Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

*** KesäHeinät vko 26***

25.06.2007 |

[size=2][color=FF3030]Tässä pinossa vaihtavat kuulumisia odotuksen iloista ja suruista kesäheinät eli ne, joiden laskettu aika osuu kesä-heinäkuun -07 vaihteeseen (21.6.-10.7.) Ethän ilmoittautuessasi kopioi koko listaa, kiitos!

[color=FF3030][size=2]21.6.

[color=0000EE]Miiu77, [color=CD2990]ikä:29, monesko: esikoinen

[color=FF3030][size=2]22.6.

[color=0000EE]Claudiin@, [color=CD2990]ikä: 33, monesko: esikoinen

[color=FF3030][size=2]23.6.

[color=0000EE]Airmid, [color=CD2990]ikä: , monesko:

[color=FF3030][size=2]24.6.

[color=0000EE]Jarmiina, [color=CD2990]ikä: , monesko: esikoinen

[color=FF3030][size=2]25.6.

[size=2][color=0000EE]joors1, [color=CD2990]ikä:30, monesko: esikoinen

[size=2][color=0000EE]@nikki, [color=CD2990]ikä: 38, monesko: toinen, poika 12/00

[color=FF3030][size=2]26.6.

[size=2][color=0000EE]lillukanvarsi, [color=CD2990]ikä: ,monesko: toinen, esikoinen 4,5 v.

[size=2][color=0000EE]maaaaria, [color=CD2990]ikä: 26, monesko: toinen, tyttö 05/06

[size=2][color=0000EE]besero, [color=CD2990]ikä: 34, monesko: kolmas, poika 97 ja poika 03

[color=FF3030][size=2]27.6.

[size=2][color=0000EE]Fiikus77, [color=CD2990]ikä: 29, monesko: esikoinen

[size=2][color=0000EE]Lellu83, [color=CD2990]ikä: 23, monesko: esikoinen

[size=2][color=0000EE]Senniina, [color=CD2990]ikä: 38, monesko: toinen, poika 12/99

[size=2][color=0000EE]tiinaf, [color=CD2990]ikä: , monesko:

[color=FF3030][size=2]28.6.

[size=2][color=0000EE]koala-72, [color=CD2990]ikä: 34, monesko: esikoinen

[size=2][color=0000EE]Kihara, [color=CD2990]ikä: 32, monesko: esikoinen

[size=2][color=0000EE]AMS74, [color=CD2990]ikä: 32, monesko: toinen, poika 7/05

[size=2][color=0000EE]Sannnis, [color=CD2990]ikä: 30, monesko: toinen, esikoinen 1v.

[size=2][color=0000EE]jiippi, [color=CD2990]ikä: , monesko: toinen, esikoinen 2.5v.

[color=FF3030][size=2]29.6.

[size=2][color=0000EE]S@nde, [color=CD2990]ikä: 30, monesko: toinen, 06/04

[size=2][color=0000EE]Äp81, [color=CD2990]ikä: , monesko: toinen, esikoinen 03/01

[size=2][color=0000EE]syystoivo, [color=CD2990]ikä: , monesko: toinen, esikoinen 10kk

[size=2][color=0000EE]peetta, [color=CD2990]ikä: 24, monesko: esikoinen

[size=2][color=0000EE]pals, [color=CD2990]ikä: 19, monesko: esikoinen

[size=2][color=0000EE]-Veruska-, [color=CD2990]ikä: 23, monesko: esikoinen

[size=2][color=0000EE]Kuutar78, [color=CD2990]ikä: 27, monesko: esikoinen

[color=FF3030][size=2]30.6.

[size=2][color=0000EE]Spaghetti, [color=CD2990]ikä: , monesko: toinen, poika 10/04

[size=2][color=0000EE]Merkurius76, [color=CD2990]ikä: , monesko: toinen, esikoinen 5/05

[color=FF3030][size=2]1.7.

[size=2][color=0000EE]Oona1975, [color=CD2990]ikä: , monesko: kolmas, 02/04, 08/06

[size=2][color=0000EE]punatintti, [color=CD2990]ikä: 27, monesko: toinen, esikoinen 1v.

[color=FF3030][size=2]2.7.

[size=2][color=0000EE]Nintje, [color=CD2990]ikä: 33, monesko: toinen, 02/04

[color=FF3030][size=2]3.7.

[size=2][color=0000EE]löllöriini, [color=CD2990]ikä: 34, monesko: kolmas (tyttö 01, poika 03)

[color=FF3030][size=2]4.7.

[size=2][color=0000EE]Jushka, [color=CD2990]ikä: 28, monesko: esikoinen

[size=2][color=0000EE]anjuusa, [color=CD2990]ikä:, monesko: toinen, tyttö 7/05

[size=2][color=0000EE]elisabet73, [color=CD2990]ikä: 33, monesko: esikoinen, tm-04 rv8,km-05 rv7

[color=FF3030][size=2]5.7.

[size=2][color=0000EE]ElluP, [color=CD2990]ikä: 27, monesko: esikoinen

[size=2][color=0000EE]Monument, [color=CD2990]ikä: 32, monesko: esikoinen

[color=FF3030][size=2]6.7.

[size=2][color=0000EE]joutur, [color=CD2990]ikä: 32, monesko: toinen, tyttö 07/05

[size=2][color=0000EE]S@ri@, [color=CD2990]ikä: 40, monesko: yhdeksäs

[size=2][color=0000EE]Amalia-Joel, [color=CD2990]ikä: 31, monesko: toinen, poika 10v., poika 7v. miehen aik.liitosta

[size=2][color=0000EE]melba, [color=CD2990]ikä: 33, monesko: toinen, esikoinen -00

[size=2][color=0000EE]Misti, [color=CD2990]ikä: 32, monesko: viides

[color=FF3030][size=2]7.7.

[size=2][color=0000EE]Omenana, [color=CD2990]ikä: , monesko:

[size=2][color=0000EE]Cityäippä, [color=CD2990]ikä: 36, monesko: toinen, poika 10/03

[size=2][color=0000EE]Sohvi@, [color=CD2990]ikä: 30, monesko: toinen, esikoinen 07/05

[size=2][color=0000EE]Juska82, [color=CD2990]ikä: 23, monesko: esikoinen

[color=FF3030][size=2]8.7.

[size=2][color=0000EE]Sunshine24, [color=CD2990]ikä: 24, monesko: toinen, tyttö 7/05

[size=2][color=0000EE]Irene77, [color=CD2990]ikä: 30, monesko: toinen, poika 2,5 v.

[color=FF3030][size=2]9.7.

[size=2][color=0000EE]Alli-75, [color=CD2990]ikä: 32, monesko: kolmas, poika -00, tyttö -01.

[color=FF3030][size=2]10.7.

[size=2][color=0000EE]annam_, [color=CD2990]ikä: , monesko: toinen, esikoinen 1v.

[color=FF3030][size=2] Jo synnyttäneet:

[size=2][color=0000EE]Oona1975, 25.4. (30+3), tyttö 1225 g, 39 cm

[size=2][color=0000EE]Äp81, 23.5. ; poika 1925 g, 44 cm

[size=2][color=0000EE]joors1, 24.5. (35+3); poika 2390 g, 46 cm

[size=2][color=0000EE]Cityäippä, 11.6. (36+2); poika 3180 g, 50 cm

[size=2][color=0000EE]Fiikus77, 13.6. ; poika 2840 g, 46 cm

[size=2][color=0000EE]Senniina, 19.6. klo 5.51; tyttö 3730g, 50cm

[size=2][color=0000EE]Sannnis 19.6; poika

[size=2][color=0000EE]Miiu77, 21.6.07 klo 8.07; poika 3895g, 51cm

Kommentit (224)

Vierailija
181/224 |
27.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kävin kättärillä. Viime viikolla sanottiin, että mun tapauksessa kalvot voidaan puhkasta jos paikat kypsyneet - joka tietenkin johtaisi synytykseen.

Olin ihan varma, että suostun kalvojen puhkasuun, koska niin ryytynyt tähän raskaana olemiseen. kaikki olikin valmista ja mitään estettä ei kalvojen puhkasulle enää ole. No, sitten piti tehdä se päätös, niin enköhän vetänyt puihin - ja sanoin, että odottelen sittenkin laskettuun aikaan - koska pieni riski on, että ihan yhtä tehokkaita suppareita en saa kuin aikaisemmin, jos avitetaan. eli menetin mahdollisuuden heti alkavaan synnytykseen - OLEN HULLU!

jotenkin jäin sittenkin odottamaan sitä luonnollista lähtöä, koska mulla ihan oikeasti sellainen tunne, että kohta nämä mun omat supparit tekee tehtävänsä ja pääsen joka tapauksessa sinne synnärille ennen laskettua aikaa. Joskin ensi viikolla luonnonmukaisuudelle viittaan kintaalla - toisaalta helpottavaa tietää, että ei ainakaan mene yli lasketun ajan. Tällä kontrolloidulla puhkaisulla mulle yritetään taata sekä henkilökunnan paikallaolo ;) ja kivunlievitys, joka siis jäi viimeksi uupumaan henkilökunnan kiireen vuoksi.

Katotaan nyt, mikä fiilari taas huomenna aamulla, jos yö menee yhtä persiilleen kuin viime yönä...tietenkin tulee niin kiire sitten - että joka tapauksessa kaikki menee kuten viimeksi...

Vierailija
182/224 |
27.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika pitkäjänteinen olet löllöriini, itse olisin varmaan ottanut tuossa vaiheessa kalvojen puhkaisun. Olitko kättärillä " normaalilla" osastolla?

Kävin laittamassa spacelle aikani kuluksi viime perjantaina otetun mahakuvan. Olkoon sitten viimeinen tältä raskaudelta, ei se tosta isommaksi enää voi kasvaa.... Kauniisti näkyy tuo ihottumakin joka levittyy pitkin selkää noissa kuvissa. Osoitehan oli http://ellu300.spaces.live.com/

Beseron lääkäri oli ihan kahjo... Mä en malttaisi olla napsahtamatta takaisin tuollaiselle. Olli sitä kuinka koulutettu vaan edelleen mielestäni nainen tuntee oman kroppansa paremmin kuin kukaan lääkäri. Ja muutenkin tän maan lääkärit vois laittaa jollekin ihmissuhdekursseille, ne ei osaa käyttäytyä yleensä ollenkaan. Ja tottakai menet heti kun alkaa tuntua siltä, noita syöksysynnytyksiä on ollut ihan tarpeeksi lehdistössä ja muutenkin, että kannattais jäädä odottelemaan kotiin vaan yhden idiootin lääkärin mielipiteen takia (anteeksi kielenkäyttö).

Palsin oireet senkun jatkuu, on se kumma jos kohta ei sullakin ala jo kalvot paukkumaan tuolla Panun mellestämisellä. Pidetään peukkuja täällä.

Mä olen itse jo luovuttanut ja todennut että tämä herra ei täältä ennenaikaisena ulos tule ja tuskin ilman käynnistystä. Äiti muistutti taas, että sekä minut että sisareni on molemmat käynnistetty 40+5 viikoilla.

Jaaha, jos sitä menis sitten vaikka kattomaan jonkun leffan taas. Later...

-E-

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
183/224 |
27.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt ois isompien muksujen huoneessa uusi järkkä. Näin jälkikäteen aateltuna ni ei ois pitäny moiseen hommaan ryhtyä.Olo vaan paheni,samoin säryt. No itse aiheutettua,joten en valita sen enempiä. Sadekeli vaan jatkuu. Toisaalta kiva,koska pihahommia en jaksais tehäkään ja niitä riittäis vaik koko pitäjälle. Nyt kysynkin kun muistan,et onko meissä kesäheinissä muita kellä lähtee esikoinen nyt syksyllä kouluun? Jos on,ni vaikuttaako uuden vauvan tulo asiaan positiivisesti vai negatiivisesti? Meillä esikoinen alottaa koulun ja kuopus eskarin joten meille uuden vauvan tulo tähän saumaan oli parempi ku hyvä ajoitus..

Vierailija
184/224 |
27.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

..mun pitikin kommentoida sulle niistä ' selvistä' lapsivesi vuodoista... joita ei sitten uskottu sairaalassa..

mulla nimittäin ekan lapsen kanssa oli kans samantapainen juttu. heräsin (pari viikkoo ennen synnytystä) yöllä siihen,

että sänky oli aivan märkä,

ja olin itse aivan varma että lapsivettä se oli, ja lähettiin sairaalaan..

ottivat tikkutestin eivätkä saaneet siihen yhtään lapsivettä ja tulivat siihen johtopäätökseen ,että olin pissannut.. en kyllä itse sitä halunnut myöntää, ja tulihan siinä nolo-olokin... että pissannu olis sänkyyn..

kotona haistelin lakanan ,eikä se kyllä mitenkään haissu pissalle!!

ja mieskin oli samaa mieltä. mutta siihen uskoon mut jätettiin sairaalassa.

sitten kun kun lapsi oli syntynyt ja eka vauva neuvola ja kerroin tapauksen..

niin oma neuvolahoitajani sanoi heti, että sulla oli varmaan kaksosiskalvot ja ne ensimmäiset puhkesi ensin ja oikea lapsivesi on siten vielä jäänyt normaalien kalvojen sisään.

mä siihen ,että HÄ??

kertoi näitä olevan aina sillointällöin,

ja tästä rohkaistuneena kerroin tarinaani yhdelle tutulle jolla oli jo usempi lapsi ja hän sanoi ,että hänelläkin oli ollu yhdessä raskaudessa sama juttu.. joten tuli vaan mieleen tämä sulle tapahtunut asia, josko olis samasta asista kyse..

mutta sitä vaan ihmettelen ,miksi sairaalassa ei kerrottu mitään tällaisesta mahdollisuudesta, vaikka neuvolassa sitä pidettiin todellisena vaihtoehtona.

mutta jos tämä yhtään lohduttaa sua niin ,hyvä.

Vierailija
185/224 |
27.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jeps äippäpolilla käyty ja olihan siellä tapahtunut, reilulle sormelle auki ja lyhentynyt kanava 1cm, vauva kiinnittynyt asemiinsa. Painoarvio oli nyt 3200g. Käynnistys ensi torstaina jos sinne asti pysyy :) ja sainkin sovittua vanhimman lapseni kanssa (hänen joka odottaa myös) että kolme nuorimmaista menevät hänen ja vävyni luokse silloin, osuisi just heille sopivaan rakoseen, kun tyttönikin jää just äitiyslomalle.

MUTTA kun olo alkaa olla aikasta tukala ja supistelut äityivät lekurin tutkimuksen jälkeen aikalailla kipakoiksi, joten katsotaan kuinka mamman käy. Ja kun pyörähdin vielä kaupungilla polikäynnin jälkeen, oli pakko lähteä kotiin kun sattui niin vimmalla haaroväliin, olen kyllä pari päivää tuntenut että vauva on alhaalla ja painaa ihan kivasti jo.

AMS74 kyseli taysin käytännöstä ton diabeteksen suhteen.

Sisätautilääkäri sanoi että harvoin antavat mennä diabetes-äitien,varsinkin insuliinia piikittävien,synnytykset yli lasketun, mutta synnytyslääkäri arvioi aina tilannekohtaisesti joten jos kaikki hyvin ja vauvan koko-arvio ei suuri, voi antaa mennä ylikin lasketun. Onko sulla sovittu kontrollikäynti äitipolille vielä? yleensä on jos diabetestä, tosin en tiedä onko sitten jos on pelkkä ruokavalio ja sillä pysynyt arvot kurissa.

A-J täältäkin lohtusäteitä vielä sinne, inhottavia tilanteita tuollaiset, mutta kuulosti ah-niin tutulta kun muistelen avioliiton aikoja.

Mekin rakennettiin kaksi taloa exän kanssa ja toi loppurakennusaika ja loppuraskaus-aika-yhdistelmä ei ole välttämättä hyvä...itkua pukkasi ja hermot piukeena molemmilla. Noh niistä selvittiin, meidän ero ei tullut niiden takia, vaan sitten myöhemmin ihan muista syistä.

Ja kaikille muillekkin terkkuja, en taas muista mitä kaikkea kenellekkin tapahtunut!

Vierailija
186/224 |
27.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulipahan tuossa päikkäritkin vedettyä. Olo helpottui, sitten kun taas nousin ja söin, maha tuli aivan törkeen kipeeks. Noh, se hoitui vessa reissulla ( juuri ja juuri ehdin), paitsi et kovat menkkajomotukset jäi...Mietin tässä pitäskö mennä saunaan, kun ei nää jomotukset kuitenkaan mihinkään johda, saunasta vois olla apua kipuihin.

Voisko tuo suolen voimakas tyhjeneminen ennustaa lähenevää synnytystä...Ihan kuin joskus ois ollu puhetta. Anteeksi etova aihe mutta...Vaikka onhan näitä ennusteita...mitkä sitten oikeesti pitää paikkaansa ja mitkä ei.

Niin ja itseasiassa, täytyy korjata, isällä oli tai on tukos sappitiehyessä, ei vissiin tulehdusta, kai. Ei vissiin itsekkään tiedä ihan tarkkaan =)

Äh, mä meen sinne suihkuun ja saunaan...JOMOTTAA!!!!

Vierailija
187/224 |
27.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli VOI todellakin olla mahdollista se lapsivesien meno!! Kun mulla vielä holahti ne kuudelta aamulla vessakäynnistä ehkä 5 min, en olis voinut edes kehitellä pissaa siinä ajassa niin paljon mitä vetta holis.. Ja tikkunäyte otettiin vasta kahdelta iltapäivällä! Että ei edes heti. Ne pyöritteli päätään vaan mun " tarinoille" sen jälkeen osastolla ja ainoa mitä sain heistä irti, oli että " ymmärrämme kyllä että sinua väsyttää jo olla raskaana ja haluaisit synnyttämään.. Voihan se olla turhauttavaa" No joo! Mutta uutta testiä en edes saanut, vaikka housut kostui seuraavanakin päivänä osastolla..

Kiitos tosi paljon tarinastasi, koska oikeesti lohdutti. Se on maailman turhauttavin fiilis kun kaikki väittää, että oon keksinyt koko homman..:)

Sariahan pääsee kanssa pian tosi toimiin! Ja varmaan helpotti paljon kun sait järjestettyä pienokaisten hoidon!! Tosi ihanaa, olen onnellinen puolestasi :)

Ellu jaksaa kattoa elokuvia :D Pitäsköhän itsekkin, se Ocean' s 13 ois kiva nähdä..

A-Jlle jaksuja edelleen, missäs menet?

Alli, mulla on samoja oireita kanssa muuten kun sulla, paitsi molemmat jalat yhtä turvoksissa :D Tsemiä jaksamiseen sinnekkii..

P

Vierailija
188/224 |
27.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meikä viimonen.. Suolen tyhjeneminen tosiaan ennustaa lähenevää hetkeä. Samaa oiretta täällä, tänään käynyt kahdesti isolla :O Anteeksi myös kuvaelma, mutta kuitenkii. En vaan jaksa uskoa että tässä viikkoon ainakaan pääsis mihinkään..

P

Vierailija
189/224 |
27.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää akka on TAAS nukkunu ja pirtee, ko peipponen. Nukkumaan mennessä sato vettä, mutta nyt paistaa arska nii ihanasti että! Kyllä tää ootus saa jo, ainakin minut, vainoharhaiseksi ;) Herätessäni tunsin mukamas jotakin valuvan pöksyyn, kipinkapin vessaan, nii ja plääh siellä mitään ollu! Hulluksihan tässä kohta tulee, ellen mie ole jo vai onkohan mulla joku kummitus sitte pöksyissäni, joka räkii näkymättömästi :D :D :D

Peetta: Ompas mukavaa, ko isälläsi ei ole mitään hengenvaaraa, vaikka eihän toi sappitulehuskaan tietenkään mitään mukavaa ole, mutta silti *halaus sinne* Ja mulla ollu kans tota vessa-mulle-heti-tänne-tulee-housuun-fiilistä jo viikko sitten, mutta plääh mitään lähtöä oo tullu.

Besero: Kait se johtuu siitä, että miehet omaa vaan ne putkiaivot, eikä kykene vastaavaan suorituskapasiteettiin, ko nainen ;) Välistä vaan tulee tunne, että se talo on tärkeempi, ko tää meän tuleva neiti. Toisaalta kyllä ymmärrän, että mies haluaa talon valmiiksi, mutta vois nyt joskus omaa vaimoaankin kuunnella. En tiiä, mutta suomalainen/ruottalainen mies osaa olla kyllä joskus juntti ;) :D *vitsi*

Ja on sulla vaan ollu aivan yli-ärsyttävän-rasittava lekuri - koita unohtaa se täti.

Löllöriini: Olet sie vain sitkeä sissi *peukuttaa*

Alli: Taitaa sullakin kohta alkaa " lähtö valjeta" Ja sitten vähän asian vierestä: Meillä tuo nuorimmainen meni ekalle viime vuonna ja siitä oli oma vaivansa (koulu ei kiinnostanut, kiusausjuttuja, varastamista ja jne) eli nyt on oikeastaan meän kohalla helpompaa, ko tätä " ekalle menijää" ei ole ja asiat muuttunut todella paljon tuosta vuoden takaisesta. Tuolloin vuosi sitten tää miehen poika muutti meille kokonaan äitinsä luota ja silloin hänen käytös oli ongelmallista ja rankka on ollut viime vuosi hänen kanssaan, mutta nyt onneksi aurinko paistaa sillä saralla. Ja ollaan miehen kanssa puhuttu, että on hyvä, ko joku eli minä olen yleensä kotona vastaanottamassa tätä kaveria koulusta, koska vieläkin joskus saattaa jotain vinkeitä " menneisyydestä" esiintyä.

Saria: Asioilla on tapana järjestyä :)

Ja Pals: Täällä mie! *hep* Ai juu, tänään muuten nlantäti lupas, että ens viikolla soittaa ä-polille mulle aikaa käynnistykseen, jos tää ei tuu aikasemmin ja ettei tää mee kovin yli la:n. JES! Mie oon käyny vallan pelkopolilla ja kertonu, etten ala synnyttään mitään isoa naperoa kropan rikkoutumisen uhalla (esikolta kävi vähän niin ja näin)...Ja mie kans muuten olin tässä tovin sitten aivan äimänä, ko kuulin ekan kerran tosta 2-kalvohommasta - jännä asia, mutta mahollista - oiskohan sunkin kohalla tästä just kyse?!

Heh, mies tuli joku aika sitte töistä ja alko heti tekeen ruokaa. Taitaa vissiin mun mykkäkoulu vaikuttaa ;)

Paremmalla mielellä oleva AJ

ps. Ihanaa, ko olette täällä palstalla olemassa, KAIKKI! :) Kiits!

Vierailija
190/224 |
27.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla tuli eilen kans kaikki vauhdilla ulos tossa aamupäivästä. Onneksi sentään olin kotona, ettei ollut siellä shoppailureissulla. Joku sitä joo sanoi, että se ois oire lähenevästä, mut uskokoot kuka tahtoo, mä meinaan roikkua täällä Palsin ja tassujen seurana ainakin ens viikkoon.

Enkä mä mitään leffaa sit jaksanutkaan mennä kattoon, jäin tähän koneelle etsimään reseptejä. Päivän ruuaksi valikoitui hawaijinleike kermaperunoilla (ah tuota terveysruokaa) ja huomiselle broileripiirakka ja jälkiruuaksi charlotte. Alkoi vaan tekemään kauheesti mieli charlottea, niin sit sellainen tehdään illalla huomista odottamaan.

Jaaha, jos sitä sit lähtis kauppareissulle tarvikkeita haalimaan.

-E-

Vierailija
191/224 |
27.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei auttanu sauna kipuihin. Kipu on kokolailla jatkuvaa, ei tässä osaa edes mitään supistuksia erotella, kun kipee koko ajan. Alaselkä ja -vatsa kipee, ja vihloo. Tuskanen olo, ei oikein hyvä mitenkään päin.

Ei hotsittas turhaan lähtee näytillekään, pitkä pitkä matka, varmaan loppuis ku seinään matkalla. Mut ei kai se auta jos ei lopu, tai voishan sinne soittaaki. Mutta ne kuitenkin käskee oottaa supistuksia tms.

Mä tuun hulluks....

peetta ja Juuso 39+5

Vierailija
192/224 |
27.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse kullakin noita käynnistyspuheita ja aikeita, ei täällä vaan :D Jospa ois oma neuvolatäti ens viikolla ja sanoisi mulle kanssa että näin tehdään..

Charlotte on muuten ihan IHANAA, en ollu syöny ennenku pääsiäisenä tänä vuonna ekan kerran. NAM!! Olispa sitä :) Meikäläinen elänyt himojensa varassa: Kirsikoita, nektariineja ja pihvejä :D Kohtalaisen yksipuolinen ja hassu ruokalista, mutta ei tee muuta mieli..

Mustakin on ihanaa kun työ kaikki ootte, ihan uskomaton porukka kyllä ja helpottaa kuuummasti täällä purkaa tuntojaan..<3 Pelottaa yksin jäädä tänne ootuspuolelle ikuisiksi ajoiksi, mutta tuun sit roikkuun teidän vauvaryhmään kuitessii :)

Vierailija
193/224 |
27.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

AJ,hyvä että teillä tulevan tokaluokkalaisen kans asiat jo paremmin. Meillä lähinnä ongelmaksi ois muodostunu koulun ja eskarin jälkeinen hoidon tarve. Molemmat meistä vanhemmista kaupallisella alalla ja vuorot vaihtelee laidasta laitaan. Joten helpotus oli et vauva ilmotti tulostaan tähän saumaan.Eikä nyt tietenkään pelkästään sen takia et olen sit kotona kun vanhemmat lapset kotiutuu koulusta/eskarista,mut monta ongelmaa tämä ratkasee.:) Ja omaa napaa.. Olo ei oo kohentunu.Samat oireet jatkuu. Jalan turvotus ehkä hieman laskenu,mut muuten säryt ja pinkeys pysyny.Muutama kipeä suppari tuli sen huoneen järkkäyksen jälkeen,mut siinä kaikki. Kuopus synty 39+1 et siihen mulla ei ois enää ku 5 päivää. Esikoinenkin syntyi 39+6 joten toivon ettei tämäkään yli menis.. Kuten täällä joskus aikasemminkin oon todennu,ni toivossa on hyvä elää.;) Ei auta kun jaksaa ja odotella, voimia meille kaikille! Palailemisiin..

Vierailija
194/224 |
27.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esikoinen syntyi 39+5 eli päivää ennen laskettua eikä 39+6 kuten virheellisesti ilmoitin.;)

Vierailija
195/224 |
27.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äsken en jaksanu muuta kun pillittää. On tämä tämmöstä.. Niinku mua oikeesti pelottaa, että tää lapsi ei synny ikinä! Vaikka ton ei pitäs olla mikään realistinen pelon aihe :D Mutta silti! Aika nyyhkysurkuparkaolo taas :( Ei oo ees monesti ollut koko raskauden aikana. Nyt vaan tuntuu, ettei jaksa enää.

Vierailija
196/224 |
27.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ne tunteet voi viedä sadanmillisekunnin nopeudella laidasta laitaan. Tossa aikasemmin, ko kirjottelin, niin fiilis oli oikein leppoisa ja hyvä, mutta kohta sen jälkeen ei...Otimma vähän miehen kans sanallisesti yhteen tai oikeastaan mie otin (puhuin siitä eilisestä ja mies vaan kuunteli sanomatta sanaakaan) ja voi ziii, ko olin hetikohta itkeä pillittämässä ja tuntemassa fiilistä: minusta-ei-ole-mihinkään/mua-eikä-vauvaa-kukaan-rakasta :( Mies sano sitten, että okei, hän ei lähe raksalle ja mie tinkasin, että meethän, ko mie en taho nyt nähä sua. Voi hemmetti, pittää tehä asiat nyt niin hankalan kautta ;) Ja varmaan oon kohta taas normaali tai siis niin normaali, ko vaan voin olla ;) Nämä ihanat hormoonit taas....

AJ

Vierailija
197/224 |
27.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä edelleen mietitään lähteäkö näytille vai ei... Kolmisen tuntii tullu suppareita n. 5-10 min. välein. Siksi täällä vielä mietitään, kun kipu huippu oli tuos neljän pintaan, vähä jälkeen ja sen jälkeen hieman helpompia ollut. Otettiin taas saunasta vauhtia, katotaan nyt, vähä tuntus et kipeytyis, mutta ei nuolasta ennen ku tipahtaa. Helevata ku menis ne vedet, nii sais lähtee. Loppus tää pähkäily.

Mutta joo, katotaan nyt.

Vierailija
198/224 |
27.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joopahan joo, A-J, jaksamista kanssa..<3 Kyllä ne kuohut siitä helpottaa.

Soitin äsken poliisille kun meidän kadun varressa (yks Kuopion keskustan pääkatu) on parkissa auto, jossa on koira yksin sisällä. Ei muuten mitään, mutta on ressu ollu siellä ihan koko päivän :( Lupasi soittaa ensin omistajalle, sitten jos ei saa kiinni niin partio sinne. Mutta jos ei hävii nyt kahden tunnin sisään niin soitan uudestaan, koska sillonhan se ei oo sanominen tepsiny.. Hatuttaa taas eläinten huono kohtelu :( Onneks ei oo hellepäivä.. Raukka haukkunut jostain 15 asti..

Voiku pääsis synnyttää. Saahan sitä toivoo :D mulla on pari päivää ollu kauheen paha olo koko ajan, ei oo kiva :( Oksettaa vähästäkii.. Ei oo tarttenu onneks käydä pyttyä halimassa vielä, jospa ei tarttiskaa!

P

Vierailija
199/224 |
27.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kamalaa, kun toi ukko on nyt kesälomalla, se kun ei ymmärrä tätä palstaa ollenkaan, niin mulle tulee niin syyllinen olo täällä roikkumisesta, höh!

Aamulla käväsin hätäsesti ennen kahveja lukemassa, mitä teille kuuluu ja nyt vasta pääsin toisen kerran.

Joku kyseli, että onko kouluunmenijöitä muilla palstalaisilla. Täällä yksi ja eikös Melballa ainakin ollut samanikäisiä... muistanko oikein, en tiä!? Meillä on ollut tilaus vetämässä jo pitemmän aikaa ja ehdin jo asennoitua tähän hommaan, että jollei toista luomusti tule, niin sitten on tarkoitettu näin. Mun mielestä oikein hyvä juuri tuon iltapäivähoidon kannalta ja vielä ensikesänäkään ei tule koulun pitkän kesäloman vuoksi ongelmia hoitokuvioissa. Ensimmäisen kerran siis törmäämme tähän muiden kuin opettajavanhempien ongelmaan vasta tokan ja kolmannen kouluvuoden kesällä ja silloin kaveri varmaan jo pärjääkin ihan eritavalla.

Joku kertoili myös näistä lapsivesivuodoista. Mähän olen myös tän loppuraskauden ihmetellyt näitä kastuvia pöksyjäni (ekassa ei ollut), mutta olen rauhoittanut mieleni sillä, ettei kuumetta ole noussut, niin ilmeisesti kaikki on sitten vielä kunnossa.

Mullakin meni viime yö ketuille - erilailla kuin aiemmat! Selkää särki ja vaavi väänsi ja tärisi siellä masussa. Vieläkin on YLÄselkä kipeenä ja armoton väsy. Sattui vielä tämä sateinen keli, niin tuntuu, ettei koko päivänä ole kunnolla herännyt. Maha myös ihan kovana ja nuljuu ikävästi, onneksi huomenna on neuvola - tuli vaan mieleen, että onkohan sitä vettä siellä enää ollenkaan, mutta kaipa se terkka sen sitten huomaa.

Tassuille ja muille, etten mä ainakaan täältä ihan heti häippää. Yliajalla jo ollaan ja henkisesti olen jo valmistautunut käynnistämiseen - vielä puuttuisi, että tää päättäisi syntyä ensi yönä, olen nimittäin h-tin väsynyt. Muutoinkin en tosiaankaan haluaisi synnyttää yöllä, mä olen tällä hetkellä NIIN väsynyt...

Tässähän tätä vaikerrusta taas ihan omiksi ja naapurienkin tarpeiksi, sori vaan tytöt!

=) nikki

Vierailija
200/224 |
27.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Peetta: Jokos oot lähtenyt näytille? Ja missäs Melba on?

Pals: Olipa hyvä, ko soitit siitä koirasta :) Tollanen on silkkaa eläinrääkkäystä ja toivottavasti se koiran omistaja sais vähintään sakot, mielellään tollasilta eläimet pois ja pitokielto päälle! Ja nyt on muuten taas vuorostaan vallan leppoisa fiilis, että on tää melkosta rollerkousteria ;)

Ja vähän itestä väliaikatietoja...Tossa muutama tunti sitte alko taas se menkkamainen jomotus, pitkästä aikaa. Kävin hakemassa vähän vauhtia kävelylenkiltä ja jomotus on nyt siirtynyt lonkkiin, jotka ovat vähän niinku pikkutulessa (hih, mikä sana) ja maha koko ajan taas kovana. Mutta mie jääräpää en usko, ennenko jotain oikeasti tapahtuu...

Nyt suihkuun.