G: Mies, jota pidät seksikkäänä, vaikkei yleisen normin mukaan ehkä sellainen olekaan?
Kommentit (34)
Jone ainakin useimman naisen, jonka tunnen, mielestä.
Dennis Franz.
Pete Parkkonen - zen cafen rumpali
myös Jeremy Irons. Siinä vasta karismaattisen seksikäs mies !
Jeremyt Irons ja Brett <3
ei ole parempia
ja veeti kallio, yleensä joku kalju ja lihaksikas parran omaava on seksikäs!
Edelleen ihana, vanha jo mutta se ääni ja ne silmät :)
Vincent Cassel, Gael Garcia Bernal
oli se sitten eläessään homo tai bi, niin yksi lysti kun on minun mielestä seksikkäin mies joka on koskaan elänyt. Jos olisin silloin ollut tämän ikäinen ja tavannut hänet niin aah...
Elävistä jos pitää valita niin sitten on sellainen vaihtoehto josta muutkin pitävät eli Joaquin Phoenix, päiväunia näen hänestäkin...
En kehtaa kenellekään sanoa, mutta jotenkin on vedonnut minuun aina Green Card -leffan katsomisesta lähtien.
hän on mielettömän lahjakas ja ennakkoluuloton näyttelijä. *UUH*
Mikä ihme siinä on, että mä olen oikeasti ihan heikkona tosi vaaleisiin miehiin. Eikä se urheilullinen vartalo & pituus pahaa tee!
pitkätukkainen ja käyttää bootseja.
lapseni isä..
Sekä YLEn uutistenlukija, en muista yhtään nimeä mutta hänellä on tummahkot hiukset ja vähän sellainen arpinen naama. Ah!
kun näin ketjun otsikon! Ja samaa mieltä että James Hetfield on hot! (No, kai se vaikuttaa että tykkää Metallicasta..)
ja aivan toisella suunnalla Philip Seymour Hoffman:)
saavat paikat kostumaan. Pidän itseäni lyhyemmistä miehistä. Viikset ovat jees. Pilke silmässä tosi jeeees. Ajatteleminenkin saa kostumaan.
Vierailija:
saavat paikat kostumaan. Pidän itseäni lyhyemmistä miehistä. Viikset ovat jees. Pilke silmässä tosi jeeees. Ajatteleminenkin saa kostumaan.
No, on kai se muidenkin mielestä...