Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Laihuutta ihannoivat!

Vierailija
20.06.2007 |

Kertokaa miksi teidän mielestänne on hienompaa tai parempaa olla hoikka kuin normaalipainoinen?

Miesten miellyttämisestähän siinä ei voi olla kyse, miehethän tutkitusti pitävät keskimäärin painoindeksiä 23 naisilla kauneimpana, siis että on vähän rintoja ja takapuolta, ei siis mitään mallin mittoja.

Terveydestäkään ei voi olla kyse, sehän on myös todettu, että pisin eliniän ennuste on naisilla, joiden painoindeksi on lähellä 25, ja jotka liikkuvat aktiivisesti. Tätä huomattavasti alempi paino altistaa vanhuusiällä osteoporoosille ja muille puutostaudeille.

En siis paheksu niitä jotka ovat luonnostaan laihoja, vaan kyselen perusteluja sille, miksi jotkut paheksuvat julkisuudessa esiintyviä normaalipainoisia (ei hoikkia) naisia.

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
20.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä treenaan kolme-neljä kertaa viikossa vatsoja (oikealla tekniikalla) ja muutenkin olen aika tarkka ruokavaliosta. Ja se, että bmi on 25 johtuu kyllä siitä, että mulla ON LIHASTA!

Se on niin monesta asiasta kiinni. Olisi kiva tietää, minkä ikäisenä sun tuttavasi on ne kahdet kaksoset saanut! Ja onko hänelläkin ne vauvat olleet siellä mahassa poikittain vai ihanko alakautta pukannut...

T: elämäänsä kyllästynyt tuplaäiti isolla bmi:llä

Vierailija
22/26 |
20.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos bmi on kovin iso, niin kannattaa laihduttaa ja katsoa jos se maha pienentyisi eikä syyttää asiasta vaan kaksosia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
20.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omaa silmääni miellyttävät hoikat, treenatut vartalot ja siksi varmaan itsellänikin on sellainen (en siis puhu nyt mistään tikkulaihoista). Mutta nimenomaan pitää olla vähän lihasta ja kiinteä kroppa, luu ja nahka -yhdistelmä ei näytä hyvältä. Lähipiirissäni (liikunta-alalla varsinkin) kyllä enemmistö miehistä pitää myös hoikista naisista, ne muutamat jotka pitävät muodokkaammista, ovat poikkeuksia.

Vierailija
24/26 |
25.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viihdyn vain laihana. Mulla on paha olo koko ajan " normaalipainoisena" . Enkä ole laiha mielyttääkseni jotakin. Antakaa ihmisten ihannoida, mitä haluavat.

Vierailija
25/26 |
25.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja luunlaiha ilman mitään lihaksia ei näytä ikinä hyvältä.

Ja lisäksi jossain vaiheessa 30-ikäpyykin jälkene ei todellakaan kannata olla enää alle normaalipainon jollei meinaa joutua samaan syssyyn kiristelmään ja kohottelmaan naamaa, lommoposket ei näytä hyvältä kuin ihan nuorilla, vaan vanhemmalta kuin on.

Ainoa kerta elämässäni kun olen ollut ' ylipainoinen' oli raskaana ollessani, ja alle 30-vuotiaan painoindeksi oli yleensä aina 20, ei enää enkä todellakaan halua reilusti 30 ylittäneenä niin hoikka ollakaan.

Vierailija
26/26 |
25.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

painoindeksi on 16,5 ja olen toipuva anorektikko.

Oon vaatteet päällä hyvännäköinen, mutta alasti oon ihan hirveä luuranko. (mutta pidän luurangoista..sairasta)

En syytä hirveästi nyky-yhteiskuntaa. on muitakin syitä sairastumiseeni. Silti pidän tosi paljon laihoista naisista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme kuusi