Mieheni laittoi minun kotiarestiin kesämökille tottelemattomuuden takia..
mieheni lukitsi minun kesämökin kamariin ja jätti pelkän tv:n seuraksi. Olen ollut jo viikon siellä huoneessa ja tänään uskalsin murtaa oven auki ja pääsin tähän toiseen huoneeseen jossa tämä tietsikka on.
Pelkään kauheesti milloinka hän tulee takaisin ja mitä tapahtuu kun hän huomaa että en totellut häntä vaan tulin ulos huoneesta.
Ruokaa hän jätti minulle toiseen huoneeseen. Pesulle en ole päässyt koko viikolla siis ja mies sanoo että tämä on minun parhaaksi jotta opin kunnioittamaan häntä. Puhelimeni hän vei mukanaan.
Helpottaa että saan kertoa tässä nyt jollekulle.
Hän ei ole käynyt täällä viikkoon ja on itse töissä. Haluan karata täältä mutta mihin menen ja jos hän saa minut kiinni, mitä sitten?
Kommentit (102)
kunhan pääsen täältä mökiltä. Tuolta ulkoa kuului kuin joku ois hakannut puita ulkona. Mutta isä tulee pian. Hän sanoi että on täällä about kolmelta.
ap.
Se varmaan saa hillittömän raivokohtauksen kun et ole totellut ja pysynyt mökissä..
miten joku jaksaa keksii näitä juttuja? noh, nyt on tosiaan kesäloma ja mukulat vapailla mailla... hohhoijaa!
mutta eikö kukaan oikeesti osaa neuvoa mitä teen?
ap.
kaupunkiin on matkaa 34 km. päätielle 3 km ja siinä ei autoja liiku.
ap.
ja entä jos hän tulee vastaan? hakkaa varmasti.. on uhannut tappaakkin kun minusta ei saa kuulema kunnon vaimoa millään.
Päivän paras :) Mäkin haluan kesämökille! Kaikkea ne ählämi-ravintolayrittäjät keksiikin vaimoillensa. Hyvää lomaa, ap!
Kuulostaa siltä, että kannattaa lähettää sähköpostia Iltalehdelle, laita osoite ja kerro tapahtumat, niin pääset huomenna lööppeihin, ja Iltalehti vie sut johonkin turvakotiin turvaan, saat autokyydin ja pääset pesulle. Ja mielellään luen tapahtumat huomisesta lehdestä.
leipäveitsen ja ilmakiväärin mukaani jos hän kuitenkin tulee vastaan ja yrittää käydä käsiksi. Tappelematta en alistu palaamaan takasin!
Yritän lifata, toivottakaa minulle onnea! Nyt loppuu tää avioliitto, se on varma!
ap.
mutta taidanpa lähteä nyt kuitenkin livohkaan, se tietää että paluuta ei menneisyyteen enää ole. Sekin tuntuu pahalta. mutta ei tällee voi elää.
Muistan ne hyvät hetket vielä ja se sattuu mutta hän on muuttunut mies, ei enää sama henkilö johon rakastuin.
Hän jätti sitäpaitti pelkkää hernekeittoa tänne vaikka tietää kuinka se minua pierettää.
ap.
sähän oot melkein Venäjällä... mulla on 200 km Nurmekseen T:23
Laita nyt tähän sen tuppukylän, vaaran tms. alkukirjaimet niin voidaan paikallistaa sut :D
Mitäs jos soitan Nurmeksen poliisille ja sanon, että käykää hakemassa se kesämökillä vankina oleva nainen pois.
tarkoittaako toi ravintola-alan yrittäjä, että se on kebab pizzerian omistaja?
sadepäivän piristystä. Keksipä joku uus provo, kun mielikuvitusta näköjään riittää