Mikä pakettikaakao olisi edes lähes yhtä hyvää kuin Fazerin pienet kaakaojuomajauhepussit?
"Hieman" ovat kalliita nuo pussit, vaikka käytänkin vain reissuissa 😄 Esim. Oboy ei kyllä ole verrattavissa, on tuo Fazer niin hyvää vedenkin kanssa.
Kommentit (14)
Niin just noi paketti kaakaot pitää tehdä maitoon et niist saa hyviä. Mun mielestä ei oo mitään mikä oisi yhtä hyvää veteen sekoitettuna.
Jaha, eli jatkan siis kallliiden pussien ostelua 😄 Kiitos teille vastauksista! Ap
Tuo on hyvää. Kallista mutta hyvää.
Itselläni on Options-kaakaota, ei sekään halpaa ole, mutta purkissa. Sisältää maitojauheen ja osa makeutuksesta on keinomakeuttajaa, tehdään siis veteen ja käytetään vähemmän kuppia kohti kuin Fazerin tuotetta.
Vierailija kirjoitti:
Jaha, eli jatkan siis kallliiden pussien ostelua 😄 Kiitos teille vastauksista! Ap
Tai sitten alat ostaa kotiin joko maitoa tai maitojauhetta, jos et muuten käytä maitoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tai sitten alat ostaa kotiin joko maitoa tai maitojauhetta, jos et muuten käytä maitoa.
Se maito ei kotona auta, koska kuten sanoin, käytän tätä kaakaota reissuilla. Kuumaa vettä reissuilla on ja siitä saa kaikki haluamansa, joko kahvia, teetä tai minä kaakaota. Helppoa. Ap
Osta paketti maitojauhetta jota sotket siihen kaakaoosi. Sitten se on samanlaista. Otat johonkin rasiaan mukaan sitä, kuten kaakaojauhettakin.
Kotona kaakaon voi tehdä ihan itse. Kaakaojauhetta vesitikkaan joka mikrotetaan niin että on helppo sekoittaa. Lisätään täysmaito ja makeutusaine kuten sokeri sekä lämmitetään. Jotain hyvää suklaata voi vielä jauhaa lämpimään kaakaoon mukaan. Herkkua mutta matkalle tai töihin valmispussit ovat helpompi vaihtoehto.
Vaikka O'boy. Tee kuumaan maitoon ja sulata sekaan 1-2 palaa maitosuklaata (vaikka Fazerin sinistä). Ja varmaan tumma suklaakin kävisi, sitä vaan sit vähemmän.
Amazonista löytyi vähän isompi pussi mukaan reissuun. Aika edulliselta vaikuttaa mutta ei toki ole annospakattu. Ks.https://www.amazon.de/-/en/dp/B09P1ZL21H?ref=emc_s_m_5_i_atc&th=1
Kyllä mä nyt kävin ostamassa noita Fazerin pikkupusseja lisää. Prismassa sentään vaan 65c/pussi. Ja onpahan ainakin helpolla tosi hyvää! Ehkä voisi tilata koko laatikollisen, jos vaan päiväystä riittää ja jos vielä halvemmalla saisi... 😄 Ap
Katso sellainen jossa on maitojauhetta. Sen takia se Fazer maistuu veteenkin tehtynä. Oboyllakin on annospusseissa myynnissä maitojauheversio ja sitten se tavallinen oboy isoissa pakkauksissa, jossa ei maitojauhetta.