Pitkästä aikaa uskalsin tulla takaisin tänne!
Kirjoitin 11kk sitten tänne, kun olin tehnyt synneistä pahimman eli pettänyt miestäni. Olin tavannut vuosien jälkeen nuoruuden rakkauden ja tunteet leimahti täysillä tuolloin. Meillä on exmieheni kanssa 3 lasta. Aivan karmea syksy oli, kun mietimme exmieheni kanssa tilannetta. Emme oikeastaan kumpikaan enää rakastaneet toisiamme ja minulla oli uusi mies kuvioissa. Lopulta päädyimme eroamaan. Talvi oli tosi vaikea, uusi kuvio ei ollut ongelmaton, lapset reagoivat eroon, paluu entiseen tuntui maailman parhaimmalta vaihtoehdolta:( Kuitenkin mahdoton tilanne, puolin ja toisin kostonhimo oli suuri. Onneksi exanoppi puuttui tilanteeseen, sanoi että lapsia ette tähän sotkuun sekoita ym. Saimme tilanteen hallintaan, lapset ovat vuoroviikoin minulla ja vuoroviikoin exällä. Olemme nyt exän kanssa oikein hyvissä väleissä ja minun nuoruuden rakkaus kukoistaa jälleen:) Lapset ovat kovin tyytyväisiä tilanteeseen. (Olemme viimeiseen asti päättäneet, ettemme moiti toisiamme lasten kuullen).
Kirjoitin tämän kaiken siksi, että sain viime vuonna niin torjuvaa palautetta ja koin olevani kakkosluokan kansalainen, kun olin rikkonut perheeni. Ei se ihan aina mene niin, kun rakkaus loppuu. niin se loppuu:(
Kommentit (3)
sinunlaisiasi ihmisiä ja tarinoita kaivataan tänne!
Ole onnellinen ja nauti elämästä ja rakkaudesta sisko :)