Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

G: Miten vietit juhannusta a) tasan 20-vuotiaana b) 25-vuotiaana c) 30-vuotiaana d) 35-vuotiaana?

Vierailija
23.06.2007 |

Vastaa niiltä kohdin kun voit

Kommentit (42)

Vierailija
21/42 |
25.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

20v: festarit

25v: kaverin mökillä

30v kotona

Vierailija
22/42 |
23.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ikää nyt 27v

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/42 |
23.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

20-v: viinaa ja seksiä

25-v: seksiä

30-v: grillaamista

Vierailija
24/42 |
23.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

20- ja 25-vuotiaana en viettänyt juhannusta. 20-vuotiaana asuin tuolloin Yhdysvalloissa. 25-vuotiaana mulla oli 4- ja 2-vuotiaat lapset, joiden kanssa vaan olin kotona.

Vierailija
25/42 |
23.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta 20- ja 25-v kavereiden kanssa. Mieheeni tutustuin 26-v, ja sen jälkeen on mies pyörinyt myös juhannuksena mukana.

30-vuotiaana olin 3 viikkoisen pojan tuore äiti, ja juhannuskin meni ihmetellessä ja ihastellessa.

35-vuotta täytän 1,5 viikon kuluttua...

Vierailija
26/42 |
23.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

a) nykyisen mieheni kanssa telttaillen

b) 2v ja vauvan kanssa vanhempieni mökillä

c) kolmen lapsen kanssa uiden ja saunoen

d) jää nähtäväksi

Vierailija
27/42 |
23.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

20-vuotiaana vietettiin juhannusta silloisen kihlattuni, nykyisen aviomieheni sekä ystäväpariskunnan kanssa ystäväni perheen mökillä saaressa. Syötiin hyvin, veneiltiin, otettiin aurinkoa, saunottiin. Ei ryypätty =)

25-vuotiaana oltiin ihan mummolassa vaan, esikoinen oli silloin 1v8kk suloinen taapero.

Vierailija
28/42 |
23.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

30v tulee täyteen vasta ensivuonna.

Vierailija
29/42 |
23.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

a) telttaillen miehen ja meidän kavereiden kanssa

b) kotona miehen ja esikoisen kanssa, kuopus sai alkunsa

c) kotona nyk. mieheni kanssa, lapset exän kanssa reissussa

d) -

Vierailija
30/42 |
23.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

a) Varmaan juopon avomiehen (nykyään exän) kuskina olin...

Vierailija
31/42 |
23.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

a) olin miehen kaverin vanhempien mökillä miehen kavereitten ja parin tyttöystävän kanssa (mies ei ollut mukana) ihan tuhannen päissään. Elämäni mukavin juhannus tähän mennessä. Saunottiin, juotiin, uitiin ym. hauskaa ;D

b) kotona oltiin miehen, lapsen ja mun 2 siskon kanssa. Grillattiin, syötiin ja vähän juotiin. Väsytti aivan tuhottomasti koko päivän (olin 6,45-13,15 töissä), ja menin puoli kahdentoista aikaan nukkumaan.

Olen 25-vuotias.

Vierailija
32/42 |
23.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

20v taisin olla mieheni kanssa. 25-v sama. Nyt 30v olen lasten kanssa (3 kpl). Tosin mies on töissä. Siis tosi hubaaaaa!

Vierailija
33/42 |
23.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

20-vuotiaan olin vajaan vuoden ikäisen tytön äiti ja juhannusta taisimme viettää oman perheen parissa kotosalla. Nyt olen 25-vuotias kolmen lapsen äiti ja tänäkin juhannuksena olimme sattumalta kotona oman perheen kesken. Grillattiin, saunottiin ja lapset pulikoi pihalla altaassa. :)

Vierailija
34/42 |
23.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

20-vuotiaana festareilla

25-vuotiaana Seurasaaressa, 1 lapsi

Vierailija
35/42 |
23.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

20-vuotiaana olin lomalla Englannissa, ei tullut jussi mieleenkään

25-vuotiaana olin taas lomalla Englannissa, en kaivannut Suomeen

30-vuotiaana kaupunkijuhannus Suomessa, yksin taisin olla

35-vuotiaana kotona, miehen sukulaisia juhlimassa, viinaa vedettiin

Vierailija
36/42 |
23.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

a) kuskina b) jossain baarissa

Vierailija
37/42 |
23.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksi ensimmäistä luultavasti mökeille ja kaksi viimeistä jossain tuttava perheen kanssa. Ei kyllä ihan niin paljon viinaa ole vedetty mutta aika tekee tepposet.

Vierailija
38/42 |
23.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

a) Oltiin silloisen poikaystävän, nykyisen mieheni kanssa hänen vanhempiensa kotona, josta muu väki oli lähtenyt mökille. Seurana oli minun siskoni, pari minun kaveriani ja miehen kavereita. Grillattiin ja dokattiin ja sitten mentiin baariin ja baarin jälkeen jatkettiin grillaamista ja dokaamista.

b) Oltiin miehen kaverin mökillä, paikalla oli neljä kaveripariskuntaa. Meidän esikoinen oli 10kk vanha ja ainoa lapsivieras. Oltiin siellä aatto ja juhannuspäivänä mentiin meidän suvun kesäpaikkaan. Juhannusaattona satoi vettä aivan kaatamalla.

c) Olimme koko perheellä (minä, mies ja kaksi lastamme) suvun kesänviettopaikassa viettämässä toisintoa omista lapsuuden juhannuksista. Mukana menossa oli sisarukseni perheineen, serkut perheineen, omat vanhempani ja tätejä ja setiä ja ystäviämme. Itse tulin sieltä aamulla töihin ja mies lähti lasten ja siskon miehen ja kummipoikamme kanssa kesämökille kalastamaan. On muuten kolmas juhannus putkeen kun olen töissä nämä juhannuspäivät :-/.

d) Tapahtuu vasta viiden vuoden päästä, mutta toivottavasti samanlaisissa merkeissä vietämme kuin tänä vuonna. Paitsi että sitten en kyllä aio olla töissä!

Vierailija
39/42 |
23.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

a) 20-vuotiaana taisin olla tuttavien luona maalla, outo juhannus. Kaljaa oli mukana ja oma auto. Suurin osa porukasta vierasta ja outoa, pakenimme kaverin kanssa seuraavana päivänä perheemme mökille.

b) 25 v. kaveriporukalla tunturimökillä, erittäin outo juhannus, olin jo tavannut nykyisen mieheni, mutta emme vielä asuneet yhdessä emmekä varsinaisesti seurustelleet.

c) 30v. olin raskaana, esikoinen aluillaan, mies töissä. Kummitytär vanhempineen meillä kylässä. Kiva juhannus. Mieskin onneksi enemmän vapaalla kuin töissä.

d) 35v. Kummitytär perheineen kylässä. Omat kaksi lasta riekkuivat siinä mukana. Grillattiin ja puhuttiin paljon. Rauhallinen mukava juhannus. Alkoholia nautittiin, muttei mitenkään merkittävästi.

Toivottavasti jatkossakin juhannukset enemmän c ja d -vaihtoehtojen kaltaiset :-)

Vierailija
40/42 |
23.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

a) Erittäin kostea ja värikäs meininki mökillä, b) rauhallinen meno mökillä, c) vielä rauhallisempi meno kotona.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi viisi