Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen keski-ikäinen täti, ja tämähän on mukavaa!

Vierailija
16.05.2022 |

Ajattelin palstan kirjoituksista että elämä on kurjaa. Mutta eihän se ole! Olen terve ja urheilullinen, pukeudun ylväästi täti-jakkupukuun tai kotelomekkoon, tätihelmet kaulassa, pitkä paksu tukka nutturalla.

Uralla olen edennyt ylimpään johtoon, olen onnellinen, ja säilyttänyt leikkisyyden ja lapsenomaisuuden. Pyrin siihen että pysyn iloisena, leikkisänä ja hyväntuulisena.

Olen TÄTI enkä lainkaan häpeä asiaa!

Kommentit (69)

Vierailija
1/69 |
16.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palstalla keski-ikäisistä naisista kirjoittavat lähinnä nuorehkot katkerat miehet. Olen samaa mieltä siitä, että keski-ikäisenä on mukavaa.

Vierailija
2/69 |
16.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämäpä tämä. Jostain syystä kulttuurinen narratiivi on se että keski-ikä on apeaa, synkkää, kurjaa, joka paikkaa kolottaa, kaikki *ituttaa, kiukuttaa ja saa hormoniraivareita.

En sano etteikö se jollain ole, mutta ei kaikilla. Yhteiskunta palvoo nuoruutta ja sitä jos lähtee tavoittelemaan, on se kilpjuoksu jota ei vaan voi voittaa (kaikki tietää ne 50-60v naiset jotka yrittää näyttää teineiltä). Ehkä on parasta just päättää että nyt olen ehta kunnon täti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/69 |
16.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vieläkö täti innostuu useinkin sedän kanssa pelehtimään?

Vierailija
4/69 |
16.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen odottanutkin milloin tulee täti-renessanssi. Siis tätien esiinmarssi typerien instapyllistelijöiden tilalle. Olen melko varma että tädeillä olisi paljon tähdellisempää asiaa ja sanottavaa kun onlyfans keikistelijöillä koskaan.

Vierailija
5/69 |
16.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos vapauttaa nutturan poninhännäksi niskaan ja helmien tilalle riipus, tyyli muuttuu heti. 

Helmet on ihanat! Ei ole tarvetta näyttää nuorelta sillä olen oikein erinomainen täti! ;)

Ap

Vierailija
6/69 |
16.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vieläkö täti innostuu useinkin sedän kanssa pelehtimään?

Jo vain! ;)

Vierailija
7/69 |
16.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea t. Setämies

Vierailija
8/69 |
16.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen keski-ikäinen äiti ja pukeudun verkkareihin, farkkuihin tai muihin vaatteisiin. Mullakin on kivaa ja teen mitä lystään. Pidän itsestäni ja elämästäni tällaisenaan. En kuitenkaan ikimaailmassa laittaisi tätijakkupukua päälleni tai tätihelmiä kaulaani. Mutta kukin tyylillään!

Vierailija
9/69 |
16.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onnea t. Setämies

Mutta kai setämiehenäkin on kivaa? Töissä on muutama ihana setämies ja jopa yksi 65 v setämies jotka kaikki on iloisia, nauravaisia ja onnellisen oloisia. T. Ap täti

Vierailija
10/69 |
16.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen keski-ikäinen äiti ja pukeudun verkkareihin, farkkuihin tai muihin vaatteisiin. Mullakin on kivaa ja teen mitä lystään. Pidän itsestäni ja elämästäni tällaisenaan. En kuitenkaan ikimaailmassa laittaisi tätijakkupukua päälleni tai tätihelmiä kaulaani. Mutta kukin tyylillään!

Tätejä on montaa genreä selvästi :)

Ap

Vierailija
11/69 |
16.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos vapauttaa nutturan poninhännäksi niskaan ja helmien tilalle riipus, tyyli muuttuu heti. 

Helmet on ihanat! Ei ole tarvetta näyttää nuorelta sillä olen oikein erinomainen täti! ;)

Ap

Päätä palelee ja korvat jos pitäisi koko ajan nutturaa, suomessa on kylmä.

Vierailija
12/69 |
16.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Be the change you want to see in the world...! Täällä hippitäti liehuhelmoineen liittyy iloiseen ja kirjavaan tätikaartiin. Ja kyllä, hippisedän kanssa pelehditään edelleen ahkerasti.

Vierailija
13/69 |
16.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen 43, enkä missään tapauksessa valmis olemaan "täti"!

Pukeudun tyylikkäästi ja tilanteeseen sopivasti, tiedän jo, mitkä leikkaukset eivät minulle sovi. Seuraan trendejä ja tilanteesta riippuen päällä voi olla nahkatakkia, farkkua, kukkamekkoa tai urheiluvaatteita.

Käyttäydyn yleensä hillitysti, mutta osaan yhä myös irrotella. Ikä näkyy siinä, että en jaksa enää valvoa ja kehossa on toisinaan jo kaikenlaista kremppaa.

Keski-ikäiseksi tunnen itseni eniten, jos minua palvellaan vaikka kaupassa "kuin keski-ikäistä". Näin käy harvemmin revityissä farkuissa, mutta joskus niissäkin.

Mä oon valmis, vaikka en pukeudukaan niin kuin aloittaja. Mä oon henkisesti ihan keski-ikäinen. Olen paljon tekemisissä nuorten kanssa, ja heidän kanssaan on selvää, että he ovat nuoria, minä en. Ja hyvä niin!

Vierailija
14/69 |
16.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä taas olen ollut henkisesti täti jo parikymppisestä asti. Nyt olen vihdoin omanikäinen. Tätiys on ihanaa!

Vierailija
15/69 |
16.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos AP on normaalipainoinen, niin saattaa olla kuumottava ja ihan soiva pelikin vielä. Mutta jos sellainen manaatti kuin yleensä tuollaiset HR-jakkukalkkunat on, niin sitten on syytä mennä manuaalisesti sinne roskiin ja laittaa kansi perässään kiinni. KUNNOLLA!

Kyllähän se varmasti riipaisee, jos joku nauttii omasta elämästään, kun omassa elämässä menee heikosti.

Vierailija
16/69 |
16.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen haaveillut aidosta helminauhasta jo varmaan kolmikymppisestä! Nyt kuusikymppisenä repäisin ja investoin siihen sekä helmikorviksiin.

Helmien himmeä hohde paljaalla kaulalla ihanat!

Vierailija
17/69 |
16.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä myös rakastan elämääni tätinä

Vierailija
18/69 |
16.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

kummitäti

Vierailija
19/69 |
16.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos AP on normaalipainoinen, niin saattaa olla kuumottava ja ihan soiva pelikin vielä. Mutta jos sellainen manaatti kuin yleensä tuollaiset HR-jakkukalkkunat on, niin sitten on syytä mennä manuaalisesti sinne roskiin ja laittaa kansi perässään kiinni. KUNNOLLA!

Ap on sporttinen täti ja viestintäjohtaja ;)

Vierailija
20/69 |
16.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen kuusikymppinen, ja tämäkin ikä on aika ihana! Ei tarvitse miellyttää enää ketään. Voi ottaa rennosti ja keskittyä siihen, mikä elämässä on hyvää. Elämän rajallisuuden tiedostaminen nostaa puolison, sisarusten ja ystävien arvoa. Suhde aikuisiin lapsiin on tasavertainen. Ja lapsenlapset....mummous on aika kivaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi kuusi