Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kiinnostaako reiki ja rosen-terapia? Eikö elämässäsi tapahdu riittävästi?

Vierailija
25.06.2007 |

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
25.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja elämässä tapahtuu liikaakin..

Vierailija
2/12 |
25.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen miettinyt reikikurssille osallistumista, en tiedä olisiko se oikea tie eteenpäin. Saa nähdä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
25.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vyöhyketerapiasta olenkin jo alkeet opiskellut.

Elämässä tapahtuu paljon ja ehkä haenkin jotain mihin voin välillä pysähtyä.

Kaveri vinoilee, että tämä kiinnostukseni vaihtoehtohoitoihin kielii 30-kriisistä. Paljon mahdollista. Samainen kaveri hoitaa omaa 30-kriisiään sivusuhteella, että ehkä tämä reiki on kuitenkin rakentavampi vaihtoehto.

Vierailija
4/12 |
25.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huhhuh.

Vierailija
5/12 |
25.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terveisin

Lääkäri, tiedettä opiskellut

Vierailija
6/12 |
25.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen käynyt ja tykännyt. Kiinnostaa kuulla, mikä on vaaraksi.

Vierailija
7/12 |
25.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

meidän 2vk vauva itki koko ajan, vein vyöhyketerapiaan ja se muutos oli ihan uskomaton! siis lapsen kasvonpiirteetkin muutuivat kun hänelle tuli selvästi levollinen ja hyvä olo heti hoidon jälkeen. vatsan kanssa oli jotain ongelmaa ja lämmönsäätelykyvyssä...saimme kotihoito-ohjeet miten hieroa ja painella. ainakin lapsi reagoi vahvan myönteisesti tällaiseen huuhaahan!

Vierailija
8/12 |
25.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Energiahoitoa, hah. Pöllöjä viedään kuin pässejä narussa. Kouluttajat nauravat koko matkan pankkiin saakka...

Vierailija
9/12 |
25.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Energiahoitoa, hah. Pöllöjä viedään kuin pässejä narussa. Kouluttajat nauravat koko matkan pankkiin saakka...

Vieläkin kiinnostaisi tietää, mitä vaaraa reikihoidosta voi olla. Vaaraksi en laske tätä huijausjuttua, se on asia erikseen.

Vierailija
10/12 |
25.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis huuhaa-mielessä... Ystäväni harrastaa reikiä, kerran hoiti minuakin eikä tuntunut yhtään miltään, en usko koko hommaan! Vyöhyketerapia käsittääkseni perustuu jotenkin hermoratoihin vai miten, johonkin konkreettisempaan kuin reiki..? Myös minun vauvani sai mahakipuihinsa avun vyöhyketerapiasta ja kuulemma monet muutkin. Suosittelen koliikkiin!

Jotkut ovat saaneet avun myös reikistä. Ei kai siitä haittaakaan ole, kunhan ei sen takia lääkehoitoja jätä.

Vierailija
11/12 |
25.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eri asia, jos siihen ei usko. Omaa kantaani en osaa sanoa, koska en ole kunnolla perehtynyt ja kokeillut. Mutta täysi idiootti pitää olla, jos uskoo, että se voisi olla vaarallista.

Vyöhyketerapia taas voi olla haitallista, jos hoitaja ei esim tiedä hoidettavan raskaudesta. Voi olla keskenmenon vaara tiettyjä heijasteita käsitellessä.

Suurinta typeryyttä on mielestäni umpimielisyys. Minulle esim parasetamoli ei auta kipuun lainkaan. En silti pidä idiootteina niitä, jotka ottavan parasetamolia kipuun. Samoin voi olla vaihtoehtohoitojen laita.

Olen muuten kuullut, että useat reikiin perehtyneet antavat hoitoa ilmaiseksi ja kurssitkin ovat melko halpoja. Että se siitä rahastuksesta.

Vierailija
12/12 |
25.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

" kurssitkin ovat melko halpoja"