Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mieheni laittoi minun kotiarestiin kesämökille tottelemattomuuden takia..

Vierailija
27.06.2007 |

mieheni lukitsi minun kesämökin kamariin ja jätti pelkän tv:n seuraksi. Olen ollut jo viikon siellä huoneessa ja tänään uskalsin murtaa oven auki ja pääsin tähän toiseen huoneeseen jossa tämä tietsikka on.

Pelkään kauheesti milloinka hän tulee takaisin ja mitä tapahtuu kun hän huomaa että en totellut häntä vaan tulin ulos huoneesta.

Ruokaa hän jätti minulle toiseen huoneeseen. Pesulle en ole päässyt koko viikolla siis ja mies sanoo että tämä on minun parhaaksi jotta opin kunnioittamaan häntä. Puhelimeni hän vei mukanaan.

Helpottaa että saan kertoa tässä nyt jollekulle.

Hän ei ole käynyt täällä viikkoon ja on itse töissä. Haluan karata täältä mutta mihin menen ja jos hän saa minut kiinni, mitä sitten?

Kommentit (102)

Vierailija
61/102 |
07.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin lasten ja muiden keskenkasvuisten kuuluu tehdä. Älä kyseenalaista mitään ja tottele jo!

Vierailija
62/102 |
29.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

helsingistä karhuryhmän, kun kun noin paha ja arvaamaton tuo miehes. tulevat siis ihan kohta. lähikaupunkien poliisipartiot avustavat ja pidättävät tutkintovankeuteen kaikki nurmeksen ravintoayrittäjät, muut pääsee tietty vapaaks ja miehes pidätetään. älä hätäile. kohta pääset vapaaksi ja miehes joutuu edesvastuuseen!!! voimia, ystävä!

t. myös muhamettilaisen kanssa avossa ollut

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/102 |
29.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

tämä nainenhan on Vantaalla nyt, eikä mies ole " muhamettilainen" ...

Vierailija
64/102 |
28.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis heippa taas.

Ajattelin lupaukseni mukaan palata asiaan taas tänään. No eilinen ilta oli kyllä aika huh huh. Mutta tulipahan ulkoiltua kerrankin tämän viikon arestin jälkeen.

Mutta siis alkuun. Lähdin tästä tuota tietä pitkin menemään tuolle päätielle joka on ihan sellainen tavallinen kylätie paremminkin, siinä on asfalttipäällyste mutta autoja ei kulje juuri nimeksikään.

Lähdin sinnepäin mistä tulimme silloin aiemmin ja muistan nähneeni taloja siellä ja isoja kanaloita.

No yksi auto ajoi ohi hiljaa ohi ja pääsi yllättämään vähän kuin seläntakaa, enkä huomannut nostaa peukaloa pystyyn, joten siinä meni se ainoa mahdollinen kyyti. Huomasin kuskin katsovan takapeilistä pitkään ja varmaankin olin outo näky tussari olkapäällä kesämekossani sandaalit jalassa. Vieläkö jatkan??

Vierailija
65/102 |
28.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpä muuten ole tiennyt että Ari K:in on peliongelmainen! Minä muuten äänestin häntä joka kierroksella, tuli siis kaveria autettua paremman elämän alkuun, tulipa tuosta tiedosta hyvä mieli.

ap.

Vierailija
66/102 |
28.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kerro lisää ap!

Vierailija
67/102 |
28.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

menin sitä tietä pikin ja matkaa olikin arviolta noin 5 km. enemmän kuin kuvittelin.

Saavuin sitten sellasen pitkänmallisen rakennuksen luo jota aiemmin olin luullut kanalaksi, mutta joka osoittautuikin sikalaksi. No tuskinpa tolla tussarilla oisin saanut sikaa hengiltä ja kuka sen ois nylkenyt? vaihoehtojen ollessa tasan yksi, päätin luopua aikeestani. Sehän ois ollut rikoskin.

No keräsin siinä rohkeuttani ja päätin mennä taloon joka oli kauemmpana mäellä, mutta kiväärin kanssa ei varmaan kannata sisälle mennä. Joten jätin sen sinne sikalan kupeeseen piiloon.

Jatkan pian sillä sain äidiltäni sähköpostia ja vastaan tässä välissä siihen..

Vierailija
68/102 |
28.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloita uusi mielenkiintoisempi provo, jooko?

Vierailija
69/102 |
28.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

no menin sitten talon joka oli punaiseksi maalattu talo jonka pihalla oli traktori ja muuta tyhjäpäiväistä romua lojumassa. Mietin kuumeisesti mitä kerron, kuka olen jne.

No sisällä oli joku maanviljelijä tai sikaloitsija tms. ja luultavasti hänen äitinsä tms. ja kerroin heille että olen kastelemassa marjoja tuolla metsässä ja eksyin kun en tunne seutua. H eolivta vähän ihmeissään huomasin sen, mutta ystävällisesti tarjoutuivat heti viemään minut takaisin mökilleni. Minua harmitti sillä sinnehän en nyt halunnut.

Sitten isäntä sanoi verkkaisesti että oletpa aikaisessa marjojen kanssa kun niitähän tulee vasta ensi kuun lopussa jos sittenkään. Ups enpä ollut tuotakaan huomioinut.

No kyselin mieheltä, johdattaakseni puheen jotenkin ruokaan ja harmissani siitä että tila osoittautuikin sikalaksi, että ette ole ajatelleet kanojen ottamista. Mies oli hyvin verkkainen puheeltaan ja epäluuloisen uteliaasti mittaili minua, nainen ei sängyn laidalla virkannut mitään.

Ok, jatkan taas kohta..

Vierailija
70/102 |
28.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

tämähän on paras jännäri töissä seurattavaksi!

Vierailija
71/102 |
28.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta en kehtaa jatkaa jos tää on tylsää mutta jokatapauksessa, isäni hakee minut illalla täältä ja hän on soittanut miehelleni ja kertonut että tietää mitä on tapahtunut. Kerroin myös mitä tapahtuui silloin kerran sen Ruotsin risteilyn kanssa. mutta se on toinen juttu.

Vierailija
72/102 |
28.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin minua ainakin kiinnostaa!

Vierailija
73/102 |
28.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

no sitten sanoin että mieheni on mennyt töihin toiseen kaupunkiin ja minulla ei ole autoa ja hän unohti tuoda minulle kanamunia että oisko teillä lainata kun haluaisin leipoa.

Sekaiseen tupaan laskeutui hiljaisuus ja sekunnit tuntuivat minuuteilta, ajattelin että mitä hittoa ne nyt minusta ajattelee.. No isäntä sanoi että tottakai kanamunia löytyy senverran että kakun saa väsättyä. Helpotuksen huokaus pääsi suustani. Rahasta en puhunut mitään koska minähän pyysin munia lainaan, sanoin että tuon ne takaisin.

Jatkan taas pian on niin pitkä tarina ja olen hidas kirjoittamaan.. alan väsään aamupalaa.

ap.

Vierailija
74/102 |
28.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

no mies lupautui sitten heittään minut autolla mökilleni takaisin. No käveleminen ei oikein kiinnostanut mutta entä se tätini tussari joka oli sikalan seinän vieressä? Sanoin että kyllä minä kävelen mutta mies kyseli että missä mökissä sinä oikein asustelet ja yritti miettiä mikä mökki se on.

en keksinyt mitään syytä miksi siis kieltäytyisin kyydistä vakuuttavasti.

Lähtiessäni tuvasta tämä sängyllä istunut nainen pomppas ylös kuin vieteri ja säntäs perään popottaen josta en saanut selvää, ilmeisesti hän oli jotenkin sairas.

Päätin että haen tussarin myöhemmin illan hämärässä. Mies lähti heittämään minut ja kyseli kauheesti kaikkea jotenkin edelleenkin epäluuloisana. Sitten kun hänelle selkis missä mökissä asun niin hän sanoi että tuntee tätini ja antoi ymmärtää että hänellä ja tädilläni oli pikkasen vipinääkin. No joo, minä aina vähän epäilinkin tätini uskonnollisen vakaumuksen syvyyttä.

Kerron sitten taas lisää ja sen Ruotsin risteily jutun.

Vierailija
75/102 |
28.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten pihaan tultaessa huomasin pihassa selvät auotn jäljet, taikka mies huomasi ne. Säikähdin aivan hirveesi, ne eivät voineet olla muuta kuin mieheni auton jäljet! vaikka siis isäni oli kieltänyt häntä tulemasta mökille poliisilla uhaten. Olin ollut pois mökiltä varmaan vain noin kolme tuntia. Sisällä en huomannut että ois käyty. Mutta ajattelin että en ilmaise tälle ventovieraalle ihmiselle, näyin hänen silmisään selvästi jo muutenkin oudolta.

Ok, mutta miehelläni ei ole taloon avainta, ne olivat mökin tuvan pöydällä josta otin ne mukaani ja niillä saa kyllä oven lukkoona. odotin puoli tuntia kunnes uskalsin lähtee sydän pomppailen hakemaan tussariani sikalan kupeesta ja oloni oli huomattavasti helpottuneempi ja turvallisempi kun pyssy oli taas kourissani. Päätin jos mieheni tulee vastaan niin ammun tai ainkin uhkaan häntä.

Nyt odottelen täällä että isäni tulee ehkä jo iltapäivällä tänne hakemaan minut turvaan.

Vierailija
76/102 |
28.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja hakea apua?

Vierailija
77/102 |
28.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on nyt oikeesti ihan ok ja helpottunut olo nyt vaikka ero on väistämätön nyt. Mutta olen vaan itselleni vihainen kun siedin tuollaista kohtelua näin kauan ja olihan meillä hyvätkin ajat mutta yritän olla ajattelematta niitä. Totuus on että hän ei rakasta minua.

Mitä muuten tietää käen kukunta pihapuussa? Onko sillä joku taika?

Vierailija
78/102 |
28.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ettei vaan mitään ikävää tapahtuisi. Toivottavasti et siis ole provo...? Asun nimittäin Nurmeksen kupeessa, ja luulen tietäväni paikan.

Vierailija
79/102 |
28.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

114

Vierailija
80/102 |
28.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta ei mulla hätää enää ole. Olen lukkojen takana tussarin kanssa turvassa. Yritin muuten ampua sitä käkeä, mutta meni ohi. Tuli vana tunne että koklaampa osunko tällä, en siis osunut.

Mutta Ruotsin risteilyyn.. Se tapahtui jo vuosi sitten. Mies varasi liput ja lähdimme reissuun. Laivalla huomasin että minun lippuni oli erilainen kuin mieheni lippu, minun lippuni oli pekkä menolippu ja miehelläni oli menopaluu. Aloin miettiä mitä tämä tarkoitttaa, kyseessä lienee vahinko tai aikooko hän heitää minut laidan yli, sellainenkin vaihtoehot käväsi mielessäni. Mutta ei hän niin raaka sentäs ole vaikka meillä oli aika paljon jo ongelmia siinä vaiheessa..

No sitten saavuimme Tukholmaan ja hänen vanhempansa olivat vastassa, he asuvat siellä. Vierailu sujui ongelmitta, katselimme kaupunkia. Hän kyseli tykkäänkö kaupungista jne.

Sitten lähtöpäivän lähestyessä hän sanoikin yhtälkkiä minulle kun pakkailin kassiani että minä jään toistaiseksi Ruotsiin hänen vanhempiensa luo. Siis mitä!!! Ilman kysymättä minulta hän oli päättänyt tälläsen asian. Siitä tuli kauhee sota ja hän sanoi että minut pitää opetella laittamaan ruokaa ja siivoomaan hänen äitinsä opastuksella! siis HALOOO! eineksetkin on keksitty!

Joten hän lähti sitten laivarantaa yksin ja minä jäin sinne mutta en jäänyt toimettomaksi. pääsin pois sieltä aikanaan parin kuukauden päästä, kun sain rahaa että sain ostettua lipun.

Mutta vanhempani luulevat vieläkin että olin siellä kielikurssilla vaikka olin kotiorjana.

ap.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän yhdeksän