Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Veikkaa:paljonko hoitajat saavat lisää palkkaa? 50 euroa on mun

Vierailija
20.06.2007 |

yläkanttii mitoitettu arvio peruspalkan korotukseksi. Ja Tehy tuulettaa hyvin menneitä neuvotteluita. Luultavammin puhutaan kuitenkin noin 20 egestä.

Ja tätä seuraa lupaus: jos veikkaukseni on oikea, en palaa äitiyslomalta sairaanhoitajan hommiin - tai jos palaan, niin sivutoimisesti, uuden ammatin opintojen ohella.

Kommentit (38)

Vierailija
21/38 |
20.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisekseen siihen saadaan ulkomailta halpaa työvoimaa.

Vierailija
22/38 |
20.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

jellä enää puolitoista kuukautta sit takas kouluun.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/38 |
20.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä heille, mutta sen täytyy olla mahdollista meillekin sitten.

Vierailija
24/38 |
20.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaikki työttömät, vanhukset, lapset, kotona lapsiaan hoitavat, sairaat..

Vierailija:

Hyvä heille, mutta sen täytyy olla mahdollista meillekin sitten.

Vierailija
25/38 |
20.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ruotsalainen leikkaussalihoitaja tienaa 4000e+ kuukaudessa niin missä suomessa tehdään väärin. Kyse on arvostamisesta ja ruotsalaiset on ylpeitä hyvinvointivaltiostaan kun taas suomessa sitä hävetään.

Vierailija
26/38 |
20.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sua hoitaa pian vienamilainen nurse, jonka hygieniakoulutuksen vois tiivistää lauseeseen " älkää syökö kärpäsiä ja sama neula vain yhden huoneen potilaille." Että alahan kaapia rahoja maksaaksesi hoitosi yksityisella Ruotsissa.

Vierailija
27/38 |
20.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja muille; mua kyllä oikeasti kiinnostaa ne neuvottelut, ihan jo retoriikankin kannalta. Tulee olemaan mahtavaa kuunnella, mihin muotoon ne selitykset puetaan!

Vierailija
28/38 |
20.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et sille..hoidetaan, et ihmiset pääsevät normaali rutiineihin kiinni.

Toisekseen, miten te ihmiset kuvittelette hoitavanne vanhukset, omat vanhempanne, jotka josku todennäköisesti tarvitsevat kunnallista tai yksityistä hoitoa kotona pärjäämättömyyden vuoksi. Mites te ne hoidatte kun hoitajia ei ole? Mahtaa olla kusi sukassa =)

Vierailija
29/38 |
20.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

hoitotyö tuottaa lisäarvoa, ei vain niin suoraan kuin jonkin muu ala. Yhden veronmaksajan palauttaminen työkykyiseksi ei ole ihan pieni juttu.

Vierailija
30/38 |
20.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen myös itse sh ja jos palkat ei tuntuvasti nouse muutaman seuraavan vuoden aikana, en palaa enää hoitajan työhön.

Vierailija
31/38 |
20.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäis perustaa agressiivisempi liitto tuon selkärangattoman tehyn tilalle. En ole jäsen enkä aio liittyä. Ikinä.

Vierailija
32/38 |
20.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

viittäkymppiä varmaan ehdotellaan ja sitten päät sauhuten tehy miettii, josko hyväksyisivät. En ole sairaanhoitaja, mutta toivon todella, että hoitajat vaikka irtisanoutuisivat joukolla, että rahaa tulisi enemmän kuin se 3-6%, mitä varmaan ehdotellaan. Älkää vain hoitajat hyväksykö mitään %-lukua alle 10!!!!

Kansanedustajatkin korottivat palkkansa " pohjoismaiselle tasolle" , sairaanhoitajat myös vähintään samalle tasolle - pohjoismaissahan kai sairaanhoitajammekin työnsä tekevät, vai itä-euroopassako, jonka mukaiset palkat ovat!!!

Kyllä pistää vihaksi hoitajien kyykyttäminen ja hyväksikäyttö! Haluan sairastuessani hyväpalkkaisen tyytyväisen hoitajan, enkä riistettyä ihmistä, joka hyvänahkaisuutta käytetään härskisti hyväksi. Ja piste!

Vierailija
33/38 |
20.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

veikkaan että kolmen vuoden sopimuskaudella 150e lisää peruspalkkaan. Ja saamme pitää työaikamme emmekä mene yleistyöaikaan.

Vierailija
34/38 |
20.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja onpa kiva kuulla, että muidenkin ammattiryhmien edustajat viitsii pitää meidän puolta. Viis siitä että motiivit on itsekkäät, ne on ainakin vilpittömät:)

Vierailija
35/38 |
20.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin häviätte vain enemmän.

Niin suurta korotusta tuskin saatte, että saisitte ikinä takaisin lakosta aiheutuneita ansion menetyksiä.

Vierailija
36/38 |
20.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen juuri tullut töistä. Tongin 3h p**kaa potilaan suolesta, palvelin äksyileviä lääkäreitä joille kaikki pitää olla vamiina kuin manulle illallinen, hoidin päivystyksessä sydänsairaista pikkulapsiin, kengät sauhuten. Syömään en ehtinyt. 11e/h korvaus tästä työstä tuntuu vähälle ja olen edellen valmis irtisanomaan itseni mikäli palkkaa ei tule lisää. Saan siivoojana saman elintason kuin nyt. Ja harvemmin siivoojien henkeä uhataan ja uhkaillaan perhettä.

Vierailija
37/38 |
20.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en enää hoitoalalle palaa. Lakon aikana olen " masentunut" ja saikulla

Vierailija
38/38 |
20.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja jos ei meillä ole syytä masentua niin kenelläs sitten? Että tarkalleen ottaen ei olis edes huijausta. Mulle on tulossa ensimmäinen lapsi ja tajusin tossa just, että pitää alkaa panostamaan entistäkin enemmän parisuhteeseen - olisin nimittäin näillä palkoilla tosi kusessa, jos tulis ero.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä kaksi