Noloin pierutilanne, jota olet ollut todistamassa?
Sattuiko itsellesi vai jollekin muulle?
Tuossa eräässä toisessa ketjussa joku kertoi olleensa häissä jossa alttarilla morsiamelta pääsi rapakka ja kaikuva suolikaasun karkaus. Ei hyvää päivää...
Kommentit (25)
Todennäköisesti olen aina ollut itse aiheuttavana osapuolena näissä noloimmissa tilanteissa. Tämä ei tavallaan ollut niin nolottavaa; kerran nuorena oltiin yksissä koulun juhlissa nuorisotalolla. Mulla tietty oli taas koko päivän vääntänyt vatsaa. Kävin sitten jossain vaiheessa turauttamassa kunnon löyhkät vessaan ja lähdin pois oven perässäni sulkien. Paljon myöhemmin ko. vessaan meni kaksi ala-asteelaista tyttöä hiuksiaan harjaamaan, vähän nauratti siinä vastapäisellä seinustalla istuessani kun molemmat yrittivät käsin heiluttaa hajua pois samalla nenistään kiinni pitäen :)
Olen tehnyt myös empiiristä tutkimusta siitä, että jos bussipysäkillä on tylsää kun ei ole ketään muita (ei sillä että juttelisin kenellekään, mut joskus on ikävää olla pimeällä tai huonolla säällä yksin), niin kun päästät kunnon pierun niin eiköhän viimeistään kymmenen sekunnin kuluttua joku porhalla paikalle
Siskoni oli vielä ihan taapero vielä silloin ja olivat isäni kanssa kahden hississä. Sisko sitten päästi jäätävän pierun (olisko tullut muutakin mukana kun vielä vaippaiässä oli..) ja samassa hissin ovet aukesi ja hissiin tuli muitakin. Katselivat sitten isääni siihen malliin, että jopas oli päästänyt kunnon paukun, eihän kukaan olisi uskonut, jos isäni olisi laittanut kaiken tuon söpöliinin syyksi.
itse kerran pieraisin joogassa, kun piti jalat levittää kokonaan auki ja kunnolla törähtikin, hävetti ihan suunnattomasti..
Huonekaluliikkeessä kun äidin on juuri silloin pakko pyytää myyjä paikalle kun olen päästänyt hieman hajua.