Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä kertoo ihmisestä, jos hän harrastaa seksiä vain

Vierailija
24.06.2007 |

noin 5 - 10 kertaa vuodessa, vaikka on avioliitossa?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
24.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä parisuhteessa menee huonosti tai sitten toinen/molemmat kärsii haluttomuudesta tai on paljon töitä/pieniä lapsia/vähän yhteistä aikaa jolloin seksiä harrastaa.

Syitähän voi olla monia..

Vierailija
2/9 |
24.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä kun liilin et meil on V Ä H Ä N seksiä, kun sekstaillaan 1-2 kertaa viikossa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
24.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä ennen hässittiin melkein joka välissä.

Toisen lapsen jälkeen myllerrys (minulla) ei ollut enää niin suuri, joten seksihalut palasivat melko pian takasin. Myös jatkuva unenpuute oli suuri osatekijä ensimmäisen lapsen vauva-aikana.

Vierailija
4/9 |
24.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli emme tarvitse seksiä kovin paljoa ja myös siitä, että arvostamme niitä harvoja kertoja eli joka kerta kun harrastamme seksiä se on hyvää ja ihanaa :) Meillä on hyvä ja tasainen mutta ei kovin intohimoinen parisuhde.

Vierailija
5/9 |
24.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen ajatellut, että ollaan jotenkin poikkeavia, kun niin vähän jaksetaan.

Vierailija
6/9 |
24.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi olla myös taustalla käytännön esteitä; sairastelua, väsymystä, pienet lapset jne. Meillä ensimmäisen puoli vuotta kakkosen syntymän jälkeen oli toooosi hiljaista. kaksi pientä lasta, väsymys ja miehen työt verottivat haluja, onneksi tilanne on korjautunut mutta yhä ollaan kaukana seurusteluajoista...

Vierailija
7/9 |
24.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

89kg, 173 cm

Vierailija
8/9 |
24.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silloin kun puuhaan ryhdytään, siihen paneudutaankin kunnolla, mikään puolituntinen ei riitä. Ns. pikapanoja en ole ymmärtänyt koskaan, sellaisista en saa mitään nautintoa. Tuntuu, että tiheästi naivat harrastavat paljon juuri näitä viisiminuuttisia...

Vierailija
9/9 |
24.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

juhannus, uusivuosi ja ehkä synttärinä. Kuuluu juhlaan :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme neljä