Mitä te kotona ilman ystäviä olevat teette juhannuksena?
Mitähän sitä oikein tekisi? Taitaa tulla ihan tavis viikonloppu :(
Kommentit (4)
lapsen kanssa kaksin kotona, kenties vähän pihallakin ja syödään sitä ihan normaalia ruokaakin, mitä muinakin päivinä... Tylsää, mutta minkäs teet...
jotain peliä voisi tosiaan pelata kuten joku täällä ehdotti ja huidon loppuajan itikoita. Juhannuspäivänä ajan lasten kanssa mökille, missä saavat uida ja nukkua päiväunet teltassa.
Meillä on aina sikatylsää, kun ollaan ilman ystäviä juhlapyhät. Mies ei osaa olla kanssani. Se puuhaa omiaan. Jos mennään pihalle yhdessä, minä joudun vahtimaan lapsia, koska se leikkaa ruohoa tai tekee remonttijuttuja tms. Niinpä en enää mene ulos samaan aikaan, jos en halua vahtia lapsia. En aio juoda mitään, koska juon vain hyvässä porukassa. Varmaan sitten vaan vietetään normaalia arkea tämä juhannus. Ennen mökkeilimme suvun kanssa, mutta avioerojen takia ei ole enää mahdollista. Joskus olemme menneet juhannukseksi ulkomaille. Nyt ei ole rahaa.
Paha kuule sanoo: mitä neidin tavalliseen viikonloppuun nyt edes kuuluu.. Aika hienoo saa normaalisti olla jos ei edes peruskivaa puuhaa keksi!