Naiset, miten suhtaudutte, kun miehenne ihastuu toiseen naiseen
tai katsoo jotain muuta naista ihaillen ja pitkään. Miltä sinusta silloin tuntuu?
Kommentit (14)
jos tunnepohjalta ihastuisi, se olisi varmasti minulle kova paikka.
kummatkin kuitenkin tiedämme että olemme rakkaat toisillemme, eikä se katsominen tai esim. halaaminen työkaveri/ystävä vastakkaisen sukupuolenkanssa maailmaa kaada.
eikä mun maailma muserru jos mies kertoo että, onpas toi lissu aika kiva. saahan se olla. mutta tosiaan tossa on se, että hän huomioi ja muistaa kertoa kuinka paljon tykkää ja välittää minusta eikä koskaan tekisi mitään " tyhmää"
ja sama toisinpäin. ei mies suutu jos mä olen miespuolisen (työ)kaverinkanssa terassilla tai jotain. kun vaan muistan että oma on oma :) ja kulta.
Eihän se ole puolison kunnioittamista ja huomioimista, kun sen huomion suo jollekin toiselle? Ymmärrän kyllä, että missikisat tms. on eri juttu, mutta jos vastaan tulee kaunis nainen, niin pää kääntyy, vaikka oma vaimo olisi vieressä.
Sitten meitä vaimoja olisi jo kolme, että vielä olisi tilaa yhdelle. Mitä sen jälkeen, sitä en tiedä.
t. suomalainen musliminainen
No enpä tiedä moista suhteessani tapahtuneen. Muiden vastaajien mielestäkö ihan jokapäiväinen juttu vai?
olisi naisellakin helpompaa jos ei vetelisi kokoajan herneitä nenään miehelle moisesta. on varmaan rankkaa aikaa tää kesä joillekin... kun on paljon kauniita naisia vähissä vaatteissa...
ettekö te tiukkapipot muka itse ikinä katso ketään toista miestä???
Molemmilla, vaimolla ja miehellä.
Mutta ratkaisevaa on se, miten ihastuessaan käyttäytyy. Pyrkiikö tunteesta eroon ja panostaa parisuhteeseensa vai antaako huuman viedä.
Harlekiini-romaanien ja Salkkarien mustavalkoisella moraalilla varustettu ihminen on yleensä joko nuori tai sitten muuten naiivi.
jos sinä ja miehesi ihastutte tämän tästä vieraisiin, ei kai se tarkoita että kaikilla on samoin?
että kauniin ihmisen katsominen ja ihastuminen ovat kai vähän eri asioita?
Vierailija:
jos sinä ja miehesi ihastutte tämän tästä vieraisiin, ei kai se tarkoita että kaikilla on samoin?
Ihastuminen on vallan eri asia kuin pettäminen. Ihastuessa huomaa, että joku on upea ihminen, houkutteleva ja kiehtova. Se ei oikeasti merkitse, että oma puoliso olisi jotenkin vastenmielinen tai häntä ei enää rakastaisi. Ihminen voi ja yleensä on sellainen, että hän havannoi muitakin, vaikka olisi rakastavassa parisuhteessa!
Se on sitten parisuhteeseen sitoutumisesta ja moraalista kiinni, jääkö ihastuminen platoniseksi vai johtaako se syrjähyppyyn. Jälkimmäistä en hyväksy, mutta se on siis aivan eri asia kuin se, että huomaa muitakin miehiä kuin omansa!
on niin huono itsetunto.