Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkäikäisenä lapsenne saisi ottaa korvikset halutessaan? Tyttö/poika?

Vierailija
20.06.2007 |

Minulla tyttö ei ennen ala-astetta, poika taas ei ennen yläastetta.

Kommentit (29)

Vierailija
1/29 |
20.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä ihan hyvä raja tuo... Tai nelosella. Miks poika saa laittaa vasta myöhemmin kuin tyttö?! En tajua.

Vierailija
2/29 |
20.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä itsemääräämisoikeus ei ala vielä ala-asteella, ja silloin minulla on oikeus kieltää poikaa tekemästä tuollaisia typeriä juttuja. Teinipojalla ihan ok,vaikka en sitä lapselle myötäisikään.. ;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/29 |
20.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Teinipojalla ihan ok,vaikka en sitä lapselle myötäisikään.. ;)

Vierailija
4/29 |
20.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

poika itse haluaa. Onko coolia tytöllä? Minun mielestä pojankin pitää saada samaan aikaan kuin tyttökin saa.

2.

Vierailija
5/29 |
20.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eka luokalla. Itse sain sillon kun halusin...

Vierailija
6/29 |
20.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

se mustakaan coolia oo, mutta jos siis esim oisi tyttö ja poika, ja tyttö ois saanut laittaa jo nuorena, niin mikä minä olisin pojaltani sitä kiistämään. Tasa-arvo ja tasavertaisuus tuohon hommaan!

2.

Vierailija
7/29 |
20.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pojat eivät ole edes kyselleet.

Vierailija
8/29 |
20.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pojalla en niistä tykkäisi, mutta halutessaan saisi yläasteella jonkun napin laittaa. Jos sitten haluaisi enemmänkin lävistellä, niin saisi mun puolesta odottaa siihen saakka, että on täysi-ikäinen.

Vierailija
9/29 |
20.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korvikset eivät ole enää mikään tyttöjen juttu.

Vierailija
10/29 |
20.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuten sanoin, teinipojalle ok.

Vierailija:

Korvikset eivät ole enää mikään tyttöjen juttu.

Vierailija
11/29 |
20.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poika ei koskaan (kotona asuessaan)

Vierailija
12/29 |
20.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

No omalla tytärelläni lupa tulee 10-vuotiaana ja poika ei saa minulta iknä lupaa moiseen, joten saa odottaa kunnes täyttää 18 vuotta.

Vierailija
13/29 |
20.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että poika ei saa lupaa korvikseen ikinä, mutta tyttö joskus ihan skidinä?? OIKEESTI. Ja poika varmaan saa paljon vapaammin kulkea ympäriinsä iltamyöhälllä esim. teini-iässä, tyttö pitää pitää turvassa kotona?

Vierailija
14/29 |
20.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta pikkutytöt (saati pikkupojat) näyttävät halvoilta jos heillä on korvikset. (Samoin kuin meikkiä tai kynsilakkaa.) Muotivaatteita jne. saa olla, mutta ei mitään muuta ennen seiskaluokkaa. Meillä yksi vitosluokkalainen sukulaistyttö näyttää ihan hirveältä meikattuine silmineen, korviksineen, muotivaatteineen ja ennen kaikkea moneen kertaan värjättyine hiuksineen. Hui, siinä iässä pitäis näyttää (ja elää) kuin pikkutytöt.

Vierailija
15/29 |
20.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä tyttö saa sitten kun haluaa, saisi vaikka heti jos osaisi pyytää. Ikää nyt 2v.

Minä olin kuuden vanha kun ekan kerran mentiin laittamaan, sattui niin paljon että en antanu laittaa kuin yhden. Nopeasti sekin otettiin sitten pois. Toisen kerran laitettiin kun olin 8. Kolmannen kerran kun olin 10. 14-vuotiaana niitä reikiä rupes sitten pikkuhiljaa tulemaan lisää, parhaimmillaan oli viis alhalla ja yksi rustossa, nyt enää yhdet reiät kummissakin korvissa.

Pidän noita aika harmittomina joihin lävistyksiin ja tatuointeihin verrattuna, joten tyytö saa niitä ihan vapaasti laittaa kun tuosta ksvaa.

Vierailija
16/29 |
20.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

poika olisi saanut samanikäisenä myös mutta perui hankkeen itse kultasepänliikkeen ovella.

Vierailija
17/29 |
20.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Okei jollain Mike Monroella pitkä tukka ja korut kuuluvat rock-habitukseen ja hyvä niin, mutta keskiverto pikkupoika korviksella on lähinnä typerän näköistä. Samaan kastiin menee tämä nykyinen ruokkoamaton hiustyyli-kamalia moppitukkia koulut täynnä.

Aivan eri asia kun poika alkaa miehistyä ja luoda omaa tyyliä jolla sitten korostaa persoonaansa. MUTTA pikkupoijat ovat pikkupoikia ja siltä niiden pitääkin näyttää.

Tämä rajoittunut äiti kieltää myös tytöltään pikkutopit ja minarit, kunnes aika on kypsä.

Vierailija
18/29 |
20.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perheemme asuu Roomassa ja taalla on aivan tavallista, etta tytoilla on jo aivan pienina korvakorut. He ovat mielestani todella suloisia ja aarettoman viattoman nakoisia vekkihameisissa koulupuvuissaan, saparoissaan/ponihannissaan ja pienen pienissa kultaisissa korvakoruissaan.

Paljon " pimumaisempia" (anteeksi tama sana) pikkutyttoja olen nahnyt Suomessa vieraillessani - naita seksikkaisiin napapaitoihin yms. glittervaatteisiin sonnustautuneita 9-vuotiaita. Heilla ei ehka ole korviksia, mutta roomalaisiin koulutyttoihin verrattuna he nayttavat ikavalla tavalla " maailmaa nahneilta" ... :/

Vierailija
19/29 |
20.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

sovi ja siksipä sallin ne lapsilleni sukupuolesta riippumatta yläasteiässä.

Alle kouluikäisen korvikset on niin LÄHIÖÖÖÖÖÖ!

Vierailija
20/29 |
20.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

tyttö on itse ilmoittanut, että 10-vuotiaalle saa laittaa korvikset.

Mulle itelleni on laitettu 7-8-vuotiaana, mutta sitähän mun ei tarvi lapselle kertoa ;)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme yhdeksän