G: Miten vietit juhannusta a) tasan 20-vuotiaana b) 25-vuotiaana c) 30-vuotiaana d) 35-vuotiaana?
Kommentit (42)
20-v: viinaa ja seksiä
25-v: seksiä
30-v: grillaamista
20- ja 25-vuotiaana en viettänyt juhannusta. 20-vuotiaana asuin tuolloin Yhdysvalloissa. 25-vuotiaana mulla oli 4- ja 2-vuotiaat lapset, joiden kanssa vaan olin kotona.
Mutta 20- ja 25-v kavereiden kanssa. Mieheeni tutustuin 26-v, ja sen jälkeen on mies pyörinyt myös juhannuksena mukana.
30-vuotiaana olin 3 viikkoisen pojan tuore äiti, ja juhannuskin meni ihmetellessä ja ihastellessa.
35-vuotta täytän 1,5 viikon kuluttua...
a) nykyisen mieheni kanssa telttaillen
b) 2v ja vauvan kanssa vanhempieni mökillä
c) kolmen lapsen kanssa uiden ja saunoen
d) jää nähtäväksi
20-vuotiaana vietettiin juhannusta silloisen kihlattuni, nykyisen aviomieheni sekä ystäväpariskunnan kanssa ystäväni perheen mökillä saaressa. Syötiin hyvin, veneiltiin, otettiin aurinkoa, saunottiin. Ei ryypätty =)
25-vuotiaana oltiin ihan mummolassa vaan, esikoinen oli silloin 1v8kk suloinen taapero.
30v tulee täyteen vasta ensivuonna.
a) telttaillen miehen ja meidän kavereiden kanssa
b) kotona miehen ja esikoisen kanssa, kuopus sai alkunsa
c) kotona nyk. mieheni kanssa, lapset exän kanssa reissussa
d) -
a) Varmaan juopon avomiehen (nykyään exän) kuskina olin...
a) olin miehen kaverin vanhempien mökillä miehen kavereitten ja parin tyttöystävän kanssa (mies ei ollut mukana) ihan tuhannen päissään. Elämäni mukavin juhannus tähän mennessä. Saunottiin, juotiin, uitiin ym. hauskaa ;D
b) kotona oltiin miehen, lapsen ja mun 2 siskon kanssa. Grillattiin, syötiin ja vähän juotiin. Väsytti aivan tuhottomasti koko päivän (olin 6,45-13,15 töissä), ja menin puoli kahdentoista aikaan nukkumaan.
Olen 25-vuotias.
20v taisin olla mieheni kanssa. 25-v sama. Nyt 30v olen lasten kanssa (3 kpl). Tosin mies on töissä. Siis tosi hubaaaaa!
20-vuotiaan olin vajaan vuoden ikäisen tytön äiti ja juhannusta taisimme viettää oman perheen parissa kotosalla. Nyt olen 25-vuotias kolmen lapsen äiti ja tänäkin juhannuksena olimme sattumalta kotona oman perheen kesken. Grillattiin, saunottiin ja lapset pulikoi pihalla altaassa. :)
20-vuotiaana festareilla
25-vuotiaana Seurasaaressa, 1 lapsi
20-vuotiaana olin lomalla Englannissa, ei tullut jussi mieleenkään
25-vuotiaana olin taas lomalla Englannissa, en kaivannut Suomeen
30-vuotiaana kaupunkijuhannus Suomessa, yksin taisin olla
35-vuotiaana kotona, miehen sukulaisia juhlimassa, viinaa vedettiin
Kaksi ensimmäistä luultavasti mökeille ja kaksi viimeistä jossain tuttava perheen kanssa. Ei kyllä ihan niin paljon viinaa ole vedetty mutta aika tekee tepposet.
a) Oltiin silloisen poikaystävän, nykyisen mieheni kanssa hänen vanhempiensa kotona, josta muu väki oli lähtenyt mökille. Seurana oli minun siskoni, pari minun kaveriani ja miehen kavereita. Grillattiin ja dokattiin ja sitten mentiin baariin ja baarin jälkeen jatkettiin grillaamista ja dokaamista.
b) Oltiin miehen kaverin mökillä, paikalla oli neljä kaveripariskuntaa. Meidän esikoinen oli 10kk vanha ja ainoa lapsivieras. Oltiin siellä aatto ja juhannuspäivänä mentiin meidän suvun kesäpaikkaan. Juhannusaattona satoi vettä aivan kaatamalla.
c) Olimme koko perheellä (minä, mies ja kaksi lastamme) suvun kesänviettopaikassa viettämässä toisintoa omista lapsuuden juhannuksista. Mukana menossa oli sisarukseni perheineen, serkut perheineen, omat vanhempani ja tätejä ja setiä ja ystäviämme. Itse tulin sieltä aamulla töihin ja mies lähti lasten ja siskon miehen ja kummipoikamme kanssa kesämökille kalastamaan. On muuten kolmas juhannus putkeen kun olen töissä nämä juhannuspäivät :-/.
d) Tapahtuu vasta viiden vuoden päästä, mutta toivottavasti samanlaisissa merkeissä vietämme kuin tänä vuonna. Paitsi että sitten en kyllä aio olla töissä!
a) 20-vuotiaana taisin olla tuttavien luona maalla, outo juhannus. Kaljaa oli mukana ja oma auto. Suurin osa porukasta vierasta ja outoa, pakenimme kaverin kanssa seuraavana päivänä perheemme mökille.
b) 25 v. kaveriporukalla tunturimökillä, erittäin outo juhannus, olin jo tavannut nykyisen mieheni, mutta emme vielä asuneet yhdessä emmekä varsinaisesti seurustelleet.
c) 30v. olin raskaana, esikoinen aluillaan, mies töissä. Kummitytär vanhempineen meillä kylässä. Kiva juhannus. Mieskin onneksi enemmän vapaalla kuin töissä.
d) 35v. Kummitytär perheineen kylässä. Omat kaksi lasta riekkuivat siinä mukana. Grillattiin ja puhuttiin paljon. Rauhallinen mukava juhannus. Alkoholia nautittiin, muttei mitenkään merkittävästi.
Toivottavasti jatkossakin juhannukset enemmän c ja d -vaihtoehtojen kaltaiset :-)
a) Erittäin kostea ja värikäs meininki mökillä, b) rauhallinen meno mökillä, c) vielä rauhallisempi meno kotona.
20v: festarit
25v: kaverin mökillä
30v kotona