Miten pääsette treffeille asti deittisovelluksessa?
En tiedä kirjoitanko liikaa vai missä vika, mutta jään luetulle. Olen itse normaalipainoinen ja saan runsaasti matcheja (matchaan myös muita kuin lentäjäkirurgeja) ja keskustelut alkavat hyvin, mutta tyrehtyvät kuin itsestään.
Miehet, miksi lopetatte keskustelun ja onko syynä koskaan liian pitkät viestit?
Miten toivoisitte keskustelujen etenevän, jos tavoitteena on treffit?
Kommentit (41)
En tiedä. En ole edennyt niin pitkälle kuin yhden ainoan kerran ja hän paljastui muutaman kuukauden jälkeen täydeksi huijariksi. Mietin itse tuota kysymystä päivittäin, varmaan hautaan saakka.
Vierailija kirjoitti:
Ehdota heti, että ukko tulee sun luo saunomaan. Ei varmasti ghostaa.
Heh.
Ei ole kaveriporukkaa minkä saunailtaan tuollaisen random jätkän ujuttaisi, ja yksin ei uskalla. Eikä ole sitäpaitsi saunaakaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Heh.
Ei ole kaveriporukkaa minkä saunailtaan tuollaisen random jätkän ujuttaisi, ja yksin ei uskalla. Eikä ole sitäpaitsi saunaakaan.
No vielä enemmän ukot tykkää siitä, jos sä ehdotat, että voisit tulla sen luo saunomaan.
Vierailija kirjoitti:
En tiedä. En ole edennyt niin pitkälle kuin yhden ainoan kerran ja hän paljastui muutaman kuukauden jälkeen täydeksi huijariksi. Mietin itse tuota kysymystä päivittäin, varmaan hautaan saakka.
Vastauksia odotellessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Heh.
No vielä enemmän ukot tykkää siitä, jos sä ehdotat, että voisit tulla sen luo saunomaan.
Yritätkö vihjata, että on jotenkin liikaa pyydetty nähdä ensin jossain muualla ennen isompaa lähentymistä? Vai täh?
Kerron että kirjoitin sykistä ja valmistun pian oikiksesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Heh.
Yritätkö vihjata, että on jotenkin liikaa pyydetty nähdä ensin jossain muualla ennen isompaa lähentymistä? Vai täh?
Todellakin. Lasten touhua.
Treffit toteutuu joka kerta kun molempia kiinnostaa. Niin helppoa se on.
Sussa on joko jotain vikaa niiden mielestä tai sua käytetään vain buusterina.
Lopettakaa noiden typerien deittisovellusten käyttö jos oikeasti haluatte löytää parisuhteen ja lähtekää ulos tapaamaan ihmisiä ihan livenä. Deittisovelluksia etenkin miehet käyttävät löytämään panokavereita joten kukaan terve mies ei viitsi niitä tuhanteen kertaan kuksittuja naisia edes katsella, ja lisään että olen itse mies ja uskallan jutella livenä kivan tuntuisille naisille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Heh.
Todellakin. Lasten touhua.
No tästä tuli paha mieli. Ehkä seukkailu ei ole enää minua varten.
"Miehet, miksi lopetatte keskustelun ja onko syynä koskaan liian pitkät viestit? "
Voi toki olla syynä noin 0.1% tapauksissa.
Sanoin naiselle että nuolen sitä niin kauan kunnes se saa orgasmin.
Vierailija kirjoitti:
Sussa on joko jotain vikaa niiden mielestä tai sua käytetään vain buusterina.
Mikä on buusteri?
Kirjoitan varmaan liikaa, mutta luulisi yli-innokkuuden olevan tässä asiassa hyvä eikä huono puoli. Toivoisin että joku matcheista antaisi rehellistä palautetta sen sijaan, että jättävät minut luetulle.
Käsite "deitti" on menettänyt merkityksensä, se tulee jättää heille jotka käyttävät käsitteitä "tapailumies", "tapailunainen" sekä "seuranhakupalvelu", "seuranhakuilmoitus" tai deitti-ilmoitus", silloin kyseessä on harrastus tai , ajanvietedeittailu, harrastusdeittailu.
Tarkoituksenmukaisia käsitteitä ovat, parinhakupalvelu, parinvalintailmoitus ja parinvalintatapaaminen.
Vierailija kirjoitti:
"Miehet, miksi lopetatte keskustelun ja onko syynä koskaan liian pitkät viestit? "
Voi toki olla syynä noin 0.1% tapauksissa.
Muitakin ideoita otetaan vastaan. Viestit saattavat olla pitkiä puolin ja toisin, ja yhtäkkiä keskusteluyhteys vain loppuu.
Kysyt miehiltä mutta toi otsikko kuulostaa naisille suunnatulta joten vastaan. Mut on harvoin ghostattu, yleensä ghostaan itse koska en näe tarpeeksi yhteistä tyypin kanssa. Itse ne pyytää treffeille muutaman viestin jälkeen. Joskus ennen pyysin itse jo parin viestin jälkeen koska halusin jatkaa livenä asap ja ne suostui aina. Eikä siis mitään seksiä ole multa ollut tiedossa, se lukee selvästi profiilissa. N31
Vierailija kirjoitti:
Lopettakaa noiden typerien deittisovellusten käyttö jos oikeasti haluatte löytää parisuhteen ja lähtekää ulos tapaamaan ihmisiä ihan livenä. Deittisovelluksia etenkin miehet käyttävät löytämään panokavereita joten kukaan terve mies ei viitsi niitä tuhanteen kertaan kuksittuja naisia edes katsella, ja lisään että olen itse mies ja uskallan jutella livenä kivan tuntuisille naisille.
Sitä yritin vuoden verran, mutta harrastuksissa ei käynyt kuin eläkeikäisiä enkä uskalla mennä mihinkään baareihin tms yksin. Tarvitsisin ensin sen kaverin siihen :D