Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
onko kukaan ollut raskaana vaikka syönyt pillereitä?
21.06.2007 |
jäikö silloin kokonaan menkat tulematta vai miten huomasit asiasta? Kuinka pitkällä olit ennenkuin humasit?
Kommentit (3)
söin kylläkin minipillereitä. Huomasin raskauden noin kuudennella viikolla, oireitakin oli, mutta en kyllä tajunnut olevani raskaana, kun ei tosiaan ollut odotettua. Menkkoja ei ollut ja niiden puuttumista aloinkin sitten ihmetellä, mutta menkat eivät olleet kovin säännölliset muutenkaan, niin en aiemmin tajunnut.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
jäikö menkat tulematta vai oliko jotain oireita tms?
Alue: Aihe vapaa
ja haluan kuulla miten muilla on ollut. t.ap