Näkijä vastaa tovin. kerro hieman, Vastaan mitä pystyn.
Kommentit (43)
Erosimme 1,5 vuotta sitten, mutta ollaan oltu sen jälkeen hyviä ystäviä. Välillä enemmän, välillä pelkkiä ystäviä. Yhteydenpito on jatkunut kummankin muista suhteista huolimatta välillä tiivistyen, välillä ei nähdä kuukauteen. Kuihtuuko koko homma vai palaammeko vielä yhteen?
Minulle voit kertoa kaiken mitä näet;)
Toinen lapsi on meillä toiveissa, olisiko hänen aika koska?
Homma jatkuu entisellään. Siirry eteenpäin. Kumpikin ratkaisu on mahdollinen, muttei helppo.
lopeta tukan värjäys niin tiedät kumpi olet. Hanki kunnon duuni niin ei tarvii tehdä pätkää.
Taikapallo teki lakon, jouduin pistämään omiani...
Töihin pitäisi palata vuodenvaiheessa. Tuleeko meille koskaan kolmatta lasta?
Heippa,
mitä näet minulle ja perheelleni.
näetkö perheenlisäystä, mistä kovasti jo haaveilen (kaksi lasta enuutudestaan)
entä näetkö meille OMAA kotia lähiaikoina?
Tajutkaa jo että tämä oli PROVO!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
saadaanko haluamamme asunto vuoden sisällä?
Huijataanko äitiäni perintöasiassa?
olen 23v 2 lapsen äiti, parisuhteessa luottamuspula...mitenhän meidän käy, pettääkö mies vai olenko vainoharhainen
viimeksi pyöräilin vuosi sitten enkä muista minne ne avaimet laitoin... oikeasti kiitos jos osaat auttaa!
34 v, ristiverinen, sinivihreäharmaa-silmäinen, kaksonen.
Miten käy exän kanssa, on kuin maailmanlopun edellä. Näetkö työrintamalla onnistumista ja entäs uusi rakkaus, kuka ja milloin?
kysyisin miten naapureiden kanssa menee tulevaisuudessa? muutto? sopu? vai riitaisaa? terkuin ultsi
Ja jos vielä kerrot onko lisää lapsia tulossa lähiaikoina.
Kiitokset. =)
joo, näen että lähitulevaisuudessa tulette vaihtamaan naapurienne kanssa pareja, näen jopa että se olisi pysyvää. vanhat suolat ei janota.
näen että alat hengata enemmissä määrin työkaverisi kanssa... hän on nainen. perustatte uusio perheen ja hankitte yhden lapsen
Pitäisi löytyä kuulemma tarpeeksi mielenkiintoinen työ. Vai olisiko opiskelu parempi vaihtoehto?
Sama kysymys voi olla niin monelta.