***HELMENKALASTAJAT VKO 26***
Hei vaan, en huomannut pinoa, joten aloitin sen.
Koetetaan pitää vielä tämä viikko lippua korkealla jäljellä olevat leidit!
Ei muuta kuin raapusteluja, meitä on niin vähän enää, että ollaan ahkeria, ja laitetaan pienimmätkin fiilikset pinoon!
Kommentit (50)
Nyt mä en kyllä ala, nipistää niin pirusti oikealle puolelle kohtua, ja melkein koko ajan (menkkaoireita nämä ei taatusti kyllä ole. Verta ei tule, niukasti valkkaria vain. testit negaa...mitä hittiä alkaa jo ahistamaan. Huomenna jo 44 kiertopäivä :EE
*epätoivo alkaa vallata*
Harmillista, Lastwish ja Sinuvi, negoista. Samassa veneessä joo ollaan..
Katsoin juuri miten mulla esikoiksesta kierrot meni ja ilokseni huomasin, että hetkonen, näillä päivillä en silloinkaan plussaa vielä saanut vaan muutama viikko vielä eteenpäin..joten toivoa siis todellakin on, niin kauan kunnes täti pysyy poissa!!!!! Se huojensi hieman mieltäni...sain uutta puhtia:)
Odotellessa siis, mitä tapahtuu...
Täällä edelleen ;) Ei mitään uutta omassa navassa, muuta kuin että alavatsaa nippailee koko ajan ja on painontunnetta. Lämmöt pysyy ylhäällä ja kohdunnapukka on pehmeämpi ja pikkasen auki (ehkä) Tätiä ei kuulu? Päivittelen väliaikatietoja sitten kun sellaisia ilmenee. Plussatuulia muille piinailijoille +++++++++++++++++++++++++++++
Lastwish kp 44/33
http://forums.ovusoft.com/chart.asp?cycle=3&id=lastwish
Nyt en voi todellakaan hyvin :( Hirvittävän huono-olo, vatsaa nippailee niin että tekisi mieli ottaa jotain kipulääkettä, kurkussa on pala ja maistuu pahalle :( Olisko joku mahatauti tai jotain kun lämmöt tällä hetkellä näin iltasella 37,6 :(( Oksettaa ja päätäkin särkee. Pitänee mennä pitkälleen hetkeksi jos helpottais, ainoa mikä tekee nyt hyvää on jäävesi ja jääpalat :E
Lastis pala kurkussa :F
Minä olen yhä samassa jamassa. Lomalla eikä menkkoja kuulu. Oireetkin on kadonneet. Mutta kaikki sidetarpeet on mukana, että SITTEN kun alkaa, ei tule hätä käsiin.
Olen ajatellut hankkia sen kuukupin, mutta kun on ed.raskauden jälkeen ollut vasta ne yhdet menkat, niin en ole saanut vielä aikaiseksi. Mutta tilaan kyllä, jahka ne alkaa...
Miten johanniina?
Ilmottele lastwish testin tuloksesta, kun teet. Oireet on kyllä upeat!
-sinuvi kp 39-
Jep sinuvi, samassa jamassa täälläkin!
Ei muutakun odottamista, että menee päiviä eteenpäin ja taas joskus viikon lopulla tai viikonloppuna testailen jollei täti ole tullut. Kyllä on megapitkät piinailut...
Mites lastwish sinulla?
Täällä vielä, oireet samat. Ei menkkoja näy, testailen ensiviikolla uudestaan ;)
Lastwish kp 45/33
Niin siis eilinen meni mulla reissatessa Helsingistä Jyväskylään ja taikaisn. Kokoajan tuntui että menkat alkaa ja tunsin muka jotain märkääkin jossain vaiheessa, mutta ei ei näy vieläkään tätiä. Kohdunsuu on pehmeä mutta kiinni kuitenkin, eikä kovin korkealla tänä aamuna. Uusia testejä odotellessa, toivotaan että ne tänään tulis postissa :) Tulen sitten kertomaan jos jotain tapahtuu. Plussatuulia siskot ++++++
Lastwish kp 46/33
http://forums.ovusoft.com/chart.asp?id=lastwish
Jees,
eli samassa jamassa ollaan leidit. Odotin kyllä teiltä jo tietoa varmasta plussasta, mutta jännityksessä meitä vielä pidetään.
Merkillistä, kun mullakin oli niin vahvat menkkaoireet jo maanantaina, nyt ollaan perjantaissa, eikä menkoista tietoakaan. Kuuluuko raskauden alkuvaiheeseen mahdollisesti menkkakivut??? merkillistä?
Onhan mulla näitä raskauksia ennen ollut 3, mutta ei silloin ainakaan merkillepantavasti ollu tälläsia oireita.
-kuulumisiin naiset- pian on ihan pakko ratketa johonki suuntaan, mutta hei- tuetaan toisiamme ettei sentään pää hajoo, lastwish, erityisesti
-sinuvi-