Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vielä tatuointigallup! Kaikki vastaa!

Vierailija
23.06.2007 |

Minkä ikäinen olet nyt?

Minkä ikäisenä otit ensimmäisen tatuoinnin?

Oletko alatyylistä roskasakkia? :)

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
24.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hassuja nuo päähänpinttymät, että tatuointeja on vain vankilakundeilla ja merimiehillä! :D Sama porukka mieltää tatuoinnit varmaan myös aina miehillä tribaaleiksi ja naisilla haalistuneiksi ruusuiksi.. Hihi

Vierailija
22/31 |
24.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

31v, 19v, en ole (KTM, tulot 3800e/kk)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
24.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensimmäisen otin kun olin 35 eli kauan ennekuin tämä tatuointibuumi iski. Toisen otin hieman myöhemmin. Ja kolmannen joskus seitsemän vuotta sitten. En koe olevani mitään roskasakkia. Olen töissäkäyvä, koulutettu kolmen lapsen isoäiti jolle lapsenlapset ovat kaikki kaikessa mutta siltikään en aio asettua mihinkään perinteiseen mummurooliin vaan jatkan olemista se mikä olen, tatuointieni ja lävistysteni kanssa. Reilusti, häpeämättä, peittelemättä olen juuri sellainen kuin halua olla, en sellainen kuin muut haluaisivät minun ehkä olevan.

Lainaus yhdeltä kirjoittajalta: " Olen 37 eikä tulisi ikinä mieleenkään ottaa tatuointia.

Tässä on varmaan sukupolvien välinen kuilu.... ja mitä tulee siihen, olenko roskasakkia, en tiedä miten se määritellään. Vakityössä ja " hyvässä" avioliitossa oleva FM tuskin vastaa useimpien määritelmää..."

Sukupolvien välinen kuilu???????? Se kuului 60- ja 70-luvuille. Tänään, 2000-luvulla on ihmisiä jotka kyllä kuuluvat eri sukupolviin iältään mutta jotka ovat rohkeasti ensisijaisesti ihmisiä, eivät jonkun " auktoriteetin" määrittelemän ikähaarukan edustajia vaan omia itsejään.

Vierailija
24/31 |
24.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nyt 29v ja ekan tatuoinnin otin 18 vuotiaana, nyt niitä on 3. En ole roskasakkia.

Vierailija
25/31 |
24.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensimmäisen otin 20-vuotiaana, toisen 21-vuotiaana. Nyt olen 26-vuotias. Usein vielä mietin, että millaisen kuvan sitä teettäisin, mutta katsotaan nyt. Luultavasti sen teen, kun tulee jokin käännekohta elämässä.

Itse en laskisi itseäni roskasakiksi, vaikka lähiössä asunkin. Olen työssäkäyvä, perheellinen opiskelija =) Jos ap tarkoittaa ekonomista asemaa roskasakilla (mitä ei toivottavasti tee), niin harvalla köyhällä on varaa kunnon tatuoijan taksoihin.

Vierailija
26/31 |
24.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

28v ja otin ekan tatskan 16vuotiaana...

....en todellakaan kuulu mihkään roskasakkiin, kaikki jotka sanoo et tatskat on vaa roskasakilla on ite jotai tylsii sexii kerran viikos peiton alla tyyppei.

jos mua ei kiinosta mikää hienostelu nii se ei tarkota et heti oisin vaa joku tyhmä. ja mä nimeen mun lapset mixkä haluun ja annan niitten ottaa niin paljo tatskoi ku ne haluu.

mun mutsilki on tatskoja ja vaik se on mummo niin eipä oo mikään tavistyyppi.

Vierailija
27/31 |
24.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä ikäinen olet nyt? 30

Minkä ikäisenä otit ensimmäisen tatuoinnin? 23

Oletko alatyylistä roskasakkia? :) en

Vierailija
28/31 |
24.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole mielestäni alatyylistä roskasakkia, tosin kyllä välillä suolaisemmatkin jutut kuuluvat kuvioihin (valikoidussa seurassa tosin).

Vierailija
29/31 |
24.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ikkään kuin nilkkarenkaaksi. En ole roskasakkia, ammatti on ja vakkarityö ja omistuskämppä.

Vierailija
30/31 |
24.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

varakasta keskiluokkaa..

Vierailija
31/31 |
24.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Minkä ikäinen olet nyt? 30v.

Minkä ikäisenä otit ensimmäisen tatuoinnin? 20v. (ensimmäisen ja ainoan)

Oletko alatyylistä roskasakkia? :)[ en/i]