan.

Huomasin että vanhemmillani oli kaapissa Viruvalgeta ja siitä ajattelin rohaisuksi muutaman siivun vetästä. Mitä luulette, oisko hullua?

ap.

Vierailija
100/102 |
29.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

joko ole hiukan pimee/ lapsi / lapsellinen / naurat siellä jutuilles ja vastauksille / olet tekemisen puutteessa / viihdytät itseäsi työpaikalla.. vai että Virun Valgeeta.. vetäseppäs koko pullo.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi kuusi