Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mun ukko ei osaa lopettaa

Vierailija
23.06.2007 |

Tosi kiva Juhannus taas... Eilen oltiin miehen kanssa viihteellä ja sit tänään tultiin kotiin ja lapsen hoitaja lähti kotiin, niin eikös ukko ala repimään siinä kaljaa, Mikä hitto siinä on kun ei riittänyt se et eilen oltiin ja tosi kivaa? Nyt otti siis tämänkin päivän, joi kaljaa ja sammui siinä 16 aikaan, nukkuin niin kauan et laitoin lapsen nukkumaan ja nyt ihmettelee (edelleen kaljaa juoden) et mikä mulla on!?

Mua alkaa ärsyttämään se et aina on itsestään selvyys että mies voi tehdä niin kuin huvittaa ja minä teen niin kuin täytyy!!!!

Tuntuu kuin olisin jossain vankilassa josta ei ole ulospääsyä, mies voi aina joka riidan päätteeksi laittaa kengät jalkaan ja häipyä tuuleettumaan, minä jään lapsen kanssa kotiin.

Sen takia koska olen äiti, en voi koskaan näissä tilanteissa tehdä myös niin että vaan häivyn vaan pitää olla järkevä ja tehdä niikuin kuuluu!!!

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
24.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä luulin, että se mies, jolla on putki päällä ;o)

Vierailija
22/23 |
24.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Ei kuulosta kauhean fiksulta. Minä olen ihan mielelläni vastuullinen AIKUINEN enkä hillu siellä tai täällä mielihalujeni mukaan vain koska joku mies sattuu niin tekemään. Minusta se ei tosiaankaan ole tasa-arvoa, vaan ihan pelkkää typeryyttä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
24.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyaikana näyttää vaan olevan vallalla joku ihmeellinen pikapariutumisen kausi, lapsi pitää pistää alulle, vaikka puolison kanssa ei edes ole keskusteltu tulevan perheen " säännöistä" . Turha kai sitten on kuvitella, että se yhteiselämä mitään onnellista voi ollakaan.

Jos lapsia hankitaan, niin pitäisi sen miehen olla myös sitoutunut siihen, että elämä kotona on tyydyttävää ja onnellisuutta tuottavaa yksilöllisen sijaan. Jos ei halua sitä, niin eipä silloin ole (ainakaan vielä) sopiva isäksi.

Ja turha tulla sitten sanomaan, että helppo puhua. Takana on ero yhdestä paskasäkistä, jonka käytös minua kohtaan muuttui vihkimisen jälkeen. Lasta oli suunniteltu, mutta muutoksen nähtyäni ero oli ainoa vaihtoehto. Onneksi löysin vielä ihanan, tavallisen, rehellisen ja raittiin suomalaisen miehen, joka oli jo 27-vuotiaana kypsä ISÄKSI. Hänelläkin on ollut vaikeuksia alkoholin kanssa, mutta tajutessaan, mitä sillä tuhoaa, on hän jättänyt kyseisen aineen loppuiäkseen. Hänelle tärkeintä elämässä on perheemme hyvinvointi, ja hän on tajunnut sen, että alkoholi ei tuo perheeseemme tai parisuhteeseemme onnellisuutta.

Pistäkää ne omat paskasäkkiukkonne valinnan eteen, ja jos he PÄÄTTÄVÄT tuoda perheeseenne onnettomuutta onnellisuuden sijaan, niin sitten tiedätte mitä... Jokainen ON oman onne(llisuute)nsa seppä, se VASTUU ON TEILLÄ ITSELLÄNNE. Ja jos satutte tällä hetkellä olemaan perheenne ainoa vastuullinen aikuinen, niin ottakaa huomioon sekin, että olette samalla lastenne onnellisuuden ja turvallisuuden vartijoita, ette ole vastuussa pelkästään itsellenne.

Lopuksi, kumarrus kaikille niille OIKEILLE ISILLE, jotka osaavat toimia perheidensä onnellisuuden eteen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi kuusi