Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vahtikaa niitä muksujanne pihalla, jos ne ei osaa leikkiä nätisti...

Vierailija
24.06.2007 |

Nyt pakko purkaa vitutusta tänne...

Eli vituttaa olla se ainoa aikuinen pihalla. Ei siinä mitään, jos muksut osais olla siinä pihassa. Jotkut osaakin, mutta tänään sit meni hermot yhteen poikaan. Hirvee kiljunta joka kerta, jos joku toinen koskee sen leluihin. Ja sit se kuskailee toisten leluja minne lystää. Mähän päätin, että minä en lähde mun lapsen lelua sen omasta pihasta hakemaan,vaan vaadin että poika hakee. Ei tuntunu tajuavan. No, lopulta sit komensin kunnolla ja kummaa, se lelu oli auton sisällä, enpä ois ite varmaan löytänykään.

No sit sen pojan äiti tuli pihaan, et onko täällä joku ongelma. Sanoin sit mitä tapahtu ja että mua ei kiinnosta komennella toisten lapsia.

Hitto. Jos joku noista kaksvuotiasta (jotka kyllä aika fiksusti siinä on) tossa joskus juoksee auton alle, en varmaan lähe perään. Ja ne muut muksut saa vaikka tappaa toisensa siinä, mutta mä en puutu. Mutta hemmetti, jos mä sanon mun lapselle, että älä lyö toista, niin kyllä mä komennan sitä naapurin muksuakin, jos se mun lasta lyö. No, en voi tietää, mitä asioita noilta muilta lapsilta oikeesti kielletään ja mitä sallitaan, mutta mä en ala omia tavaroitani ettimään pitkin pihoja.

Sori purkaus, mutta ei voi ymmärtää.

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
24.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Ehkäpä juuri sen takia kun vahdin niitä omiani.

Ja esikoisen sain 22-vuotiaana (jos sillä iällä nyt on mitään merkitystä).

Vierailija
22/25 |
24.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

kun on ollut menossa autotielle. Äiti on vetänyt täysillä sikeitä ja ollut hämmästynyt, että kas, taasko se karkas.

Tosi ahdistavaa kun sai aina pelätä, minne se poika karkaa. Onneksi muutettiin pois sieltä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
24.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun sen perheen ADHD lapsi on meidän isomman pojan kans samalla luokalla ja on ihan hullu. Olis varmaan tappanut meidän pojan sen jälkeen.

Vierailija
24/25 |
24.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

kun sen perheen ADHD lapsi on meidän isomman pojan kans samalla luokalla ja on ihan hullu. Olis varmaan tappanut meidän pojan sen jälkeen.

Vierailija
25/25 |
24.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä mä tiedän, voihan ne vanhemmat seistä haukkana ikkunan takana koko ajan. (Tietty ois varmaan helpompi istua tossa ulkona...) Ne pienet on lähinnä moraalinen ongelma, jos jotain oikeesti sattuu.

Mutta noi hiekkaa heittelevät yms. tekevät saa niin mun sapen kiehumaan. No. Ärsyttää kieltää omaa lasta, että ei saa heittää hiekkaa,ettei mee kaveria silmään, jos vieressä toiset viskoo lapioita ja kiviä ja mitä tahansa. Mulla alkaa vasta nyt olla rohkeutta komentaa niitä muita, vaikka en periaatteessa haluaisikaan. Mutta pitää muistaa ite tää sit kun toi mun lapsi kasvaa, että jos se ei osaa käyttäytyä, niin ei ole asiaa sinne muiden leikkejä pilaamaan. Sehän on selvä, että joskus kaikilla tulee kinaa ja voi suuttua. Mutta hitto, että aina ne samat lapset ja samat jutut. Ärh.

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi yksi