Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Pakko saada purkaa jonnekin, joten..

Vierailija
05.06.2007 |

Tyttäreni 3,5 v oli eilen ja tänä aamuna kuumeessa, eikä mennyt siis hoitoon. Mieheni halusi ottaa hänet mukaansa toimistolle ihan vähäksi aikaa ja sovittiin, että soittaa kun tyttö pian pitkästyy tai jos olo huononee. Parin tunnin kuluttua aloin soitella, että mitä sitä kuuluu, ja mieheni kertoi tyttäreni lähteneen hänen tyttärensä (tytärpuoleni) kanssa lounaalle kotiinsa. Se oli mulle ihan ok, mutta kysyin että milloin ja millä olivat menneet. Kuulemma kävellen.

Soitin tyttärelle, ja sain kuulla, että ovat syömässä lounasta ja aikovat sitten mennä vähäksi aikaa leikkikentälle. Sanoin, ettei tänään ehkä kannatais paljon mennä kun on ollut pois hoidostakin kun on kerran ollut kuumeessa (virus). Tytär intti että haluaa välttämättä mennä kun on kerran minun tyttärelleni luvannut mennä, johon suostuin, mutta sanoin, että tulen sitten hakemaan sen sieltä pihalta (eivät asu kaukana, eikä toimistokaan ole kovin kaukana), johon se sanoi, että voi kyllä tuoda tyttäreni kotiin. Minä että millä? Hän että ' autolla' . Minä että ' millä autolla? Isäsikö autolla (jossa turvaistuin)?, johon hän että ' eikun mun omalla autolla' . Minä siihen että ´mitä? Et kai sä ole taas kuljettanut sitä tyttöä ilman turvaistuinta?´Johon se sitten alkoi huutamaan, että mulla kuulemma on jotain häntä vastaan ja sitä vastaan että hän leikkii tytön kanssa. Ja että on ihan ok kuljettaa lasta ilman turvaistuinta. Ei todellakaan ole! Mä sanoin, että mun lapsiani ei kuljeteta ilman turvaistuinta kun sellaiset kerran on keksitty, ja se on sitäpaitsi lainvastaista. Täälläpäin siitä saa 500 euron sakot eikä se muutenkaan mun mielestä ole järkevää, jos kerran turvaistuinta on mahdollista käyttää.

Asiasta nousi aivan tajuton meteli... Itseasiassa niin käsittämättömän suuri, että oksat pois. Mun mies suuttui minulle, kun olen kuulemma tosi tyhmä ja hysteerinen, ja ajan hänen tyttärensä pois meidän elämästä jne.

Sanokaa nyt mielipiteenne? Otan haukkujakin vastaan, mikäli sellaisiin on aihetta..

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
05.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka korokeistuimen, ei maksa paljon. Niin hän voisi tilapäisesti kuljettaa lastanne.

Vierailija
2/3 |
05.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja pyytää sitten vaikka miestäsi ostamaan tyttärensä autoon turvaistuimen pienempää tytärtään varten. Ja kertoa isommalle tyttärelle, että arvostat toki häntä ja että sinusta on ihanaa, että sisarukset viettävät aikaa keskenään, mutta että ihan yhtä jyrkästi vaatisit turvaistuimen käyttöä, jos tämä iso tytär olisi vielä pieni ja häntä kuljetettaisiin autossa, eli välittäisit yhtä paljon hänen turvallisuudestaan kuin omasikin lapsesi turvallisuudesta. Että siitä ja vain siitä on kysymys, ei mistään muusta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
05.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isänsä autossa vieressä olisi ollut turvaistuin, jonka olisi voinut ottaa, mutta kun ei välitä siitä mitä minä asiasta olen mieltä. Hän itse on sitä mieltä, että ennenkin on lapsia ilman turvaistuimia kuljeteltu, joten on se vieläkin ok. Sanoin, että niinhän ne seinätkin maalattiin ennen lyijymaaleilla. Tyhmistä asioista luovutaan tiedon kasvaessa!!!