Mieheni laittoi minun kotiarestiin kesämökille tottelemattomuuden takia..
mieheni lukitsi minun kesämökin kamariin ja jätti pelkän tv:n seuraksi. Olen ollut jo viikon siellä huoneessa ja tänään uskalsin murtaa oven auki ja pääsin tähän toiseen huoneeseen jossa tämä tietsikka on.
Pelkään kauheesti milloinka hän tulee takaisin ja mitä tapahtuu kun hän huomaa että en totellut häntä vaan tulin ulos huoneesta.
Ruokaa hän jätti minulle toiseen huoneeseen. Pesulle en ole päässyt koko viikolla siis ja mies sanoo että tämä on minun parhaaksi jotta opin kunnioittamaan häntä. Puhelimeni hän vei mukanaan.
Helpottaa että saan kertoa tässä nyt jollekulle.
Hän ei ole käynyt täällä viikkoon ja on itse töissä. Haluan karata täältä mutta mihin menen ja jos hän saa minut kiinni, mitä sitten?
Kommentit (102)
Me asumme Nurmeksessa ja kävimme illalla ajelulla idässä ihan varta vasten katsomassa löytyykö tälläistä ap:n kuvailemaa mökkiä, ja siellä todellakin löytyi ainakin yksi sellainen mökki, metsän keskellä.
Harmaa pihapirtti ja punainen sauna. Tiheä metsä ympärillä.
Kylä on muutaman kilometrin päässä mökistä.
Harmi että emme osanneet tarkistaa oliko talossa jotain palamisjälkiä, se oisi varmistanut asian todeksi.
Minulla on tapana kirjoittaa päiväkirjaa mutta mies vei senkin minulta koska ei pitänyt, itse asiassa raivostui, kun kuvailin siinä yksityiskohtaisesti hänen hm... rakastajantaitojaan jne.
Eihän tätä ole pakko lukee..