Lue keskustelun säännöt.
Alue: Aihe vapaa
Imetysdokumentista... oliko muiden mielestä kamalan näköistä
30.05.2007 |
kun väkisin yritettiin imettää sitä adoptiolasta joka ei selvästikään tahtonut imetystä vaan vilpitöntä läheisyyttä muuten.
minusta näytti järkyttävältä, toinen itki ja mamma vaan työntää nyrpeänä rintaa suuhun pettynyt ilme naamallaan.
Itse olen pitkän (lapsentahtisen) imetyksen kannalla mutta tuo ei ollut lapsilähtöistä!
Kommentit (0)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa