Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Maailman ihanin lause " tyttö tuli" -ei voi mitään , aina tulee kyyneleet silmään.

Vierailija
21.06.2007 |

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
21.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

antoi meidän mieluummin itse nähdä, kumpi tuli :)



Muistan vieläkin sen mielettömän hyvän fiiliksen, kun hän syntyi. Se jäi mieleeni valitettavasti pysyvämmin kuin esikoispoikamme syntymä, ei sukupuolen vaan synnytystapaeron takia (esikoinen syntyi kiireisellä sektiolla, pikku2 alakautta). No, toki on lopulta aivan samantekevää, miten sen syntymähetken muistaa. Lapsi ja hänen syntymänsä on ollut molemmilla kerroilla yhtä suuri ja ihana ihme!

Vierailija
2/3 |
21.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ekalla kerralla kätilö sanoi että " tyttöhän sieltä tuli, kuten pitikin" . Toisella kerralla " no niin, tulihan se pikkuprinssi Matias sieltä" (vauvan nimi oli esitietolomakkeessa Matias, ja sitä nimeä myös käytettiin koko sairaalassaoloaika).

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
21.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unelmien täyttymys. Itkin koko matkan ultrauspaikalta töihin.