Lue keskustelun säännöt.
Muita, joilla väsyessä itsetuhoista käytöstä?
29.05.2007 |
Minä puran väsymykseni itseäni vastaan. Tapoja on monia, totaalinen syömättömyys, ahmiminen, liiallinen juominen, liiallinen liikunta. Jos en syö mitään,en saa unta nälältä ja seuraava päivä on pilalla. Jos taas liikun hulluna, kärsin lihaskivuista. Juominen taas aiheuttaa krapulaa. Ahmiminen aiheuttaa henkistä krapulaa. En ole anorektikko vaan yli 90 kiloinen ja ylipainoinen.
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Harrastan myöskin yösyöntiä joka jäi kun imetin vauvaa. Nälkä oli aina.
Liikkumista en pidä itsetuhoisena.