***HELMENKALASTAJAT VKO 26***
Hei vaan, en huomannut pinoa, joten aloitin sen.
Koetetaan pitää vielä tämä viikko lippua korkealla jäljellä olevat leidit!
Ei muuta kuin raapusteluja, meitä on niin vähän enää, että ollaan ahkeria, ja laitetaan pienimmätkin fiilikset pinoon!
Kommentit (50)
kyl työ varmaan miut muistatte :) hiukan on porukka pienentyny :) mut paljon teille lopuille plussa+++++++++++tuulia :)
ON: ei tätiä näy ei kuulu :) voiko tää tarkottaa sitä mitä mie toivon vaan toivonkohan jo liian aikaisin?! kuka tietää??? parisuhde on nyt kunnossa (onneks:)) väsyny olo koko ajan ei jaksais mitää tehä. Toisaalta rinnat välillä hiukan aristaa ja alavattaa nippailee, vähä menkkamaisesti, mut ei toisaalta kyl sillee (en osaa taas selittää) mut kattoo ny kuinka käy, tein kyl eilen testin clearbluen ja negahan sielt pamahti, tänää kyl mietin, et se ei tainnu kyl onnistua se testi. siis mun mielestä se epäonnistu ainakin jos en väärin ohjeita muista, tai sit vaan kuvittelen :(
mut joo, koittakaahan helmeilijät viel sinnitellä ja pitäkäähän se akka pois :)
an-nuliini kp 33/28-32
Kiitos uudesta pinosta ja kysymästä sinuvi, täälä mennään entiseen malliin...
Oireista mitä mietin, mul on sellaista painon tunnetta kohdun kohdalla, sellaista tuntemusta..ja tänään on pissattanut useasti..mutta kuten sanottu eilen oli silti nega. Joten, luulen kans että täti on nurkan takana valmiina hyökkäykseen siltikin...ai niin ja tissit ovat eilen tulleet vähän aroiksi..
Odottelua mitä tuleman pitää...
Malttia teille muillekkin, koitetaan vielä tsempata..
Johanniina
Täällä minäkin vielä, mulla ei kyllä oo mitään hurkia oireita enää puoleen eikä toiseen :F Menkkakivut olivat sen viikon ja loppuivat siis nyt, kanislimaa valahteli tänään, tai sitten jotain ihan muuta? Tilasin netistä tänään testejä joten niitä voi odotella huomenna tahi keskiviikkona. Nyt jos siis kp39 menossa, rinnat on taas valtavat mutta voi enteillä ihan menkkojakin. Vihlaisuja tulee kohtuun tai sitten sen molemmin puolin aina silloin tällöin (saattaa olla jotain muitakin kipuja) Olen jo tavallaan luovuttanut kun ei testeihin mitään tule näillä kp:illä. Toisaalta jos ovis oli tosiaan vasta tuolloin kp30 niin eihän sitä vielä edes voisi näyttää plussaakaan. Käsityökärpänen puraisi jälleen ja olen kutonut 2 huivia ja äidilleni aloitin bonchon puuvillalangasta. Huomenna haetaan miehen varaama siamilainen kissanpentu kotiin <3 jospa se saisi ajatukset muualle hetkeksi ;)
Plussaonnea vielä kaikille satakiloa niin että loput vaan " hops" hypättäis odotuspuolelle ;)
Lastwish kp39/33 yk5?
http://forums.ovusoft.com/chart.asp?cycle=3&id=lastwish
Täällä olisi vielä yksi kalastava Helmi, joka on vaan pitkään lukenut teidän juttuja ja haluaisi myös kuulua joukkoon.
Siis olen 23 vuotias ja mieheni on 26 vuotias ja nyt on hirvee vauvakuume ollut jo pitemmän aikaa, mutta emme ole kunnolla edes yrittäneet paitsi nyt odotan että kumpi tulee plussa vai täti, niinku täällä päin sanotaan. kp 31 ja aina vaan näyttää testi negaa eikä mitään tapahdu.
-Helmi-
Vielä " roikutaan" mukana. Tosin tänään on pari kertaa tullu siteeseen ruskeeta tuhrua parin pisaran verran ja jotenkin tuntuu että lopun alkua on :( Ei mulla esikoisen kans koskaan tullu mitään vuotoja joten vaikeeta uskoa että ois jotain muuta...
Kovasti on raskausoireita, maha on niin turvoksissa ettei omat farkut mee kiinni ja maha kipeytyy/tulee huono olo jos ei oo syöny tarpeeks usein. Meinasin eka jo huomen testata, mutta enpä taida viitsiä jos se täti sieltä kuitenkin rynnii.
Toivottavasti muut ootte positiivisemmalla mielellä ja saadaan kohta ne helmenkalastajien viimeiset plussat!!
CalZal kp36/28-33
Nyt kohtua nippailee kovastikin, välillä keskeltä välillä sivuilta...omituista :E ja sieltä tulee sellaista ÄLLÖVAROITUS!! Ovisliman tapaista kirkasta ja valkoista hyytelöä ja limaa :EE olo on märkä koko ajan :F Nyt voi sanoa että tämä täti on sekaisin totaalisesti ja hormonaalisesti xD
Lastwish, CalZal, johanniina - oliko muitakin.. kuulostaa tosi lupaavalta!!
Millon meinaatte testata?
Kertokaa, niin päivystän koneen ääressä ja pidän peukkuja!
Mulla on yhä alaselkä kipee, mies sanoikin että johan olis paukku jos näin eka kierrosta olisin raskautunut, kun kerroin et taitaa olla menkat tulossa selkäkivusta päätellen. Meillä kun noita lapsia on jokaista tekemällä tehty, ja joku jäänyt saamattakin, kun en henkisesti ole jaksanut tuota kuukausi-pätkässä elämää..eli reilun vuoden yrityksen jälkeen rupesin käyttään ehkäisyä... olis varmaan ollut viisaampaa silloin painua lääkärin pakeille, mut se oli mun tapa reagoida asiaan..
Toivottaan, että nyt tulis aiemmin, meille kaikille:)
Kuulumisiin,
sinuvi
ps. helmiiii tervetuloa jännäämään mukaan! meniköhän nimimerkki oikein- sorry jos ei!
Kiitos Kiitos! Jännää tää tosiaan on kun päivät menee tosi hitaasti ja odottavan aika on pitkä... kun ei osaa sanoa vielä mitään omasta tilanteesta. Mullakin tullut pari päivää todella olematonta tuhnua joka loppuu aina välillä. Kaikille vaan kovasti plussaa +++++++
-Helmi- kp 32
mun osalta kun aamulla alkoi kirkasta verta vuotamaan. Eiköhän se ollut sitten tässä.
Tulen kyllä katsastamaan teidän muiden tulokset ja siirryn ehkä tuonne maaliskuisiin kunhan tästä jaksan.
Parempi onni teille muille!!!
CalZal kp1 tai 37/28-33
CalZal mä testaan varmaan huomenna aamulla jos ei täti oo siihen mennessä saapunut.
Lämmöt laski räjähdysmaisesti alle 36,8-->35,9 ?? No siinä kai se mullakin sitten oli :( Nyt mennään hakemaan miehelle uusi siamilainen kissanpentu niin saa muuta ajateltavaa <3 Nippailuja on vatsassa edelleen, taitavat enteille tädin tuloa nekin :E
Lastwish kp40/33
http://forums.ovusoft.com/chart.asp?cycle=3&id=lastwish
Mittasin nyt lämmöt uusiksi ja tulos on 37,2 ?? okei ehkä mun mittarista on patterit lopussa tai aamulla mittari oli huonosti.
Mulla selkäkivut on hellittäneet, mutta ei mitään muuta..pianpa tuo totuus valkenee tännekin.
-sinuvi-
Tänään tuli täti kylään ja nyt ei kun taas alusta alkaa yritys. Onnea vaan kaikille jotka jatkaa täällä.
-Helmi-
Mä täällä edelleen elättelen toiveita että toi myöhäinen ovis pitäisikin paikkansa ja tänään lämpöjen romahdus tarkoittaisikin vain kiinnittymisdippiä xD Toivossa on hyvä elää sanoi " lapamato"
Negan testasin kuitenkin päivällä :(
Calzal pahoitteluni! Ensi kiertoon parempi onni!
Muille malttia vielä, jos ei tätiä näy ni toivoa silti on... eiks ni!?
Mä ajattelin testata joskus loppuviikosta, jos ei tätiä ole näkynyt. Muuten ei mitään uutta...
Johanniina
Täällä vieläkin, olo ei oo kummempi ku eilenkään. Rinnat on valtavat mutta niin ne on aina ennen menkkojakin. Oksettava olo tuli kuiten autossa eilen ihan yhtäkkiä, saattaa olla vain omaakin kuvitelmaa (mitäpä tässä vaiheessa ei kuvittelisi) No joo katsotaan mitä päivä tuo tullessaan.
Lämmöt palasivat takaisin sinne ylös missä olivatkin joten saattaisi olla vaikka kiinnittymisdippi ;)
Lastwish kp41/33
http://forums.ovusoft.com/chart.asp?id=lastwish
ps: uusi vauva http://i167.photobucket.com/albums/u130/PepSun/kissat/saphira.jpg
Olen Lastwish aika vakuuttunut että sinä et enää sinne maaliskuisiin mene! Pian testi näyttää sulle sen plussan, mistä nuo oireet on jo kauan kertonu!
Ittellä kaikki ennallaan, ei menkkoja.. Yritän olla pitämättä liikoja toivoja yllä, sillä menkkamaisia kipujahan minulla on ollut - mutta jos ne oliski vaan raskausoireita tälläkertaa:)
Noo, odotellaan.
Kuulumisiin! kp 35
Sepäs olisikin mukavaa jos saisi odotuspuolelle siirtyä, tosin negatiiviset testit ei kyllä anna sellaista kuvaa :( Noh odotellaan vielä :)
Taitaa olla vain megalomaaninen hormonihäiriö, taidan terolutit hakea ensi viikolla avuksi.
Lastwish kp 41/33
Nyt nimittäin särkee alaselkää, yritän vakuuttaa itselleni että se johtuu eilisestä reilusta 20 km pyöräilylenkistä, mikä koko perheellä tehtiin. Mutta luulen että täti siellä kolkuttelee. Tekis mieli ottaa se testi käyttöön, mutta turhaahan se on, joten en ota!!!
Miten teillä johanniina, lastwish, calzal? millasella fiiliksellä menette eteenpäin? Totuushan on ett niinkauan kuin tätiä ei näy, on toivoa, vai kuinka?? minäkin siis vielä yritän..
ei muuta kuin mukavaa sateista maanantaita! ja kuulumisiin,
sinuvi