G: Mies, jota pidät seksikkäänä, vaikkei yleisen normin mukaan ehkä sellainen olekaan?
Kommentit (34)
sillä on se tyttö Mandi (?) joka lauloi aikoinaan . . . hemmetin pitkä ukko . . karun seksikäs . . . LAMPI . . joo ,se just :)
Toi Gael García Bernalhan on jumalaisen kaunis mies!!!
Vierailija:
Toi Gael García Bernalhan on jumalaisen kaunis mies!!!
Etenkin kun kysyin vielä mun mieheltäkin kenen perään kuolaan, niin hänellekin tuli ensimmäisenä ja ainoana se mieleen. Mulla kesti itselläkin hetki miettiä myös muita hotteja miehiä.
Sillä oli se valkoinen univormu leffassa Kunnian miehiä...slurps.
Nykyään on kyllä epäsiistin ja ruokottoman näköinen, mutta nuorempana... panisin...
ja sain vastaukseksi signeeratun valokuvan!!! Ja se on niin seksikäs siinä kuvassa!!
on sellaisia, että tiedän montakin, jotka pitävät ko. henkilöitä ihanina.
Itse voisin lisätä, että mielestän Sauli, Veijonen, Jussi Lampi, Marko Hietala ja Veeti ovat komeita/ihkuja tai jotain sellaista. Veetin pisteet kyllä laskimat muutama vuosi sitten kun näin sen livenä ja tajusin, että sillä on pieni jalka.
T:6, kuka edelleen sanoo, että Dennis Franz
Steve Buscemi, Al Pacino, Martti Suosalo..
Vierailija:
myös Jeremy Irons. Siinä vasta karismaattisen seksikäs mies !
voisi nimetä miehisen komeusstandardin hänen mukaansa. ;-)
Metallimaailmasta löytyy muitakin, mutta alkavat olla jo sen piirin " yleisesti seksikkäitä" . Esim. Peter Steele :)
Elän avioliitossa pitkän ja viiksettömän miehen kanssa :o)
En ole " hullujen-kirjoissa" , enkä tunne olevani järjiltäni.
Tuon näköiset miehet ja etenkin " se" pilke silmässä sytyttää.
Tuo pilke on harvalla. Maku asioista ei voine kiistellä?
Toistan Sinulle vielä, että vastasin niin kuin ajattelen, oman mieltymykseni esiin tuoden.