Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

laihuudesta

Vierailija
31.05.2007 |

joka lehti pursuaa laihutus vinkkejä.. mut entä jos on laiha eikä liho, missä ne vinkit sit on? juu, olen 168 ja painan nippa nappa 50 kiloo, haluisin painaa enempi mut paino ei vaan nouse vaik syö kunnolla ja herkutteleekin usein.. ois vaan kiva löytää istuvia vaatteita ja olla sellainen ettei luut törrötä.. apua?!

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
31.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

oikea tapa elää ja voida hyvin sekä olla kaunis ;). Mutta jos te, ette meinaa lihoa niin luuletteko että mua uskotaan, kun sanon etten meinaa laihtua millään :D.

Vierailija
2/7 |
31.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 170/48 ja voin syödä mitä vaan eikä se paino siitä mihinkään nouse :/ Ja samaa olen ihmetellyt kuin ap miksei ikinä missään ole lihotusvinkkejä??

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
31.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihminen painaa vähän silloin kuin ei ole lihasta. Liikuntaa siis pitäisi harrastaa. Mulla on hiukan sama ongelma. Pituutta 166 ja painoa 55 kg. Mä olen myöskin laiska liikkumaan, siksi se lihas ei oikein kasva.

Laihuuteen liittyy vielä se, että täysin tuntemattomatkin saattavat ihan vapaasti kommentoida, että voi kamala kun sä oot laiha, onko sulla syämishäiriö.

Vierailija
4/7 |
31.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli liikuntaa->lihaksia.. mitäs muuta? itellä loppuu jo keinot, taitaa olla sukuvika... ap

Vierailija
5/7 |
31.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tästä saa nimittäin heti motkotusta jos uskaltaa ääneen valittaa pienuuttaan.

En ole keksinyt keinoa minäkään. Tavallista ruokaa ahtamalla paino nousee tilapäisesti vähän, herkut eivät auta ollenkaan. Minulla on sairaus taustalla vaikuttamassa, joten olen luopunut aktiivisesta yrittämisestä nostaa painoa.

Vierailija
6/7 |
31.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lihasta kai pitäisi hankkia, mutta taidan olla liian laiska bodariksi.

Vierailija
7/7 |
31.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

paino ei nouse millään..