Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mun ukko ei osaa lopettaa

Vierailija
23.06.2007 |

Tosi kiva Juhannus taas... Eilen oltiin miehen kanssa viihteellä ja sit tänään tultiin kotiin ja lapsen hoitaja lähti kotiin, niin eikös ukko ala repimään siinä kaljaa, Mikä hitto siinä on kun ei riittänyt se et eilen oltiin ja tosi kivaa? Nyt otti siis tämänkin päivän, joi kaljaa ja sammui siinä 16 aikaan, nukkuin niin kauan et laitoin lapsen nukkumaan ja nyt ihmettelee (edelleen kaljaa juoden) et mikä mulla on!?

Mua alkaa ärsyttämään se et aina on itsestään selvyys että mies voi tehdä niin kuin huvittaa ja minä teen niin kuin täytyy!!!!

Tuntuu kuin olisin jossain vankilassa josta ei ole ulospääsyä, mies voi aina joka riidan päätteeksi laittaa kengät jalkaan ja häipyä tuuleettumaan, minä jään lapsen kanssa kotiin.

Sen takia koska olen äiti, en voi koskaan näissä tilanteissa tehdä myös niin että vaan häivyn vaan pitää olla järkevä ja tehdä niikuin kuuluu!!!

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
23.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän kyllä että ärsyttää varmasti (oma ukko ihan samassa jamassa, kuorsaa sohvalla) mutta ei mun kyllä yhtään tee mieli dokata ja bailata, kun olen sen touhuja katsonut, päin vastoin, ihana olla selvin päin ja touhuta lasten kanssa. Sääliksi tollaset lähinnä käy, ei se nimittäin niillä oikeesti enää mitään nautintoa ole, onpahan vaan pakkomielle josta koko perhe kärsii.

Vierailija
2/23 |
23.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kasvattajia ja vanhempia.... Voi vittu.... Tiedän ap mitä tarkoitat. Itse tein huonon maineenkin uhalla pari samanlaista temppua. JOs miehestäs on yhtään niitä lapsosia katsomaan se jättää siinä vaiheessa juomatta. Jos itsekin jatkaa juomista, tiedät että nyt häivyt lopullisesti. Miehelläs ei ole silloin mitän omaatuntoa tai huolta lapsista. miehillä KYLLÄ PITÄIS OLLA SAMANLAINEN OIKEUS LAPSIIN KUIN ÄIDILLÄ, MUTTA ÄIDILLÄ EI OLE MITÄÄN OIKEUTTA OMAAN ELÄMÄÄN, KUTEN ISILLÄ. MEnkää jo ämmät itseenne... Ei voi olla tällaista alistumista että " JUU MIES TEKEE NIIN MUTTA ON SE SILTI ISÄ" ja " ISÄLLÄ ON SAMA OIKEUS LAPSEEN KUIN ÄIDILLÄKIN..." KUKAHAN SE ON JOKA TODELLISUUDESSA ANTAA KOKO ELÄMÄNSÄ LAPSILLE!!!! HARVOIN SE ON SE PERHEEN ISÄ! KAIKKI PITÄIS VAN KESTÄÄ JA JAKSAA! VOI VITTU MITÄ PORUKKAA....

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
23.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

en tiedä haluaisinko juoda monta päivää putkee, mut haluisin et et jos haluisin niin voisin!

Siis älkää ymmärtäkö väärin, tottakai haluan olla lapsen kanssa mielummin kuin juoda, mut ottaa päähän et mies saa KAIKEN!

Hän voi mennä ja tulla niinkuin tykkää ja olla missä kunnossa vaan niin hän tietää et mä hoidan sillä aikaa kaiken! Ärsyttää olla aina se kunnollinen! Vaikka en mä halua olla minkään muunlainenkaan, mut en jaksa et tuo on tuollainen...

Tajuskohan kukaan...?

ap

Vierailija
4/23 |
23.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Vierailija
5/23 |
23.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että miksi aina minä kannan kaiken vastuun tässä perheessä. Kunnes tajusin, että jos en minä sitä tee, niin ei tosiaan kukaan muukaan (ainakaan silloin kun mies on siinä " ei osaa lopettaa" -vaiheessa), kyllähän se selvinpäin vastuunsa kantaa ihan mallikkaastikin.

Aikani (eli aika monta vuotta) kärvistelin ja kiroilin, kunnes tajusin että ihan turhaan tässä olen nokka solmussa, valinta on minun, voin valita mitä teen tai mitä ajattelen. Ja kyllä mä oikeasti haluan että lapsilla on edes yksi vastuunsa kantava vanhempi, se nyt vaan on sitten näin meidän perheessä.

Jos et uskalla (voi) lapsiasi joskus jättää miehesi huostaan ja itse lähteä esim. kaverien kanssa risteilylle, voitko jättää ne jonkun muun luotettavan hoitajan hoiviin, esim. isovanhemmille? Järjestä itsellesi sitä omaa aikaa, älä jätä asioita miehesi varaan, vaan ota vastuu omasta hyvinvoinnistasi itse. Tsemppiä, ei tää aina mitään herkkua ole, mutta loppujen lopuksi ihan kelvollista elämää kuitenkin :-)

Vierailija
6/23 |
23.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli tehkää niille temput. Näyttäkää mihin ne jättää teidät häipymällä. Ääni voi muuttua kellossa. Ja tehkää selväksi mistä on kyse.

Vierailija
7/23 |
23.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli kun miehellä on " oikeus" käyttäytyä kuin ääliö, niin naistenkin pitää saada käyttäytyä kuin ääliöt??

Vierailija
8/23 |
23.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Sen takia koska olen äiti, en voi koskaan näissä tilanteissa tehdä myös niin että vaan häivyn vaan pitää olla järkevä ja tehdä niikuin kuuluu!!!

Vierailija
9/23 |
23.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

tarkoitin sitä että olen kyllästynyt siihen että mies voi aina tehdä mitä vaan ja silti saa kaiken. Eli voi säästää ja syödä kakkunsa.

Mulle on todella luxusta kun kerran vuodessa pääsen jonnekkin viihteelle ja tajusin juuri ettei se ukon mielestä ole mitään ihmeellistä, minähän äitinä olen aina kotona hoitamassa lapsia jos hän menee jonnekkin. Entä minä?

Vierailija
10/23 |
23.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Eli kun miehellä on " oikeus" käyttäytyä kuin ääliö, niin naistenkin pitää saada käyttäytyä kuin ääliöt??

Miksi aina äiti on se vastuulllinen ja kunnon tyyppi, miksi miestä ei opeteta siihn samaan? Annetaan vaan mennä ja tehdä mitä lystää, äiti on aina paikalla. Siis, todella. Tämä ei ole oikein. Ja aina toitotetaan tasa-arvosta? Yltää vissin johonki tiettyyn pisteeseen asti... hävetkää...

Vierailija
11/23 |
23.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kuulosta kauhean fiksulta. Minä olen ihan mielelläni vastuullinen AIKUINEN enkä hillu siellä tai täällä mielihalujeni mukaan vain koska joku mies sattuu niin tekemään. Minusta se ei tosiaankaan ole tasa-arvoa, vaan ihan pelkkää typeryyttä.

Vierailija
12/23 |
23.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Tasa-arvoa parhaimmillaan. Itsekin akat suojelee miehiä ja samaan aikaan pitävät puheita tasa-arvosta. Ei voi olla näin tyhmiä enää... EI VOI...

Vierailija
13/23 |
23.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Ei kuulosta kauhean fiksulta. Minä olen ihan mielelläni vastuullinen AIKUINEN enkä hillu siellä tai täällä mielihalujeni mukaan vain koska joku mies sattuu niin tekemään. Minusta se ei tosiaankaan ole tasa-arvoa, vaan ihan pelkkää typeryyttä.

Juu, ole sinä fiksu siellä missä olet, mitenhän käy en tiedä... Tai ehkä tiedän mutta noin säälittävästi puhuvista en välitä.. Mieti vain yksinäs miksi elämä joillakin on paskaa, siksi että alistutaan valtaväestön (myös naisita) mielipiteeseen. Mies voi olla, tehdä, elää kuten haluaa, tehdä mitä haluaa, ollaan ajatuksessa että kyllä nainen hoitaa. Samaan aikaan itketään kuinka nainen on alemmassa asemassa kuin mies. MIKSI?

Vierailija
14/23 |
23.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikö teidän oikeasti tee milei joskus tehdä mitä vaan? Istua ravintolalaivassa koko päivän aurinkoa ottaen ja nauttimalla muutaman drinksun? Eikö tekisi mieli joskus vaan olla ihan rauhassa ystävän luona ja jutella niin pitkään kuin huvittaa, eikä lähteä kesken kaiken viemään lasta kotiin päiväunille?

Ettekö koskaan halua tehdä sitä mitä huvittaa eikä sitä mitä täytyy???

Olisi ihanaa jos voisi valvoa illalla pitkään, vaikkapa niin kauan kuin tv:stä tulee leffoja ja olla miettimättä sitä että aamulla lapsi herää jo 6.30 että pitää mennä ajoissa nukkumaan että jaksaa herätä...

Mies voi tehdä nämä ja paljon muutakinkun minä hoidan nämä pakolliset kuviot

Vierailija
15/23 |
23.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Vierailija:

Juu, ole sinä fiksu siellä missä olet, mitenhän käy en tiedä... Tai ehkä tiedän mutta noin säälittävästi puhuvista en välitä.. Mieti vain yksinäs miksi elämä joillakin on paskaa, siksi että alistutaan valtaväestön (myös naisita) mielipiteeseen. Mies voi olla, tehdä, elää kuten haluaa, tehdä mitä haluaa, ollaan ajatuksessa että kyllä nainen hoitaa. Samaan aikaan itketään kuinka nainen on alemmassa asemassa kuin mies. MIKSI?

Päinvastoin, etkö osaa lukea esim. viimeistä lausetta? Minusta mies joka ei kanna omaa osuuttaan vastuustaan on typerä, miten siis sellaista puolustaisin?

Jos mies ei halua olla aikuinen niin naisenkaan ei pitäisi haluta?

Ihan naisen omaa tyhmyyttä on, jos elää sellaisen miehen kanssa ihan omasta vapaasta halustaan ja sitten valittaa siitä, sitä en ymmärrä.

Jos mies on typerä, niin naisenkin pitää saada olla typerä?

Ei kai kukaan nainen ole vastuullinen pakosta, kai hän sitä on ihan omasta valinnastaan ja halustaan? Jos ei oikeasti halua olla vastuullinen, silloin ei sitä myöskään varmaankaan ole, olipa mies tai nainen.

Vierailija
16/23 |
23.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

eikö teidän oikeasti tee milei joskus tehdä mitä vaan? Istua ravintolalaivassa koko päivän aurinkoa ottaen ja nauttimalla muutaman drinksun? Eikö tekisi mieli joskus vaan olla ihan rauhassa ystävän luona ja jutella niin pitkään kuin huvittaa, eikä lähteä kesken kaiken viemään lasta kotiin päiväunille?

Ettekö koskaan halua tehdä sitä mitä huvittaa eikä sitä mitä täytyy???

Olisi ihanaa jos voisi valvoa illalla pitkään, vaikkapa niin kauan kuin tv:stä tulee leffoja ja olla miettimättä sitä että aamulla lapsi herää jo 6.30 että pitää mennä ajoissa nukkumaan että jaksaa herätä...

Mies voi tehdä nämä ja paljon muutakinkun minä hoidan nämä pakolliset kuviot

Ja itse asiassa minä teenkin, järjestän lapselle vahdin ja nautiskelen elämästäni ystävien kanssa. Miksi minun hyvinvointini olisi miehestä kiinni?

Vierailija
17/23 |
23.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta haluan mieluummin olla lapsen kanssa.

Vierailija
18/23 |
24.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omassa perheessäni vaimoni ei juo käytännössä lainkaan ja itse jos käyn 2-5 kertaa vuodessa työporurukan tai kavereiden kanssa ulkona, en koskaan esiinny kotona humalassa. Vaimolla on omaa aikaa ja omia iltoja vähintään yhtä paljon kuin itsellä, mutta on sen verran fiksu ettei hukkaa niitä ryyppäämiseen. Teidän rouvien pitäisi miettiä, kun ihastutte siihen rakennus/putkimieheenne, että hän jatkanee samoja säätynsä mukaisia ns. perisuomalaisia tapojaan hautaan asti. Omaa sosiaaliluokkaansa on tietysti vaikea valita, mutta kyllä ajatteleviakin työläismiehiä on olemassa.

Vierailija
19/23 |
24.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä helvettiä toi JSSAP tarkoittaa???

Vierailija
20/23 |
24.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

on filosofian tohtori.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän seitsemän