Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

onko teidän vauvalla (tai teillä itsellä) ollut nokkosihottumaa?

Vierailija
20.06.2007 |

Minkä yhteydessä sitä ilmeni, oliko kyseessä allergia vai mikä?

Meidän vauvalla on nyt parina viikkona ollut, hänellä kyllä todettiin korvatulehdus, joten voi liittyä siihen, mutta lääkekuuri aloitettiin 4 päivää sitten ja edelleen ilmenee ihottumaa...raukalla kutisee ihan mielettömästi, onneksi se menee hetkessä ohi.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
20.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ollut nuorempana ja syyksi epäiltiin yliherkkyyttä penisiliinille tai jollekin väriaineelle (esim. irtokarkissa ym.) Oli muuten tosi inhottavaa se ihottuma ja mä sain siihen hoidoksi kortisooni piikin. Olethan ottanut yhteyttä lääkäriin?

Vierailija
2/6 |
20.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lääkärille kerroin tästä ja hän epäili sen liittyvän flunssaan...itse epäilen jotain allergiaa, mutta odotan nyt tuon flunssan loppumista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
20.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meni ohi antihistamiineilla ja sibicort voiteella.

Vierailija
4/6 |
20.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

penisilliinille ja olen saanut siitä nokkosrokon. Nokkosrokko kesti jonkin aikaa vaikka kuuri oli lopetettu. En tiedä onko tästä varsinaisesti apua vauvallesi.

Vierailija
5/6 |
20.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja jos siihen saa vielä antibioottikuurin, luullaan sitä herkästi lääkeaineallergiaksi.

Meillä yhdellä tytöllä oli kylmäurtikariaa.

Vierailija
6/6 |
20.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin, varmaan se tuohon nuhaan ja korvatulehdukseen liittyy, toivottavasti menee äkkiä ohi. Vauvallamme muutenkin kuiva ja kutiseva iho.

Itsellä on kolme kertaa eläissäni tullut nokkosihottumaa, joka ilmeisesti johtui stressistä (voiko se siitä edes johtua?). Taphtui silloin kun sain esikoisen ja yht' äkkiä piti yölläkin heräillä. Ihottuma ilmestyi kuin tyhjästä yöllä kun heräsin ja yhtä nopeasti se laski pois.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi neljä