G: Miten vietit juhannusta a) tasan 20-vuotiaana b) 25-vuotiaana c) 30-vuotiaana d) 35-vuotiaana?
Kommentit (42)
b) landella miehen ja serkkujeni kanssa, kännäystä
c) ulkomaanmatkalla miehen ja kahden lapsen kanssa
a) Yyterissä kaveriporukalla eli kännäystä ja bailausta 3 päivää.
b) 2-vuotiaan nassikan kanssa kotona sekä käytiin vierailulla vanhempieni mökillä. Mies oli töissä koko juhannuksen.
a) töissä
b) töissä
c) töissä
d) töissä
20-vuotiaana au pairina ulkomailla
25-vuotiaana puolitoista viikkoisen vauvan äitinä mökillä appivanhempien ja miehen kanssa
a. Mökillä kavereiden kanssa
b. Erään Itä-Eurooppalaisen kaupungin rautatieasemalla yöjunaa odotellen (yhtäkkiä tajuttiin, että on juhannusaatto)
c. (Eri) kavereiden mökillä lasten kanssa.
b)jälleen ulkomailla, eri maassa kuin kohdassa a. Taisi olla tavallinen päivä, en muista tehneeni mitään erikoista.
c)kotona pienen vauvan kanssa.
heidän kanssaan. 25v tapasin elämänimiehen ja hänen kanssaan olimme mökillä (kolme lastani mukana). 30v olin raskaana ja kotona olimme.
b) festareilla
c) mökillä perheen kesken
a) Festareilla teltassa, hirveässä kännissä
b) Mökillä kavereiden kanssa, hirveässä kännissä
c) Mökillä kavereiden ja lapsen kanssa, känni oli lievempi
Meillä on ollut jo vuosikausia tapana vuokrata kesämökki juhannukseksi suurin piirtein samalla ystäväporukalla, joten a,b ja c ovat menneet niin. D:nkin veikkaan tapahtuvan niin.
A Hurjat ryyppyjuhlat varmaankin Himoksella
B Nykyisen miehen kanssa oltiin kavereiden kanssa vuokramökillä ja yritettiin vauvaa saada alulle. Onnistui, mutta meni kesken.
C Tulee täyteen ensi vuonna, mutta toivottavasti 3-vuotiaan ja puolivuotiaan( la marraskuussa) kanssa vietetään rauhallista juhannusta
a) ulkomailla vailla juhannusta
b) ulkomailla vailla juhannusta
c) ulkomailla vailla juhannusta
d) toivottavasti olen silloin tulevaisuudessa Suomessa kera perheeni - edes käymässä...
25 poikaystäväni kanssa hänen mökillään
30 poikaystäväni kanssa meidän mökillä
35 poikaystäväni kanssa meidän mökillä
40 mieheni ja lapsemme kanssa meidän mökillä
Ei alkoholia eikä muutakaan sopimatonta.
20 v olin festareilla poikakaverin ja kaveripariskunnan kanssa. Ihan kohtuullista alkon käyttöä ja sivistyneesti yövyttiinkin mökissä
25v eka lapsi oli keskolassa, että sen kanssa siellä ja yön kotona
30 v 5vuotiaan lapsen kanssa särkänniemessä ja mökillä sukuloimassa. Tää näistä ehdottomasti mukavin juhannus.
25 v: raskaana ja töissä (mieheni kanssa)
a) viinaa
b) selvinpäin tylsyttelyä kotona
20v, olin tavannut mieheni pari kuukautta aiemmin ja luultavasti oltiin meidän mökillä kaveriporukalla, ainakin vähän humalassa...
25 v. Oltaisiinko oltu mieheni kanssa hänen vanhempiensa mökillä
30v. Mieheni vanhempien mökillä 3v lapsemme kanssa, 9.llä kuulla raskaana
b: poikaystävän kanssa kaveripariskunnan mökillä
c: raskaana taaperon kanssa kavereiden mökillä
b) mökillä saunomassa sukulaisten ja mieheni kanssa
c) mökillä saunomassa sukulaisten, mieheni ja lapsiemme kanssa
a) miehen kans festareil
b) miehen kans festareil
toivon mukaan myös c) ja d) olisi sama vastaus joskus tulevaisuudessa :)