G: Mitä teet, jos kolhaiset parkkipaikalla viereisen auton oveen pienen lommon?
Kommentit (27)
Niin nekin ovat menneet, jotka meidän autoa ovat kolhineet.
Minä luulin, että tuollaisesta tilanteesta pakenevat vain vm. 85 Toyota Corollaa ajavat, amisviiksiset nuorisorikolliset.
Ihan totta.
Parkkiksilla on usein kamerat joten parempi hoitaa homma rehellisesti heti.
Jos tuntuu ettei pysty avaamaan ovea kolhimatta, sitten ajetaan muualle.
Mutta vahinko voi silti sattua joskus. Silloin otan kuvan vahingosta, jonka sain aikaan, jätän yhteystietoni ja häivyn häpeillen paikalta. Että pistelis vihaksi, jos sattuis käymään tuollainen moka!
Mitäs on parkkeerannut väärin. Ja yllätys odottaa jos ei rahoja näy.
jossa lukee, että " nyt kaikki ympärillä olevat silminnäkijät luulevat minun jättävän yhteystietoni. Lällällää!"
n autoon! Eipä niitä näytä tällä hetkel tietämin olevan ketään ilmoittautuneita ei oo tullu korviin ja niitä siis on useita
Joku teistä kumminkin on kolhassut meidänkin autoa. Ei haluta menettää vakuutuksen bonuksia, joten itse joudutaan hoitamaan lommot.
Että haistakaa paska, toivottavasti joku mällää teidän autot ja kaahaa pian pois paikalta.
Esim. johonkin ostoskeskukseen mennessäni laitan parkkipaikalla muistiin autoni vieressä olevien autojen rekisterinumerot tällaisten kolhaisujen varalta. Epärehelliset jääköön kiikkiin!
kun viimeviikolla huomasin 2kk vanhan autoni ovessa kohtuullisen kokosen lommon ja valkosta maalia!!!!! Että kiitti vaan sille karkuunlähteneelle... murr..
Siis ei mikään pelkkä pikku kolhu maalipintaan? Meidän auto on 5 v. vanha eikä siinä ole vielä kyljissä mitään lommoja, vaikka pääkaupunkiseudulla asutaan ja käydään kauppakeskusten ahtaissa parkkihalleissa.
Kerran kyllä oli aika lähellä, kun istuttiin lapsen kanssa autossa ja odotettiin miestä kaupasta. Viereisellä autolla lähti joku keski-ikäinen pariskunta, ja rouva löi ovensa meidän auton kylkeen sellaisella voimalla, että pamaus kuului ja koko auto heilahti. Olin ihan suu auki moisesta toiminnasta ja pomppasin ulos autosta samalla kun ukko kaasutti vauhdilla pois paikalta. Rekkarin sain kuitenkin ylös, mutta onneksi sitten meidän autoon ei tullut mitään jälkeä, ilmeisesti naapuriauton ovi osui just siihen ovessa olevaan listaan.
Vierailija:
Esim. johonkin ostoskeskukseen mennessäni laitan parkkipaikalla muistiin autoni vieressä olevien autojen rekisterinumerot tällaisten kolhaisujen varalta. Epärehelliset jääköön kiikkiin!
Viime syksynä yks naikkonen sai kivan laskun, terveisiä sille latvianeukolle vaan !
Vierailija:
Viime syksynä yks naikkonen sai kivan laskun, terveisiä sille latvianeukolle vaan !
Ei oikein toimi, jos naapuriautot vaihtuvat useasti.
Joku eukko yritti mulla maksattaa kolhunsa, laittoi postia että maksa tai vakuutuksesi maksaa. Kuulemma oli kuvakin autostani. Joopa joo.
En maksanut eikä vakuutuksenikaan mitään maksanut. Dorka ämmä yritti maksattaa omat kolhunsa muilla. Autoni oli ollut tuon eukon auton vieressä, mutta autossani ei ollut mitään jälkea kolhusta.
Otan osaa, me saimme omamme pois.
Kerran on käynyt noin, " uhri" ei pyytänyt korvauksia. Kiitti kun olin jättänyt lapun. Hyvä mieli ja puhdas omatunto jäi.
luulevat että jätän yhteystietoni.....
Kerran poikani kolhas vieressä olevan paku mersun takalokasuojaan järkyttävän kolhun, äkkiä poistuimme paikalta. Omaan autooni ei tullut mitään jälkeä.
Vierailija:
eihän sitä tarvii maksaa, vakuutuksethan on kolhuja varten.
tein näin viimeksi pari viikkoa sitten.. osuin aikas uudenkarheaan volvoon omalla ovellani, ja se toinen auto oli erivärinen kuin minun punainen ovi, jolla osuin siihen, niin punaiset jäljet jäi siihen lommottuun autoon.. äkkiä karkuun!