Lue keskustelun säännöt.
Kuka minä olen-leikki. Mä alotan.
24.06.2007 |
Eli arvuutellaan henkilöitä. Jos laitatte kysymyksen, niin laittakaa siihen alkuun kirjain. Ja jos vastaatte, niin laittakaa se kysymyksen kirjain mukaan.
Mä alotan.
A)Kuka minä olen?
-Kuolin 20 vuotiaana hirvikolarissa
-Minut tunnettiin silmät kiinni laulamisesta
-Osallistuin tangomarkkinoille
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sauli Lehtonen