Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minunpa anoppini lupasi pestä juhannuksena meidän matot! HIH!

Vierailija
21.06.2007 |

Itse olen viimeisilläni raskaana ja kun kerroin anopille, etten tänä kesänä rupea ollenkaan mattopyykille, käski hän oitis tuomaan matot sinne tyyliin äkkiäkös minä ne siulle pesasen.

Minun tartteis nyt vaan imuroida ja pestä lattiat, että saadaan puhtaat matot puhtaille lattioille juhannuksen jälkeen.=))

Yliveto anoppi!

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
21.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihanaa :)

Vierailija
2/3 |
21.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja vieläpä vievät matot pestäväksi sadan kilometrin päähän meistä... No, autossa kulkee kun muutenkin käyvät, ja painepesurilla pesee meidänkin isot matot aika paljon kätevämmin kuin laiturilla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
21.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omien tyttäriensä ikkunoita hän ei sen sijaan pese :).

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi kahdeksan