*** KesäHeinät vko 26***
[size=2][color=FF3030]Tässä pinossa vaihtavat kuulumisia odotuksen iloista ja suruista kesäheinät eli ne, joiden laskettu aika osuu kesä-heinäkuun -07 vaihteeseen (21.6.-10.7.) Ethän ilmoittautuessasi kopioi koko listaa, kiitos!
[color=FF3030][size=2]21.6.
[color=0000EE]Miiu77, [color=CD2990]ikä:29, monesko: esikoinen
[color=FF3030][size=2]22.6.
[color=0000EE]Claudiin@, [color=CD2990]ikä: 33, monesko: esikoinen
[color=FF3030][size=2]23.6.
[color=0000EE]Airmid, [color=CD2990]ikä: , monesko:
[color=FF3030][size=2]24.6.
[color=0000EE]Jarmiina, [color=CD2990]ikä: , monesko: esikoinen
[color=FF3030][size=2]25.6.
[size=2][color=0000EE]joors1, [color=CD2990]ikä:30, monesko: esikoinen
[size=2][color=0000EE]@nikki, [color=CD2990]ikä: 38, monesko: toinen, poika 12/00
[color=FF3030][size=2]26.6.
[size=2][color=0000EE]lillukanvarsi, [color=CD2990]ikä: ,monesko: toinen, esikoinen 4,5 v.
[size=2][color=0000EE]maaaaria, [color=CD2990]ikä: 26, monesko: toinen, tyttö 05/06
[size=2][color=0000EE]besero, [color=CD2990]ikä: 34, monesko: kolmas, poika 97 ja poika 03
[color=FF3030][size=2]27.6.
[size=2][color=0000EE]Fiikus77, [color=CD2990]ikä: 29, monesko: esikoinen
[size=2][color=0000EE]Lellu83, [color=CD2990]ikä: 23, monesko: esikoinen
[size=2][color=0000EE]Senniina, [color=CD2990]ikä: 38, monesko: toinen, poika 12/99
[size=2][color=0000EE]tiinaf, [color=CD2990]ikä: , monesko:
[color=FF3030][size=2]28.6.
[size=2][color=0000EE]koala-72, [color=CD2990]ikä: 34, monesko: esikoinen
[size=2][color=0000EE]Kihara, [color=CD2990]ikä: 32, monesko: esikoinen
[size=2][color=0000EE]AMS74, [color=CD2990]ikä: 32, monesko: toinen, poika 7/05
[size=2][color=0000EE]Sannnis, [color=CD2990]ikä: 30, monesko: toinen, esikoinen 1v.
[size=2][color=0000EE]jiippi, [color=CD2990]ikä: , monesko: toinen, esikoinen 2.5v.
[color=FF3030][size=2]29.6.
[size=2][color=0000EE]S@nde, [color=CD2990]ikä: 30, monesko: toinen, 06/04
[size=2][color=0000EE]Äp81, [color=CD2990]ikä: , monesko: toinen, esikoinen 03/01
[size=2][color=0000EE]syystoivo, [color=CD2990]ikä: , monesko: toinen, esikoinen 10kk
[size=2][color=0000EE]peetta, [color=CD2990]ikä: 24, monesko: esikoinen
[size=2][color=0000EE]pals, [color=CD2990]ikä: 19, monesko: esikoinen
[size=2][color=0000EE]-Veruska-, [color=CD2990]ikä: 23, monesko: esikoinen
[size=2][color=0000EE]Kuutar78, [color=CD2990]ikä: 27, monesko: esikoinen
[color=FF3030][size=2]30.6.
[size=2][color=0000EE]Spaghetti, [color=CD2990]ikä: , monesko: toinen, poika 10/04
[size=2][color=0000EE]Merkurius76, [color=CD2990]ikä: , monesko: toinen, esikoinen 5/05
[color=FF3030][size=2]1.7.
[size=2][color=0000EE]Oona1975, [color=CD2990]ikä: , monesko: kolmas, 02/04, 08/06
[size=2][color=0000EE]punatintti, [color=CD2990]ikä: 27, monesko: toinen, esikoinen 1v.
[color=FF3030][size=2]2.7.
[size=2][color=0000EE]Nintje, [color=CD2990]ikä: 33, monesko: toinen, 02/04
[color=FF3030][size=2]3.7.
[size=2][color=0000EE]löllöriini, [color=CD2990]ikä: 34, monesko: kolmas (tyttö 01, poika 03)
[color=FF3030][size=2]4.7.
[size=2][color=0000EE]Jushka, [color=CD2990]ikä: 28, monesko: esikoinen
[size=2][color=0000EE]anjuusa, [color=CD2990]ikä:, monesko: toinen, tyttö 7/05
[size=2][color=0000EE]elisabet73, [color=CD2990]ikä: 33, monesko: esikoinen, tm-04 rv8,km-05 rv7
[color=FF3030][size=2]5.7.
[size=2][color=0000EE]ElluP, [color=CD2990]ikä: 27, monesko: esikoinen
[size=2][color=0000EE]Monument, [color=CD2990]ikä: 32, monesko: esikoinen
[color=FF3030][size=2]6.7.
[size=2][color=0000EE]joutur, [color=CD2990]ikä: 32, monesko: toinen, tyttö 07/05
[size=2][color=0000EE]S@ri@, [color=CD2990]ikä: 40, monesko: yhdeksäs
[size=2][color=0000EE]Amalia-Joel, [color=CD2990]ikä: 31, monesko: toinen, poika 10v., poika 7v. miehen aik.liitosta
[size=2][color=0000EE]melba, [color=CD2990]ikä: 33, monesko: toinen, esikoinen -00
[size=2][color=0000EE]Misti, [color=CD2990]ikä: 32, monesko: viides
[color=FF3030][size=2]7.7.
[size=2][color=0000EE]Omenana, [color=CD2990]ikä: , monesko:
[size=2][color=0000EE]Cityäippä, [color=CD2990]ikä: 36, monesko: toinen, poika 10/03
[size=2][color=0000EE]Sohvi@, [color=CD2990]ikä: 30, monesko: toinen, esikoinen 07/05
[size=2][color=0000EE]Juska82, [color=CD2990]ikä: 23, monesko: esikoinen
[color=FF3030][size=2]8.7.
[size=2][color=0000EE]Sunshine24, [color=CD2990]ikä: 24, monesko: toinen, tyttö 7/05
[size=2][color=0000EE]Irene77, [color=CD2990]ikä: 30, monesko: toinen, poika 2,5 v.
[color=FF3030][size=2]9.7.
[size=2][color=0000EE]Alli-75, [color=CD2990]ikä: 32, monesko: kolmas, poika -00, tyttö -01.
[color=FF3030][size=2]10.7.
[size=2][color=0000EE]annam_, [color=CD2990]ikä: , monesko: toinen, esikoinen 1v.
[color=FF3030][size=2] Jo synnyttäneet:
[size=2][color=0000EE]Oona1975, 25.4. (30+3), tyttö 1225 g, 39 cm
[size=2][color=0000EE]Äp81, 23.5. ; poika 1925 g, 44 cm
[size=2][color=0000EE]joors1, 24.5. (35+3); poika 2390 g, 46 cm
[size=2][color=0000EE]Cityäippä, 11.6. (36+2); poika 3180 g, 50 cm
[size=2][color=0000EE]Fiikus77, 13.6. ; poika 2840 g, 46 cm
[size=2][color=0000EE]Senniina, 19.6. klo 5.51; tyttö 3730g, 50cm
[size=2][color=0000EE]Sannnis 19.6; poika
[size=2][color=0000EE]Miiu77, 21.6.07 klo 8.07; poika 3895g, 51cm
Kommentit (224)
Kotona, juuri tulin. Pari pipanaa käynnistystabletteja otettu, klo 11 ja 15. Klo 19 ei antanut enää, kun supisteli jo n. 5min välein, 30-45sek. kerralla. Sisätutkimuksen mukaan mitään ei kuitenkaan ollut tapahtunut n. kolmen tunnin supisteluista huolimatta ja siksi inuin päästä kotiin.
Lisäksi supparit lyhentyi tohon 30 sekkaan tossa lopussa. Nyt kotiin päästyä niitä sitten onkin ollut useammin, eikä se enää tossa lähteissä tehnyt sisätutkimusta, muttei kai siinä parissa tunnissa ihan kauheesti olis tapahtunutkaan....
Saa nyt nähdä, koska pitää mennä takaisin. Liian aikaisin ei huvittais mennä, siellä on ankeata =( Mutta mistäs sen tietää, koska ne 5min välein tulevat supparit jo tehoaakin..?!
Hankalaa!
Kuutar ja E-L. 40
Moikka!!
Mulle kanssa tapaamiseen käy Tampere tahi Helsinki, Hesan lähettyvillä käyntiä yleensä mutta voin asioikseen tulla kyllä Treellekkin jos sinne haluatte :) Kaunis kaupunki!
Ellu, onko hyvä se ravintola, missä kävitte? Viimeksi vähän haikailin siinä eessä, mutta ei tuu helposti mentyä mihinkään kiireessä, mitä ei tunne.. Mentiin sitten siihen lähelle, missä saa halpaa härkää :D Oisko ollu Baker' s.. Ihan jees, kun piti mahaa jollain täyttää.
Meidän pikkuista kun ei kasteta, niin vaikea kommentoida tuohon ristiäisasiaan :) Ei nyt pidetä sitten kuitenkaan mitään nimijuhlaakaan, kaikki läheisetkin asuu niin kaukana, ja tuleevat sitten yksitellen käymään.
Mä toivon ne vähät kaverit sairaalaan meitä moikkaamaan, jos oon kunnossa :) Odotettavissa kuitenkin vaan mun veli ja mahdollisesti kaks tuttavapariskuntaa, en oikein edes tunne muita ketä " voisi kutsua" .. Ja nää edellisetkin on tässä vuoden sisään vauvautuneet, ja sanoivat että jos tullaan laitokselle kattomaan, niin älä hötkyä jos oot jotakii tekemässä, heilläkin saatto mennä tunti ennenku pääsi aulaan siitä, kun vieraat sinne tuli.. Imetys yms asiat kun on siinä tietysti päällimmäisenä. Ja täällä se on niin lyhyttä muutenkin, ei tossa osaston ovensuussa jaksa kun korkeintaan 10 min vieraatkaan :)
Kotiin meillä on tulossa sitten varmaan mun äiti aika pian, voi olla melkein heti pari yötä kun kotiudutaan. Hän asuu niin kaukana (Kuopio-Tornio väli meillä) ja tulee auttamaan kaikessa muutenkin. Sitten isi ja hänen naisystävä tulee varmaan sen jälkeen, oisko noikin yhden yön, kun taas vaihteeks toisesta päästä suomee, etelästä tosin.. Ketään en jaksa passata, eikä kukaan sitä odotakkaan kun itsepalvelu täällä on muutenkin :D Aina on saanut tulla, mutta itse ovat esim. tuoneet ruuat ja laittaneet pedit. Kai mää oon vielä vähän lapsi ja isi tai äiti laittaa :D Käy mulle, varsinkin tuoreen vauvan kanssa <3
Voi voi, jos Veruska luet niin ikävä on :D Kaikkia jotka siis on poissa, mutta jotenkin taas oon miettiny tänään että mitenkähän sulla meneepi.. Tsemppiä kaikille rehkiville!!!! <3
Joku jutska ehkä oli vielä, mutta enpä muista. Palaan siis ;)
P
ps. Nikki, musta kumpikin tapa on kiva :D Aina oikein silmät alkaa kiilua kun nään, että on pitkää viestiä joiltakuilta pukannu :D Luen innoissani kyllä kaiken.. Oonkohan vähän riippuvainen teistä ;)
Sinä vaan sinnikkäästi yhtenä palasena ;) Toivottavasti supparit siitä tekee työtään ja asiat etenee, paljon voimia lähitulevaan!!!
Mun mieshän ei ymmärrä tätä ollenkaan, mutta mitäpä ne miehet ymmärtäisi, hih =)
Kuutarelle tsempit täältäkin - iso urakka sulla, mutta kohta jo palkinto kainalossasi, ihanaa, koita jaksaa vielä vähän!!!
ps. sain muuten lohtua tuolta kesäkuisten syntyneitä -palstalta (eka sivulla kaikki menny yli sen 40 vk), nää on nyt niitä rauhallisia rapuja ;)
Nikkille sen verran, että mä muistan kans et aika paljon ramppas vieraita viimeiksi sairaalassa ja musta ne vierailuajat oli silloin tyyliin 14-19, mut nyt kun menin katsomaan Naistenklinikan sivuja, niin sielläpä oli otettukin tiukka linja eli isän ja sisarusten kanssa vierailuajat oli 10-21, mut muille olikin vain 17-19. Eli tuossa jää kyllä vuorokaudesta paljon aikaa muuhunkin kuin vieraiden kanssa seurusteluun ja ehtii olemaan ihan rauhassa vauvan ja oman perheen kanssa.
Niin ja Peetalle piti kommentoida jotain... niin sitä vesirokkoasiaa eli onko sulla otettu ne vasta-aineet. Exällä kun on ns. vakava sairaus ja hälle kaikki taudit on vaarallisia, mut niin on rokotuksetkin, niin oltiin vähän ihmeissämme että mitä tehtäisiin, kun hän ei ollut vesirokkoa sairastanut. Sitten exä meni vasta-ainetestiin ja yllättäen vasta-aineet löytyikin eli olikin sitten sairastanut niin ettei kukaan ollut huomannut.
Pojan mummo on tulossa exän luo viikonvaihteessa ja toiveikkaana kutsuin sitten ex anoppia ja exää perjantaina meille kahville kun tulevat poikaa viikonlopuksi hakemaan, tietty sillä edellytyksellä että itse pysyn yhtenä kappaleena siihen asti.
Eli täällä ollaan! Vedet meni noin klo 23.10, mutta ihmeempiä suppareita ei vielä ollut. Päätettiin kuiteskin tulla näytille ja täällä sitä nyt ootellaan, että supistukset alkais voimistua. Tilanne hetki sitten oli sormelle auki ja kanava jäljellä. Mutta niin mä veikkailinkin. Onneks näitä nyt kuitenkin jonkinlaisina tulee...
Muuta en ehtinyt huomata kuin että Kuutar, sä olet kotona käymässä. Toivottavasti mun ei enää tarvii lähteä.
Tays hiljenee, mutta vain hetkeksi :)
no niin, nyt on sitten viiko 39 täynnä ja itse asiassa, kun kelloa katsoo niin joo 39+1. Olin tänään neuvolassa ja painoa tulee se kilo per viikko - TODELLA tylsää. hu menen näytille, kun pieni mahdollisuus, että to voitais synntystä avittaa kalvojen puhkasulla, jos alapään tilanne kypsä (mutta tuskin on). yläpää kylläkin - nytkin oli pakko nousta sängystä, koska hirveä kurkkua kalvava närästys.
sanomatalon kahvila Helsingissä on muuten vaunuystävällinen paikka - ihan vain vinkkinä pääkaupunkilaisille. Valitettavasti mulla ei energiaa kommentoida teidän juttuja, vaikka viestit olenkin lukenut. siiinäkin mielessä olen tylsä palstailija... hengaan mukana muuten vaan ;).
tsemiä kaikille taas tasapuolisesti. yritän mennä takaisin koisaamaan...
Tuossa kuuden aikoihin heräilin vessaan ja uni jäi sinne. Ei millään unta enää. Vähä supistelee, mut ei kovin kipeesti, niin en oo edes kellotellut. Enempi vissiin tuota menkkakipua. On tää kans sellasta arpomista...ku ei oikeen tiiä et miten kipeet supparit pitäs ottaa huomioon. Kaipa näitäki vois ylös pistää ja kattoo tten vaikka vähä pisempään, kyllähän ne kipeemmiksi koko ajan muuttuu, jos on muuttuakseen.
Melba kyseli onko multa otettu vasta-aineet vesirokkosta...Kyllä on otettu ja ei vasta-aineita, joten en ole sairastanut.
Mistikin meinaa sitten vauvautua...Näitähän tulee nyt ku sieniä sateella...Pikkuisen vihreänä kateudesta nyt, anteeksi vain...Ei ku oikeesti tosi ihanaa, vähä vaa kans alkaa toi pääkoppa olla kypsänä ja ku näitä kipuja sun muita tuntemuksia on kyllä, mutta....
Toivottavasti kuuttarellakin supparit voimistuu!!!
Jeps kukkuu mutta palaillaan!
peetta ja juuso 39+5
Pakko heittää pikakommentit ennen taysiin menoa, siis ihan kontrollikäynti mulla :) Niin Mistikin sitten lähti ja aika nappiin teidän treffit taitaa kuuttaren kanssa mennä, ihanaa. Joo naisia tippuu listalta vauvautuneiden puolelle urakalla, meitä on kohta aika vähän jäljellä, en ole laskenut montako vielä on odottamassa, mutta vähenee koko ajan.
Itselläni ei ole senkummempia tuntemuksia synnytyksen läheisyydestä, supistelee harvakseltaan ja vihloo joskus kohdunsuulle.
Mutta en ole vielä odotellutkaan tapahtumia, ensi viikkoon olen tähdännyt ;) mulla kaksi vauvaa syntynyt viikolla tasan 42 joten tiedän miten " ihanaa" odottaa lasketun yli. Nyt vaan tosiaan tuo diabetes ilmeisesti vaikuttaa siihen ettei anneta mennä tuosta lasketusta. Kuopukseni syntyi viikolla 38, joten se ainakin on nyt ylittynyt.
Mutta minä lähden katsastelemaan äippäpolille onko mitään tapahtunut supistusten myötä.
Mä ilmiselvästi menetän aina kaiken actionin kun menen niin ajoissa nukkumaan.... Tsemppiä Mistille ja Kuuttarelle!
Palsille se verran, että La Famiglia on sellainen perus-seurustelu-perhe-ravintola. Ruoka on ihan ok tasoa, aika amerikan-italialaista. Annokset on isoja, mutta myös sen hintaisia. Välillä olen saanut jonkun verran mautonta, mutta välillä osuu nappiin. Eilinen lasagne oli kyllä ihan kiitettävää. Ja voin suositella parmisaanikanaa myös.
Mies jäi sadepäivän kunniaksi kotitoimistolle töihin, joten pitää mennä sille rakentamaan jotain aamupalaa. Täällä vettä tulee kuin saavista kaataen.
Ja löllöriinille kiitokset Sanomatalo vinkistä, en ollut muistanutkaan sitä ollenkaan!
Palaillaan hieman myöhemmin.
-E ja J-
On tää kyllä yhenlaista...Mä laittelin noita suppareita vähä ylös, tuleehan niitä, n. 10min. välein. Mutta siinäpä sitten se... kipeitä, muttei tuskasen kipeitä. Yritin tuossa puuhastella kaikenlaisia kotihommia, jos auttais asiaa. Mutta touhutessa tahtoo olla koko ajan niin kipeetä ja tuskasta, ettei siitä meinaa mitään tulla. Hittolainen ku menis vaan ne vedet, niin ei tarttis pähkäillä. Vituttaa tämmönen, anteeksi rumat puheet. Täältä on niin pitkä sinne laitoksellekin, ettei ihan pienestä viitti lähtee ajelee sinnekkää näytille.
Eilinen meni sitten kärvistellessä - niin oman olon, ko miehenkin kans ;) En sitten soittanu polille, vaan ootin tän aamusta nlakeikkaa...Illalla vielä kaiken lisäksi iski sellanen kipee olotila, mutta nyt helpottanu ja nyt aamuisiin nlakuulumisiin: paineet normalisoituneet, ei oo enää pää kipee/ei huimaa, lirkit puhtaat ja painoa viikossa! vajaat kilo kolmesataa - kiitos turvotuksen :p Ja mitä tohon mieheen tulee, nii enpä puhunu sille eilen yhtään mitään, katotaan jaksanko tänään ;)
Kellehän mun pitikään nakata kommenttia - en muista, soriii! Ai juu, ainaki noista sairaalavierailuista: sairaala, jossa ite synnytän on vierailut rajotettuja - tervetulleita ovat isovanhemmat, vauvan sisarukset ja tietenki vauvan isä :) Tosin muistelen kyllä, että kyllä siellä osastolla siltikin voi hipsiä ns. ulkopuolisetkin, vaikka huoneet ovatkin sellasia 2 hlön huoneita (+perhehuoneitakin on) ja vauvat jatkuvasti vierihoidossa mammoilla. Mun mielestä hyvä, ko saa olla rauhassa...ja ainahan voi mennä sairaalan kahvioon, jos haluaa rehevata enemmän ihmisiä.
Kuutar: Hirveesti toimivia suppareita sinne :)
MISTI: Sinä senkin!!! Tehit varaslähön, ei se tolleen pitäny mennä :p
Saria: Tuus kertoon kuis meni sielä kontrollissa.
Peetta: Suppareihin vahvistumista ja kovasti toivotellaan :)
Ja kaikille muillekkin jaksamista, kestämistä ja tsemppiä...
AJ 38+5
Täällä kans kärvistelee olonsa kans yksi, jolla viikkoja kasassa tänään 39+6, eli tais tämä vaavi seurata mukana ylitse ajan. Ensikko putkahti maailmaan viikoilla 37+1.
Suppareita on ollu iltaisin, välillä tosi kipeitäkin. Tämän aamun on mahaa juilinut vähän väliää, mut kun siihen kiinnilttää huomiota niin kaikki lakkaa. Tosi kivaa!! Kiva on arpoa myös koska lähteä, ekasta ei kokemuksia suppareista, tulivat vasta käynnistys tabletilla. (Kalvoihin tuli reikä, jonka vuoksi käynnistettiin.) Matkakin on sen verran pitkä, et turhaan ei viitsisi lähteä, jos vaikka yrittävät kotiin palautella.
TAYS:ssa käyvät, onko kokemuksia kuinka pitkälle päästävät ylitse ennen ku suostuvat käynnistämäään?? Mulla on/oli raskausajan diabetes, ruokavalio hoitoinen. En haluaisi itse päästää kaveria yliaikaiseksi, mahdollisuus isoon vauvaan kun on olemassa. Syntymäpainoarvio on TAYS:in antama viitteellinen noin 3,8 kg, jos syntyy laskettuna aikana.
Huomenna taas neuvola, täytyy katsoa mitä täti sanoo siellä, kesälomasijainen, mut tosi mukava sellanen.
Mut eipä tässä sen enempää, paitsi onnittelut kaikille nyytin jo saaneille ja onnea matkaan niille, jotka ovat pääsemässä tositoimiin ja tempit meille, jotka vielä odottelevat jotain tapahtuvaksi!
Katotaan, jos kerkiän tolta riiviöltä huomenna kirjottelemaan neuvolakuulumiset!
Mahakkain terveisin
AMS74 + masukki rv 39+6
Yks murhe ainaskin vähäisempi. Isukilla tod.näk. vain sappitulehdus, joten ei sit onneksi mitään hengenvaarallista. Lääkärin mukaan parempaan suuntaan ollaan menossa, isä on ihan keltainen, sekin ajan kanssa kuulemma häviää. Vielä kuitenkin sairaalassa on.
Eipä tainnut meidän poitsu syntyy vielä tänäänkään ( tai mistäs sitä ikänä varmaksi tietää). Alkaa taas oireet hiipuu...
Onko kaikki synnyttämässä, kun on niin hiljaista...
Aluks Mistille ja Kuuttarelle voimia ja tsemppiä! Kauppareissu tehty ja nyt hetki aikaa huilia. Eilen alkanu selkäsärky vaan jatkuu. Lisäks olosta on tullu jotenki etova. Ihan oudot fiilarit. Maha aivan pinkee,ihan kuin joku kestosuppari ois koko ajan päällä.. Ja jalka edelleen turvonnu,mut ei kuumota eikä punoita. Vauva painaa nyt vaan jonnekin oikein kunnolla ja siitä turvotus.. Synnytykseen tuskin nää oireet johtaa joten menenpä vaihtamaan lastenhuoneeseen vähän järjestystä. Palailemisiin..
Peetalle: kiva kuulla, ettei sen vakavampaa. Tai siis onhan sappitulehduskin vakavaa, muttei onneksi hengenvaarallista.
Ja Allille, että täällä ihan samoja oireita. Selkää särkee ja maha on pinkeä. Poitsukin on pidellyt hiljaiseloa, pitää kohta mennä sitä herättelemään jätskin voimalla vaikka.
Noista sairaalan vierailuajoista, että Kättärillä ne on myös 17-19, kuten NKLälläkin. Itse olen sitä mieltä, että isovanhemmat saa tulla ja jos isoisovanhemmat haluaa välttämättä mukaan niin sitten ne. Mutta ei muita. Ja lapsia en ota sinne, esim sisareni katraalla ei ole mitään asiaa sairaalaan. Ja meidän koti rauhoitetaan ainakin viikoksi kotiutumisen jälkeen. Mä en ensinnäkään jaksaisi ketään antamaan neuvoja ekojen viikkojen aikana, haluan itse oppia oman lapsen käsittelyn. Ja meidän suku neuvoo varmasti jos ne päästää neuvomaan.
Jaaha, nyt kattelemaan jotain leffaa alakertaan väsyneiden kisujen seuraksi.
-E-
Misti, sinäkin!! Huijjui. Nyt alkaa fiilarit kääntyä hyvin siihen, että meikähän se viimesenä tuhnuttaa täällä ;) Luultavasti en synnytä IKINÄ :D Onnea ihan pirusti koitokseen!!!! Samoin muille jakautuville!!
Yö oli hassu. Vauva kyllä koetteli rajojaan aika rutkasti ja ruuvas päätään ulos, oisko eilisellä kyykyssä istumisella ollut osuutta asiaan.. Kai se asento jotenkin edistää laskeutumista? No kuitenkin. Pissillä sai olla IHAN koko ajan, hurjat vihlonnat ja maha ihan kova koko ajan.. Vaan tokkopa toi siitä mitään. Jäi vaan unet taas erittäin huonoiks, tosi väsy..
Huomenna meikäläisen eka laskettu aika, perjantaina se uusin.
P 39+5
a-j.lle vielä kommenttia.. siis joskus ne miehet käy tosissaan hermoille, miten voi olla joku seinän mittaaminen niin tärkeetä, jos vaimo on viimeisillään raskaana.. meillä ollu muutama samantapainen tilanne.. on sitten mies lopulta tajunnu ja pyytäny anteeksikin, mutta kyllä se sillä hetkellä ärsyttää.. voin kuvitella..
ja misti sitten lähteny synnytysmatkalle,onnea vaan..
koskahan se vuoro tulee meille muille malttamattomille???
kävin tänä aamuna ä-polilla kontrollissa,
ja oli sitten aivan kauhea naislääkäri!! puhui niin ylimielisesti ja antoi ymmärtää,että olen aivan tyhmä ,kun en muka tiedä milloin lähteä supistusten takia synnyttämään,vaikka sanoin että edellisessä kivuliaat supistukset vasta puolituntia ennen lapsen syntymää, ja nyt on matkaakin sairaalaan reilu puolituntia.
ja kehui sitten vielä itseänsä ,että hänellä on omakohtainen kokemus myös nopesta toisesta synnytyksestä, eikä hänelle tullu mieleenkään, että kolmatta synnytystä pitäis seurata eritysesti nopean synnytyksen epäilyn taklia, ja kehtas vielä kysyä OLIKO TÄMÄ SUN OMA IDEA? vastasin ,että kyllä se neuvola lääkäri ihan sitä itse suositteli.. toivottavasti en tapaa tuota lääkäriä enää ikinä!
aargg! kylläpä jäi hyvät fiilikset!
oli siis väljästi 2 sormelle auki ja paikat pehmenneet ja kanavaa jäljellä noin 2cm.
toiveissa olisi synnytys tälläviikolla ,ystävällinen kätilö kannusti kuitenkin ,että tulethan sitten herkästi tänne jos supistelut kestää 30s ja tulee noin 5-10 min välein...
besero 40+1
Uskomatonta mikä lääkäri sulla, Besero!!! Huhhuh, vihaks pistää tommonen!! Todella asiaton..
Ja edellisestä unohtu sanoa Peetalle, että tosi hienoo, että isälläsi ei ollut sen vakavampaa, vaikka varmaan tossakin hoitamista ja kestämistä!!
Mua kanssa siellä sairaalassa viikko sitten vähän sapetti.. Kun eivät saaneet siihen tikkuunsa sitä lapsivettä, ja sitten kerroin lääkärille, kuin se oli holahtanu ja millasta se oli ollu, niin kurtisti kulmiaan ja sano että ei oo voinut olla noin. Aijaa, hyvä ku oli sillon kanssani suihkussa ja näit koko homman.. No, uskoohan tässä itekkii että ei kai sitä voinut sillon tulla, kun sen jälkeen vaan pari päivää tihkutteli jotain kosteeta ja sen jälkeen ei oo tullut. Kuvittelin varmaan..
Onkohan maailman tylsin ja väsynein päivä taas tuloillaan..
Voimia meille ihan kaikille PALJON!
Vaan ilmotellaan rivistöön... Käytiin tuossa isää kattomassa sairaalassa, hyvässä kunnossahan tuo ainakin näin päällisin puolin, huomenna taas ehkä astetta viisaampia.
Neuvolassa kaikki ok. Vesirokkorokotteen mahdollisuudesta puhuttiin. Jos ottaisi sen sitten n. puolen vuoden päästä. Juilinut on aika nasevasti tässä iltasella. Kun tuossa hetki sitten kotiuduttiin, täyty melkein seisaaltaan lirkkiä, sattu niin pirusti ettei voinu kunnolla istua. Poreammetta alapäässä edelleen ja vihloo. Poitsu pukkii päällään minkä kerkee..josko se pikku hiljaa haluis maailmaan sieltä. Nyt sadepäivinä ois hyvä olla sairaalassa =)
Jeps, mut saunaan mars...
P.s Ainiin, juu tapaaminen kuullostaa ihan kivalta, pääkaupunkiseudulla sukulaisia ja tamperekin ihan ok.